[PL] Manchester United - Manchester City (06-11-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13081
Liker mottatt: 5011

Pwint wrote:06 Nov 2021, 15:49 Jeg har uansett tatt ferie derfra.
Kommentarfeltet på united.no er som en barnehage for tida.
Men de har gode tider de som føler for å tømme seg for all dritt ihvertfall.
post liked by: Pink Final, Pwint

Deleted User 430

Pangaea wrote:06 Nov 2021, 15:41 Tror det har blitt ekstra skuffende i år, fordi for en gangs skyld hadde vi, vertfall jeg, et lite håp om at vi faktisk kunne ta opp kampen om titler i år. Kanskje ikke hele veien i PL, men jeg både trodde og håpte at vi skulle gi kamp til langt ut i april. I stedet ser det ut som vi har tatt sjumilssteg tilbake. Fatter ikke hva som har skjedd. Men jeg er veldig, veldig skuffa.
Helt klart at skuffelsen blir større fordi vi hadde ambisjoner om å kjempe i toppen langt ut i sesongen. Selv har jeg tippet dem på topp i år, for jeg trodde vi skulle få se fruktene av de 2 siste årene slå ut i full blomst
Dessverre virker det som de har glemt å trene på det de skulle i sommer og dette, kombinert med mangel på en midtbane som kan spille ball, gjør at manglene Solskjær har som manager kommer alt for godt til syne.

Skuffelsen bidrar til en vond smak i munnen nå og legger akkurat nå en demper på den enorme jobben OGS faktisk har gjort de siste årene, men noe må skje og da er det én mann som alltid må ta støyten.
Ønsker liksom ikke at ettermælet til jobben som har blitt gjort skal erstattes av en 7. plass og tap i 8. dels finalen i CL..
post liked by: Pink Final, Pwint, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14530
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22971
Liker mottatt: 18947

Pink Final wrote:06 Nov 2021, 15:38 At du skal bruke Solskjærs fine personlighet mot ham synes jeg ikke så mye om.
Det var vel ironi, og så skal det rettes kritikk mot @Vidar Dale Fjeld, er ikke personlig fokus en uting?
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8319

Blodfink wrote: 06 Nov 2021, 15:51
Pwint wrote: 06 Nov 2021, 15:39

Du sier ironi, jeg sier respektløs mobbing av en som bare vil klubben godt.
Jeg sier at det å beskylde en ironisk kommentar for å være respektløs mobbing, er respektløs mobbing...Helt greit å være uenig om OGS, men personlig fokus her inne er ikke spesielt ålreit
For all del. La oss gjerne bruke resten av dagen på å misforstå hverandre. Jeg syns fremdeles ikke det er morsomt å kommentere dette med at Solskjær kom med melkesjokolade og god stemning etter at Mourinho hadde forlatt stedet i dyp depresjon og svartsinn. Solskjær er kanskje ikke verdens største taktiker, men la det ikke være tvil om at han elsker United og ønsker det beste for klubben. Å komme med slengkommentarer nå blir bare smålig. Og å maskere det som ironi syns jeg ikke hjelper. Men det er min mening.
post liked by: Pink Final, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

"Kommentarfeltet på united.no er som en barnehage for tida"
"Men de har gode tider de som føler for å tømme seg for all dritt ihvertfall"

Dette stemmer ikke.

Den siste tia har det vært mye mindre der. Dette fordi visse folk har enten holdt seg unna der eller blitt kasta ut.

Å når de verste som slenger dritt der inne holder seg borte som nå så er det mye bedre der :D
Last edited by Sir Alfie Rey on 06 Nov 2021, 16:00, edited 2 times in total.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Har vært opptatt frem til nå, og så akkurat resultatet nå. Og har lest kjapt igjennom.
United virket å være sjanseløse dessverre.
Dette er skuffende at det skulle ende opp slik. Men når man snakker om en rød tråd, så er den eneste røde tråden jeg ser, at etter et par tre sesonger, så ender det opp med at Manageren må gå.
Det er nok sikkert det eneste riktige å gjøre nå også, det virker som det ligger en sperre, hit men ikke lenger.
Så nå er utfordringen å finne den personen som kan ta dette lenger.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pangaea, Belfastboy, Pwint, Vinny Jones
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7524
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26854
Liker mottatt: 17363

Ok @Blodfink
Skjønte ikke at det var ironi, synes heller ikke jeg gikk over streken.
Men jeg legger ballen død, vil ikke ha United.no tilstander her.
Beklager min kommentar @Vidar Dale Fjeld 🙏
post liked by: Buchan, Blodfink, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

MektigeTHOR
Posts: 459
Joined: 02 Nov 2021, 23:43
Liker gitt: 810
Liker mottatt: 1241

Rullerer man ikke stallen godt nok så ender det alltid med å bruke spillere som ikke er i god form. Mange spillere spiller for mye fotball mens andre så si ikke får spille.

