[PL] Tottenham Hotspur - Manchester United (30-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Vidar Dale Fjeld wrote: 30 Oct 2021, 20:10 En dårlig fotballkamp, med to fantastiske mål. Tottenham en katastrofe og vi har innsats over hele linja...men god kamp...nei!
Synes det var en god kamp av MU, ikke noen mål i mot og 3 i kassa ti Spurs er vel på dette nivået MU er på så klager ikke i dag. Men er enda redd når Harry og Shaw er innblandet i spillet der bake.
post liked by: Torquemada, Pink Final, Blodfink, Belfastboy

Deleted User 429

Har ikke fått sett kampen, men må da ha vært framgang dette?

Foran City på målforskjell neste uke ;)
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Vidar Dale Fjeld wrote: 30 Oct 2021, 20:10 En dårlig fotballkamp, med to fantastiske mål. Tottenham en katastrofe og vi har innsats over hele linja...men god kamp...nei!
Ikke helt enig. Godt gjennomført kamp, og tydeligvis helt etter planen. Litt rusk her og der, men når vi vinner 3-0 kan man ikke klage.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, pixma
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Godt å vinne, ikke minst godt å svare. Solskjær og gutta trengte en respons. Det fikk de, og det var vitkig etter ydmykelsen.

Varane meget vitigi i dag, samme med Ronaldo.

En stor trøst at Liverpool avgir poeng og City taper hjemme.

Chelsea ser dog meget meget sterke ut...
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, pixma
User avatar

Pangaea
Posts: 2715
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3867
Liker mottatt: 4936

Ikke fulgt med her i løpet av kampen, men FY FLATE så herlig med en overbevisende seier igjen! :yikes:

Bra gjort av hele laget. Kanskje blir dette oppsettet/formasjonen framover, vertfall mot Atalanta og Shitty.

Ganske mye bedre helg dette her ja. Seier til United, uavgjort på scouserne, tap for shitty. Chelsea durer på videre, men dette var godt for oss.
post liked by: Belfastboy

Deleted User 480

Vidar Dale Fjeld wrote: 30 Oct 2021, 20:10 En dårlig fotballkamp, med to fantastiske mål. Tottenham en katastrofe og vi har innsats over hele linja...men god kamp...nei!
Noen liker kona og noen liker dattera. Hver sin smak. Jo, Tottenham var dårlige. Likevel koste jeg meg. Jeg synes andre omgangen var veldig artig. Mange som løfter seg flere hakk. Fungerte bra med 5 bak, tetta igjen og med nydelige kontringer. Et bra svar av gutta og Solskjær. -Og takk og lov at Varane er tilbake. Herlig med en seier, som ikke bare var såvidt.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, pixma
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2568
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 13335
Liker mottatt: 8521

Dette viser kor viktig balanse er i dagens fotball. Med éin ekstra (super)stoppar der bak, kan Fred og McTominay jage og herje utan at vi blir tatt i ubalanse. I tillegg blir ikkje sidebackane avslørt på manglande posisjonering. Vi får også betre luftstyrke, sjølv om Spurs var halvfarlige på dødball. Trur dette oppsettet også kan passe mot eit høgtpressande og litt defensivt naivt Atalanta-lag.

Til slutt må eg få skryte av meg sjølv. Eg spådde ein komfortabel United-seier og.... Voilà!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, pixma
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18983

Er fornøyd med at trenerteamet endelig forstod at det måtte gjøres endringer, og det fungerte. Nuno får fyken tror jeg, Spurs er en tragedie.


Spent på de neste kampene, OGS reddet skinnet sitt frem til neste match.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16987
Liker mottatt: 10884

Fortjent seier idag.
Kampen går nok ikke inn i historiebøkene.
Utrolig hva litt press og innsats kan gjøre, at de ikke har skjønt det før er jo litt bekymringsverdig.
Som jeg skrev tidligere idag at det var en tabbe å sparke Poc. Tottenham fremstår jo tragisk, og det over tid.

Ole kom til match med kniven på strupen, drar
Nuno Espírito Santo med ett tupp i ræva og ut tro?
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 480

pixma wrote: 30 Oct 2021, 20:24
Men er enda redd når Harry og Shaw er innblandet i spillet der bake.
Var ikke så engstelig i dag. Jo, Maguire har sine feil, men synes han løfter seg et par hakk i dag. Shaw syns jeg hadde en OK+ kamp. Flinkere til å holde sida si i dag.
Last edited by Deleted User 480 on 30 Oct 2021, 20:44, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Deilig seier i dag!

Ja Spurs hadde null sluttprodukt og det skal vi være glade for ellers kunne de puttet flere ganger. Men det eneste som vi skulle ha i dag var seier og 3 poeng!

Gratulerer med seiern alle sammen :D
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14543
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22989
Liker mottatt: 18983

RedTrafford wrote:30 Oct 2021, 20:36 Som jeg skrev tidligere idag at det var en tabbe å sparke Poc.
Nja, tror det ble for trått og grått der au, det gikk vel ikke oppover men nedover i prestasjoner med han på slutten. (trur jæ)
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ingen tragedie at Spurs er en tragedie btw, liker dem svært lite.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 402

Herlig å se min gamle supporter-venn, Andy Mitten, smile fra øre til øre på TV2. Ja, han er journalist, men i bunnen er han en hard-core United-fan. Og, som han sier, fansen var glimrende i dag! Kommentarfelt, se og lær av fansen som går på kamp!

We'll never die!
Last edited by Deleted User 402 on 30 Oct 2021, 21:38, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Torquemada, Pangaea

Deleted User 108

Dette var hvilepuls i 90 minutter. Tottenham var like dårlig som forventet. Det ble rimelig enkelt og greit.
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Guys...... It`s Spurs! |P
Glory Glory Manchester United!!!!
Post Reply