[PL] Manchester United - Manchester City (06-11-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Tenker at neste kamp mot Watford så bør Solskjær rullere kraftig på laget. Telles inn for Shaw, Lindelöf og Bailly som stoppere. Van de Beek inn for McTominay. La Sancho spille 90. Mulig Lingard bør inn. For det signalet vi sender om at du spiller uansett hvor godt du presterer er absolutt ikke heldig.

Angående trenerbytter så er det bare å vente til ten Hag ryker fra CL med Ajax. Han er i alle fall den jeg syntes frister mest. Solskjær eller Phelan får holde hånda på rattet enn så lenge.
post liked by: Pink Final, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Måns
Donor
Posts: 201
Joined: 24 Oct 2021, 18:29
Liker gitt: 510
Liker mottatt: 665

Pwint wrote: 06 Nov 2021, 15:19 Pochettino’s at the weel… Tja, det funker sikkert det. :p
Han sitter vel fortsatt trygt i PSG, har dessuten en mistanke om at han gjerne er mer fristet av å overta et italiensk eller spansk lag når han en eller annen gang får sparken i PSG
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Lingard wrote: 06 Nov 2021, 15:23
Sir Alfie Rey wrote: 06 Nov 2021, 15:22 Der var vi sykt heldige at City ikke fikk straffe. Var klar straffe etter hodeløs spenning av Telles!

Helt greit at han aldri spiller!
Jeg synes faktisk det så ut som han tok ballen.. men må vel se den i reprise noen ganger, så bastant som du er. :)

Hehe. Ja ser du i reprise så ser du han han smeller rett i foten på City spilleren ....
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
2 x hjemmekamper mot Liverpool og City. 0 - 7 Oi oi oi......

Håper vi får inn ny trener i pausen!

Få inn en caretaker ut sesongen så får vi Posh til sommern!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Der det mot Liverpool gjorde skikkelig vondt, og jeg til slutt måtte skru av, er jeg nå bare helt nummen.

Yeye, en får bare justere forventningene for denne sesongen.

Som Pink Final skriver så er laget i mye bedre stand enn for 3 år siden.

Tilbake til å fokusere mer på utvikling av spillere og spillestil, også får resultatene heller komme senere.

Noen endringer i hvordan ting gjøres på treningsfeltet må i hvert fall til.
Last edited by red on 06 Nov 2021, 15:28, edited 2 times in total.
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 430

Sir Alfie Rey wrote:06 Nov 2021, 15:24 ser du i reprise
Reprisen viser tydelig at han treffer ballen først. Aldri vært i nærheten av straffe.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, messilingard, Pwint
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Nu har jeg også gitt opp hele OGS prosketet med MU, 1 mål sjangse på hele kampen, nei det her er bare trist.
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink, RedTrafford
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

RedTrafford wrote: 06 Nov 2021, 14:35 Bare en målsjanse hadde vært en opptur nå.
Sier sitt.
Til og med det var for mye å håpe på skjønner jeg😙
post liked by: Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Hva enn som skjer nå så vil jeg tenke på Solskjærs inntreden som en positiv opplevelse. Han har gitt mye glede og fått tilbake mye positivitet. Men kanskje er jobben litt for stor og om han elsker klubben like høyt som jeg tror han gjør så kan det kanskje være riktig tid å tre til side nå. Hvis ikke, så bør vi få inn noen trenere som er flinkere og kan drille inn spillemønster. Fremgangen har vært fraværende lenge nå. Vi har overprestert, fått bra plasseringer og gode resultater, men fremgangen vi hadde håpet på har uteblitt selv om vi har forsterket laget kraftig.
post liked by: Pink Final, pixma, Måns, Belfastboy, RedTrafford, Vinny Jones
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Jan Erik
Posts: 2184
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 6597
Liker mottatt: 6960

Er det over for Solskjær nå? Eller rettere sagt, BØR det være over nå?
post liked by: Pwint, Blodfink, RedTrafford
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Til og med OGS skjønner nå at han ikke vil klare dette. Han ser ut som en slagen mann. Som mot Pool og nå i dag mot City.

Posh har bare kontrakt med PSG ut sesongen. Vi får få inn en caretaker manager ut sesongen også fra neste sesong får Fergie endelig ønsket sitt oppfylt med Posh :)))
post liked by: Pwint
Glory Glory Manchester United!!!!

Vidar Dale Fjeld

Jeg er matt over at intensiteten er totalt fraværende...mot City i en naboduell. Men vi bygger...hva vet ingen...men dama i kantina smiler og det gjør visst vaskehjelpen også...så da så.
post liked by: Blodfink, RedTrafford
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Jaja, det gikk jo dårlig. Ser målene på nytt nå, og fy flate av Shaw. Herrejemini. Får "trøste" oss med at vi ble spilt av banen. Men jeg blir skremt når jeg ser spillere som skrur av på den måten der. Helt utilgivelig. Så vi gir strengt tatt bort begge målene.

Lurer seriøst på hva som har skjedd, for vi så mye bedre ut i fjor.
post liked by: Pwint, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Steinar Stenseth wrote: 06 Nov 2021, 15:27
Sir Alfie Rey wrote:06 Nov 2021, 15:24 ser du i reprise
Reprisen viser tydelig at han treffer ballen først. Aldri vært i nærheten av straffe.
Er det mulig... :/

Deleted User 480

Vidar Dale Fjeld wrote: 06 Nov 2021, 15:30 Jeg er matt over at intensiteten er totalt fraværende...mot City i en naboduell. Men vi bygger...hva vet ingen...men dama i kantina smiler og det gjør visst vaskehjelpen også...så da så.
Det er helt klart ting å utsette på Solskjær,men at han er blid og respektfull mot ansatte på "gølvet" det ville jeg ikke brukt mot han.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Pwint, Belfastboy

Vidar Dale Fjeld

Canto wrote: 06 Nov 2021, 15:36
Vidar Dale Fjeld wrote: 06 Nov 2021, 15:30 Jeg er matt over at intensiteten er totalt fraværende...mot City i en naboduell. Men vi bygger...hva vet ingen...men dama i kantina smiler og det gjør visst vaskehjelpen også...så da så.
Det er helt klart ting å utsette på Solskjær,men at han er blid og respektfull mot ansatte på "gølvet" det ville jeg ikke brukt mot han.
Ironi....
post liked by: Blodfink, Vinny Jones
Post Reply