Van De Beek og Telles får noen minutter når kampen egentlig allerede er tapt. Bailly har alt for få minutter på banen denne sesongen, scorer uheldigvis selvmål. Telles samme historie han feller en City spiller og skulle nok ha hatt straffe imot seg.

Maguire og Shaw har fått alt for mye spilletid for klubb og landslag over lengre tid, selvfølgelig kommer det dupp i prestasjoner. Ingen står klare for å ta over da ingen får nok spilletid til å komme i form. Skader vil man alltid få, derfor rulleres stallen skikkelig sånn at det kan dekke over problemene som alltid oppstår iløpet av en sesong.

Desember, januar og februar ser bedre ut med tanke på kampprogrammet, men tiden frem til den perioden har vært HARD for våres supporter 💚 💛.
post liked by: Pink Final, Pwint, Pangaea, Belfastboy
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

@Pwint @Blodfink

Den diskusjonen som er her nå fører i alle fall ikke frem til noe. Vi lar den ligge i alle fall enn så lenge, så kan man heller ta en diskusjon på det om en dag eller to.
post liked by: Pink Final, Pwint, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8319

messilingard wrote: 06 Nov 2021, 16:00 @Pwint @Blodfink

Den diskusjonen som er her nå fører i alle fall ikke frem til noe. Vi lar den ligge i alle fall enn så lenge, så kan man heller ta en diskusjon på det om en dag eller to.
Helt enig. Beklager hvis jeg trakket noen på tærne. Er tøffe tider for oss alle. Vi ønsker jo bare godt for klubben og så blir dager som dette litt vanskelige å håndtere.
post liked by: Sir Alfie Rey, Buchan, Pangaea, Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pangaea
Posts: 2713
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3857
Liker mottatt: 4926

Jeg var visst blitt logget ut av united.no. Kanskje det er like greit, og verden prøver å fortelle med "don't go there, just don't." :D
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14530
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22971
Liker mottatt: 18947

Pwint wrote:06 Nov 2021, 15:57 For all del. La oss gjerne bruke resten av dagen på å misforstå hverandre. Jeg syns fremdeles ikke det er morsomt å kommentere dette med at Solskjær kom med melkesjokolade og god stemning etter at Mourinho hadde forlatt stedet i dyp depresjon og svartsinn.
Jeg har ikke misforstått så mye tror jeg. Jeg synes kommentaren din var verre enn ironien til Fjeld. Thats all. Helt greit @messilingard , jeg er ikke tråkket på tærne. Tåler såpass og en del til :) Jeg er ikke gretten på noen her jeg. Vi håper vel på lysere tider uansett synet man har på tilstanden i klubben.
post liked by: Pink Final, messilingard
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8319

Blodfink wrote: 06 Nov 2021, 16:05
Pwint wrote:06 Nov 2021, 15:57 For all del. La oss gjerne bruke resten av dagen på å misforstå hverandre. Jeg syns fremdeles ikke det er morsomt å kommentere dette med at Solskjær kom med melkesjokolade og god stemning etter at Mourinho hadde forlatt stedet i dyp depresjon og svartsinn.
Jeg har ikke misforstått så mye tror jeg. Jeg synes kommentaren din var verre enn ironien til Fjeld. Thats all. Helt greit @messilingard , jeg er ikke tråkket på tærne. Tåler såpass og en del til :) Jeg er ikke gretten på noen her jeg. Vi håper vel på lysere tider uansett synet man har på tilstanden i klubben.
Da beklager jeg igjen. Jeg var nok i såfall krassere enn jeg hadde ønsket å være.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Belfastboy, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Jeg syntes egentlig heller ikke at noen har gjort noe galt. Det skal være takhøyde her, og det er samtidig lov å si fra dersom du mener noen andre tråkker over grensen. Og litt hvor den grensen skal gå må nesten flere være enige om, men vi trenger ikke ta den diskusjonen akkurat i dag. Det er ikke det vi trenger nå hvor hodene kanskje fortsatt er litt varme.
post liked by: Pink Final, Pwint, Buchan, Blodfink, Ryder
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8319

Ja, unødvendig at vi skal krangle oss i mellom. Vi har jo alle samme mål og ønske. Det er en tøff sesong for alle oss som er glad i klubben. Og jeg tror som flere har nevnt at det er ekstra vondt fordi vi har gjort såpass store investeringer i forsterkninger som prismessig er i verdensklasse.
post liked by: Blodfink, Buchan, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply