[PL] Watford - Manchester United (20-11-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13088
Liker mottatt: 5012

Utrolig dårlig kamp av United, selv om vi hadde flere målsjanser.
Bare de Gea, van de Beek og Sancho som får godkjent.
Bruno en skygge av seg selv. Burde få noen kamper på benken nå av den nye manageren - hvem nå enn det blir.
Last edited by Belfastboy on 20 Nov 2021, 18:12, edited 1 time in total.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8319

Belfastboy wrote: 20 Nov 2021, 17:59 Utrolig dårlig kamp av United, selv om vi hadde flere målsjanser.
Bare de Gea og Sancho som får godkjent.
Bruno en skygge av seg selv. Burde få noen kamper på benken nå av den nye manageren - hvem nå enn det blir.
Donny?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Jeg synes det er veldig merkelig at vi i fjor så ut til å ha fremgang, og så plutselig blir vi bare så elendige.

Men, det føles godt å sitte med en følelse av at Solskjær må være ferdig, og at man ikke har noen tro på at det er feil avgjørelse.
Jeg er blant de som har hatt en stor tro på Solskjær helt inntil starten og et godt stykke ut i denne sesongen. Fælt å si det, men jeg er egentlig litt glad for dette resultatet. Denne kampen så jeg veldig svart-hvitt. Enten måtte United reise seg skikkelig og vise at Solskjær har noe i denne jobben å gjøre, eller så var det nesten bedre jo mer vi tapte. Selv om jeg er veldig klar på at det er viktig at klubben ikke forhaster seg med å ansette manager.
Last edited by Schmeichel on 20 Nov 2021, 18:03, edited 1 time in total.
post liked by: Cola2, Ryder
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Så på Solskjær at han skjønte godt når han klappet til fansen at dette var siste gang han fikk gjøre dette som United Manager!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Otac wrote: 20 Nov 2021, 17:58 Litt av en effekt Ronaldo skulle ha på sine medspillere. Vise de korleis det skal gjerast! Rollemodell, blei det sagt. Eit par månader etter har United rakna fullstendig, og garderoben tapt. Men det har sjølvsagt ikkje noko med Ronaldo å gjere.. Neida.
Tror du bør ta en titt på statistikken vår de siste sesongene.. og se hvor mye vi egentlig har overprestert.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Otac wrote: 20 Nov 2021, 17:58 Litt av en effekt Ronaldo skulle ha på sine medspillere. Vise de korleis det skal gjerast! Rollemodell, blei det sagt. Eit par månader etter har United rakna fullstendig, og garderoben tapt. Men det har sjølvsagt ikkje noko med Ronaldo å gjere.. Neida.
Har du i det hele tatt sett kampen? Det blir vel litt tynt grunnlag å bedømme en prestasjon på uten å ha sett kampen. Men ja Ronaldo har ikke vært noe suksess, men det er ikke hans feil at tingenes tilstand er slik de er heller. Å utelukkende skulle skylde på Ronaldo blir feil. Det er 10 (eller 9, spørs hvordan du ser på det) andre spillere utpå der som må stå ansvarlig for sine egne prestasjoner. Ikke minst så må Solskjær stå ansvarlig.
post liked by: Lingard, Cola2, Pwint, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

Men en ting er sikkert...det er en Cultural Reboot i Manchester United...lurer på hvilke flåsete kommentarer Ole kommer med nå?
post liked by: Blodfink

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@messilingard, so du tåler ikkje mitt resonnement på kvifor United ikkje fungerer?

Eg forbeholder meg retten til å kunne ha ei meining!!
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Det er rart hvor raskt ting endrer seg. Har selv hatt et nesten fanatisk ønske om at Solskjær skulle lykkes (her er jeg nok ikke alene) men nå føler jeg at vi ikke kan kvitte oss med han raskt nok.
Jeg tror det beste nå er en midlertidig caretaker frem til sommeren. Og da må vi tråle markedet etter det beste alternativet vi overhodet kan få tak i.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Otac wrote: 20 Nov 2021, 18:06 @messilingard, so du tåler ikkje mitt resonnement på kvifor United ikkje fungerer?

Eg forbeholder meg retten til å kunne ha ei meining!!
Det eneste jeg mener er at måten du fremstiller Ronaldo som vårt eneste problem, blir feil. Og det å bedømme Ronaldo uten å faktisk se han i aksjon blir etter min mening et tynt beslutningsgrunnlag. Men for all del du skal få mene hva du vil.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13088
Liker mottatt: 5012

Pwint wrote:20 Nov 2021, 18:01Donny
Sorry, glemte jo helt av han:)
post liked by: Pwint
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Dette var ingen god oppladning til julebord... Blir gravøl i kveld 😔
post liked by: Blodfink

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@messilingard, har du inntrykk av at det kun er etter denne kampen eg meiner det? I so fall kan. Eg avkrefte det. Eg har sagt dette fra dag en av etter at R kom til United.
User avatar

Schmeichel
Posts: 441
Joined: 23 May 2019, 11:40
Liker gitt: 693
Liker mottatt: 1091

Til diskusjonen deres @Otac og @messilingard . Jeg tror Ronaldo i all hovedsak er en spiller som kan/må komme til dekket bord, og være luksusretten, altså prikken over i-en som tar laget et ekstra steg videre. I et lag som ikke fungerer godt nok, tror jeg han kan være både en byrde og en ressurs. Jeg tror Ronaldo har vært begge deler i dette laget. Men at en skadefri Cavani definitivt hadde vært et langt bedre utgangspunkt for oss enn Ronaldo.

MEN. Jeg mener sterkt at det ikke er Ronaldo som er hovedårsaken til at United ikke fungerer. Det kan man nesten ikke mene. (Er mitt synspunkt.) Om ikke resten av laget fungerer, kan man ikke legge all skylden for dette på Ronaldo.
Er det for øvrig noen seriøse fotballeksperter som mener dette? Respekterer andres synspunkter, men det er jo tydelig at det er flere ting i dette United-laget som er helt ute, og som ikke har noe med Ronaldo å gjøre. (Selv om man selvsagt kan påpeke svakheter og negative sider ved hans spillestil)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
At vi tidvis sliter med å spille oss ut bakfra, eller at forsvaret ikke er godt nok organisert kan man jo umulig skylde på Ronaldo for...?
post liked by: messilingard
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

@Otac
Joda, har fått med meg det. Jeg bare mener at bildet du forsøker å fremstille blir for unyansert. United har større problemer enn Ronaldo. Vi tapte ikke i dag på grunn av Ronaldo, vi tapte ikke mot City på grunn av Ronaldo, vi tapte ikke mot Liverpool på grunn av Ronaldo. I dag tapte vi først og fremst på grunn av Solskjærs laguttak samt Maguires hodemist.
post liked by: Pwint, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply