[CL] Atalanta - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

ATALANTA vs MANCHESTER UNITED
Champions League
Tirsdag 02.11.2021 kl. 21.00
Gewiss stadion, Bergamo, Italia


Innbyrdes oppgjer
Manchester United: 1
Uavgjort: 0
Atalanta: 0

Skader United

Suspensjoner United


Champions League, gruppe F

1. Manchester United: 6 p
2. Atalanta: 4p
3. Villareal: 4p
4. Young Boys: 3p


Eit blaff eller begynnelsen på ein snuoperasjon?

Vi har akkurat vore vitne til ein sterk 3-0 seier mot Tottenham på bortebane. "Det var berre Tottenham", vil mange seie. Likevel har den verste kritikken mot laget stilna og Solskjær har fått litt pusterom før svært viktige oppgjer i ligaen og i Champions League. Vil han halde fram med tre stopparar eller vil han gå tilbake til det velkjende firemannsforsvaret? Var resultatet mot Spurs berre eit blaff eller er det begynnelsen på ein god periode for Manchester United? Heldigvis er vi ferdige med oktober, som tradisjonelt har vore ein tung månad for Solskjær & co. Sannsynlegvis vil seier i éin av dei resterande bortekampane i gruppa føre til at United kvalifiserer seg for cupspelet i Champions League.


Atalanta

Først ute er altså Atalanta, som vi slo på dramatisk vis i snuoperasjonen på Old Trafford for knappe to veker sidan. Å seie at vi hadde kontroll i den kampen ville vere ei aldri så lita løgn, men det er ikkje ulovleg å ha litt flyt (og ein Champions League-spesialist på laget).

Sidan sist har Atalanta spela tre kampar i Serie A. I kampen mot Udinese kasta dei bort tre poeng fire minutt på overtid, men borte mot Sampdoria og Morten Thorsby vann dei til slutt komfortabelt 3-1. Søndag ettermiddag redda dei eitt poeng heime mot Lazio langt inne i overtida. Desse tre kampane illustrerer på mange måtar sesongen til laget frå Bergamo til no. Laget er meir ustabilt enn i dei tre siste sesongane, sjølv om det berre er tre poeng opp til tredjeplassen.

Ein av hovudgrunnane til den variable forma har vore alle skadene til Nerazzurri, særleg i forsvaret. Både Gosens, Hateboer, Djimsiti og Tolói er fortsatt ute, i tillegg til EM-stjerna Matteo Pessina. Tyrkiske Merih Demiral, som både scora og måtte gå ut på Old Trafford, er tilbake. Han hadde forøvrig den målgivande pasningen til 2-2-målet mot Lazio.


Bergamo - Perle, pandemi og pøbelskap

Den vesle byen Bergamo ligg nokre steinkast frå metropolen Milano, iallefall om du kastar grådig langt. Byen er ei relativt skjult perle i regionen Lombardia og er plassert på ulike høgder. Arkitekturen er storslått og i det fjerne kan ein sjå Alpane. Dessutan er Bergamo kjent for å vere Europas ostehovudstad.
Det siste halvanna året har derimot byen og regionen vorte kjent for noko langt mindre hyggeleg. Lombardia (og Bergamo spesielt) var episenteret for den første covid-bølga i Italia. Dødstala i byen var skyhøge og all sosial aktivitet vart sett under kraftige restriksjonar. Regionen Lombardia har begynt å komme til hektene igjen, men turistlivet, økonomien og samfunnet elles fekk seg ein kraftig knekk som følge av pandemien.

Fotballaget Atalanta Bergamasca Calcio er eit relativt lite lag i italiensk målestokk. Likevel vert dei rekna som det viktigaste regionale laget i støvellandet, dvs. det største laget som ikkje kjem frå ein provinshovudstad. Folk i Bergamo er svært patriotiske og støttar lojalt og høglydt opp om laget sitt. Det vert sagt at dei ikkje har nokre spesielle rivalar og fiendar, men at dei hatar alle andre. På italiensk er det nesten poetisk: "Ci stanno sul cazzo tutti". Kanskje er Mourinho sitt Roma den største fienden til Atalanta, både pga Roma-fansen sine ulike voldsturnéar på 80-talet, i tillegg til at tre Atalanta-fans blei knivstukke i 2006 av Giallorossi-hooligans.

Stadion til Atalanta, Stadio Atleti Azzurri d'Italia, eller Gewiss stadion (av sponsorgrunnar), tar knappe 25000 tilskodarar, men er kjent for å vere høglydt og fiendtleg. Som alle andre italienske klubbar, har også Atalanta sine ultras, som samlar seg i Curva Nord og Curva Sud. Fansen har tradisjonelt vore plassert langt til venstre på den politiske skalaen, men den politiske ideologien har etterkvart vorte både utvatna og utviska. Dei siste åra har Atalanta-ultras fått eit negativt rykte for å huse ein del rasistiske element etter at fleire stygge tilrop og banner har blitt observert på tribunene.

