[CL] Atalanta - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16325
Liker mottatt: 10526

Pwint wrote: 02 Nov 2021, 22:44 Hva har skjedd med Maguire? Det skumle er at han begynte å spille dårlig i det øyeblikket jeg kjøpte drakt med hans navn på. Skal bare se dette er min skyld.
Gi den til Fretex,
eller de tar kanskje ikke imot hva som helst. :D
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det var jo ikke rare greiene dette her, bortsett fra to mål fra øverste hylle.
Klarer fortsatt ikke å se noen tydelig plan, mange jobber hardt men litt i sine egne bobler uten tilsynelatende å være klar over hva lagkameratene holder på med.

Gode kamper fra Bailly og Ronaldo, greit pluss fra backene, Bruno og Greenwood. Resten var svake, Maguire og Pogba forferdelige.
post liked by: Pink Final, Blodfink, red
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Viva Ronaldo.
For en vill avslutning!

Det første målet var også ganske ekstremt. FOR et lagspill.
I dag fortjente vi ikke mer enn 2-2, jeg tror ikke vi fortjente det heller.. sånn egentlig. Vi kan ta med oss to flotte scoringer og ett poeng.. men det er bare å komme seg tilbake til Manchester å trene, for dette var nok en håpløs match.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pwint, RedTrafford, TheMonolith
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Nei nå må nok OGS børste støv av Phil Jones til City kampen 😊
post liked by: Belfastboy, Pwint, Pink Final, Blodfink, TheMonolith

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

messilingard wrote: 02 Nov 2021, 23:01 For min del er fortsatt Pogba et større problem enn Ronaldo. Ronaldo klarer i alle fall produsere, det gjør ikke Pogba.
Enig der. Sånn har det blitt.
Det blir spennande å følge Poggen vidare, og sjå om det kun er rein latskap. Og kven so. Gidder å hente han. Og kva han får i lønn. Han må jo ha tapt enormt med markedsverdi i sitt opphold hos United..?!
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

Herleg comeback igjen, men herregud så skjørt dette byggverket er. Det må takast nokre svært vanskelege, men nødvendige valg no. For meg bør Pogba ut, i tillegg til Maguire, iallefall om vi skal spele med to bak.
post liked by: Pink Final, Pwint, Blodfink, Otac, TheMonolith
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

United begynte bra synes jeg.
Kom til noen nesten sjanser, bl.a den som gikk i stanga.

Nei det er ikke noe offensivt mønster å se for en sofa supporter,
Det på plass.
post liked by: Pwint, Pancho P, Otac, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7641

Ryder wrote: 02 Nov 2021, 23:05 Det var jo ikke rare greiene dette her, bortsett fra to mål fra øverste hylle.
Klarer fortsatt ikke å se noen tydelig plan, mange jobber hardt men litt i sine egne bobler uten tilsynelatende å være klar over hva lagkameratene holder på med.

Gode kamper fra Bailly og Ronaldo, greit pluss fra backene, Bruno og Greenwood. Resten var svake, Maguire og Pogba forferdelige.
Det er litt det jeg sitter igjen med også. Det jobbes hardt, men vi forsøker strengt tatt bare på det samme hele tiden. Ingen god strategi eller plan. Det er bare å få ballen fremover og håpe at noen får en målsjanse. Føler vi har gode spillere, men at det er mye å gå på når det gjelder spillemønster og taktikk.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Otac
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 477

Er det feil og si at det er godt Pogba ikke kan spille mot City ?
Jeg liker at de slåss til fløyta går.. ingen stor kamp, men vi fikk ett viktig poeng.
post liked by: messilingard, Pancho P, Otac, Pwint, RedTrafford
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Otac wrote: 02 Nov 2021, 23:06
messilingard wrote: 02 Nov 2021, 23:01 For min del er fortsatt Pogba et større problem enn Ronaldo. Ronaldo klarer i alle fall produsere, det gjør ikke Pogba.
Enig der. Sånn har det blitt.
Det blir spennande å følge Poggen vidare, og sjå om det kun er rein latskap. Og kven so. Gidder å hente han. Og kva han får i lønn. Han må jo ha tapt enormt med markedsverdi i sitt opphold hos United..?!
Tipper navnet, agenten og prestasjonene for Frankrike skal klare å lure enten Real Madrid, PSG eller Juventus frem med sjekkheftet. Bare så lenge vi klarer å holde oss unna er jeg fornøyd.
post liked by: Pancho P, Pwint, Otac
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Otac wrote: 02 Nov 2021, 23:09
messilingard wrote: 02 Nov 2021, 23:06 Tipper navnet, agenten og prestasjonene for Frankrike skal klare å lure enten Real Madrid, PSG eller Juventus frem med sjekkheftet. Bare så lenge vi klarer å holde oss unna er jeg fornøyd.
Håper han havner i Newcastle. Helst i Januar.
post liked by: messilingard, Pwint, RedTrafford

TheMonolith
Posts: 9
Joined: 21 Oct 2021, 06:57
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 15

Det er noe med lag som snubler seg videre på små marginer fra innledende runder. De går ofte langt.
Last edited by TheMonolith on 02 Nov 2021, 23:15, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Pwint, Pink Final, Blodfink, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7641

Men … Bailly folkens. Han var bra da? Akkurat nå er det litt krise med varane og lindelöf ute, men da er skummelt nok Bailly den beste stopperen vi har. Og det inkluderer kapteinen vår.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Buchan, Pancho P, messilingard, TheMonolith, RedTrafford
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18075

Unai i Villarreal avsluttet med seier i vår gruppe, Newcastle neste på ham vel. Kanskje de kjøper Maguire og Pogba for 1,6 milliarder...Få igjen det som ble gitt...
post liked by: Pwint, Pink Final
LUHG!
User avatar

Topic author
Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

Pwint wrote: 02 Nov 2021, 23:13 Men … Bailly folkens. Han var bra da? Akkurat nå er det litt krise med varane og lindelöf ute, men da er skummelt nok Bailly den beste stopperen vi har. Og det inkluderer kapteinen vår.
For meg var Bailly vår beste, etter han 7'aren.
post liked by: Pink Final, Pwint, TheMonolith
It's Squeaky Bum Time!
Post Reply