Som alltid får vi håpe at det er fotballen som kjem i fokus og at United kan ta opp tråden etter borteseieren i Nord-London.
Last edited by Pancho P on 31 Oct 2021, 00:39, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan, Pink Final, RaoulDuke, Blodfink, PAK, Pwint, RedTrafford, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 108

Herlig tråd @Pancho P
Diallo er skadefri igjen. Spilte vel U-23 kamp i dag.
Kjenner jeg gleder meg ekstra til denne kampen etter de tre poengene i dag. Viktig kamp for å gå videre fra gruppespillet.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

Mcilroy wrote: 31 Oct 2021, 00:31 Herlig tråd @Pancho P
Diallo er skadefri igjen. Spilte vel U-23 kamp i dag.
Kjenner jeg gleder meg ekstra til denne kampen etter de tre poengene i dag. Viktig kamp for å gå videre fra gruppespillet.
Takk for det! Då har eg tatt Amad ut av sjukestova!
post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7572
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27042
Liker mottatt: 17615

Kamptråd til terningkast 6 @Pancho P.
Liker miksen av info om lagenes nåværende form og historie du serverer oss med din gode penn ✍️

Håper United fortsetter med samme innsats som mot Spurs.
Så får the fluid football vente til vi er mer klar for det,
post liked by: Pancho P, Buchan, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

Pink Final wrote: 31 Oct 2021, 08:02 Kamptråd til terningkast 6 @Pancho P.
Liker miksen av info om lagenes nåværende form og historie du serverer oss med din gode penn ✍️
Takk for fine ord😊 Det er ikkje lett å hoppe etter Pink Wirkola, men eg prøver etter beste evne😁
post liked by: Pink Final, Buchan, Pwint, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7541
Liker mottatt: 4308

Nydelig kamptråd @Panho P. 👏
post liked by: Pink Final, Pancho P, Belfastboy
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14574
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23111
Liker mottatt: 19089

Den nye oppstillingen til United må jo passe godt til italienerne, har litt trua nå. Måtte det gå bra.
post liked by: Pwint
LUHG!

Deleted User 429

Tror egentlig Atalanta passer oss godt uansett oppstilling. Det var ganske tilfeldig at de ledet med to til pause sist i mine øyne, synes vi var best kampen igjennom
post liked by: Belfastboy
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Spent på om det blir 3 bak nå som Lindeløf rapporteres skadd.
I så fall;
Går Bailly inn?
Setter Solskjær Shaw ned som midtstopper og Telles på vingback?
Eller; AWB som stopper og Dallot som vingback?
(Tviler på det siste)
Å utelate Bailly i en evt 3er vil være en klar statement hvert fall.

Deleted User 108

Med 5 bak tror jeg Telles kommer inn og Shaw som midtstopper. Shaw har jo spilt med bravur der før. Nå er han ikke i sin beste form heller så kanskje han ville ha hatt godt av å prøve seg som stopper igjen.
Hva med Cavani? Vil han bli hvilt til City-kampen?
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2573
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13359
Liker mottatt: 8562

I konkurransen tippa eg at McTominay kjem inn for Vigge og at Pogba tar plass på midten. Synest det har vore mykje rot mellom Shaw og Maguire så langt, så eg tippar at dei ikkje blir plassert ved sida av kvarandre heilt bakerst. Dessutan tvilar eg på at Solskjær vil omrokkere på stopparane, så eg tenker at det kjem inn ein direkte erstattar for svensken.

Vidare trur eg at Fred er heilt avgjerande for det "nye" systemet, så han spelar nok. Pogba er eg faktisk usikker på, men det er mindre risiko å la han spele sentralt på midten med meir sikring bak. Elles trur eg Cavani blir spart til City og at Rashford startar mot Atalanta. Vi såg kor enorme rom italienarane etterlet seg i forsvaret då dei gjekk i angrep på Old Trafford, og dette er noko særleg Rashy kan utnytte. Kunne også ha tenkt meg å sjå Greenwood i dette systemet, men han startar nok på benken.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4661
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2591
Liker mottatt: 10529

Regner også med at vi kjører videre med 3-5-2, viktig å ikke la Atalanta få lukte blod tidlig i kampen.

Naturlig at Bailly kommer inn for Lindelöf, samtidig virker det som han er ute i kulda. Litt nå eller aldri for ham.
Eller trekkes Shaw ned i trebackslinja og Telles lenger fram? Dårlig kjemi mellom Maguire og Shaw til nå taler litt mot det, men det har jo vært løsningen sist vi spilte med den formasjonen.

Eller dras McTominay ned og Pogba inn på midten? Om Pogba skal inn og Shaw ned, heller jeg mot at Fred blir ofret (pga Solskjærs skryt av McT etter Spurs). Vet ikke hvor lurt det er, Fred var veldig viktig i presset mot Spurs, samtidig tok McTominay ankerrollen i den kampen og det passer Pogba bedre.
Tror også Rashford starter denne, farta blir viktig i kveld.

Har en ok følelse før kampen, men føler meg ikke rolig. Laget må nå bevise at de er til å stole på.
post liked by: Blodfink, PAK
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14574
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23111
Liker mottatt: 19089

Spiller ikke Bailly i dag er det vel kroken på døra for ham. Kan jo være noe i at han har brutt mot OGS` ønske om at du støtter laget om du spiller eller ei. Var vel noe om at han hadde uttrykt misnøye i plenum på møtet de hadde forrige uke.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2039
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7541
Liker mottatt: 4308

Spent på lager i dag og spesielt om Bailly spiller fra start.
Tror også det er en mulighet for at Jesse og Sancho også kan starte.

Deleted User 477

Ja det blir ett spennende laguttak, men jeg tror ikke det blir alt for mange forandringer siden vi trenger og fortsette og skape gode resultater. Men det blir minimum 1 forandring :)
Post Reply