[PL] Manchester United - Liverpool (24-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Buchan wrote: 24 Oct 2021, 19:29 Jeg var klar over at det ville bli tungt å reise seg etter SAF, for hver gang en ny Manager begynner å få litt flyt, og vi begynner å håpe. Nei da er det på an igjen.
Jeg vil fremdeles påstå at kvaliteten på spillerne (en for en, ikke som lag) er på sitt beste siden rundt 08-2009. Det er et veldig potensiale å bygge videre på. Og med unntak av en for tynn sentral midtbane, bør dette laget med bedre coaching og taktikk være i stand til å prestere mye bedre.

Sånn sett er jeg positiv for fremtiden.

Men det er klart at etter en kamp som dette er det vanskelig å se hvordan vi skal komme dit.
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P, Pwint, PAK

Deleted User 480

Schmeichel wrote: 24 Oct 2021, 19:20 Man kan ha nedturer i blant, men dette var virkelig ille og et slag i trynet.

Spørsmålet er: Er dette kun Solskjærs feil, (vil det bli bedre med noen andre?) hadde vi ekstra uflaks, eller er dette en engangshendelse man kan se forbi?

Jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på hva spillerne selv tenker om dette. Forsvarsspillet var jo helt katastrofe i dag, og Liverpool gjorde det veldig synlig.
Det brenner under føttene til Solskjær nå. Han henger nok i en tynn tråd uansett hvordan man vrir og vender på det. Vanskelig å si om det blir bedre med andre. Kanskje, men spørs hvem det er.

Spillerne kan ikke frikjennes, og det håper og tror jeg de skjønner. Tviler jo på at trenerteamet ber dem springe rundt som hodeløse høns, men mangelen på samhandling er jo et treneransvar. Dog har jeg større forventninger til innsats i forsvar og til kliniske avsluttninger - og det meste annet i dag...
post liked by: Pink Final, Blodfink, Pancho P
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Da er united.no stengt resten av kvelden. Langerød la ut dette nå :

Det ble en grusom søndag på Old Trafford, og united.no har dessverre ikke ressurser til å passe på et kommentarfelt hele kvelden etter en slik kamp.

I stedet kan du sende noen linjer om hva du mener, hva navnet ditt er og hva medlemsnummeret ditt er – så legger vi det ut her i denne saken hvis det inneholder noen fornuftige argumenter som andre bør få med seg.

Vær oppmerksom på at navnet ditt legges ved innlegget.

Det er lov å være kritisk mot spillerne, spillet, det er lov å være mot Solskjær, for Solskjær, men forsøk å kom med noen linjer som er interessante å lese for andre. Ikke skriv for langt.

Send din mening til dag@united.no – så legger vi ut ting her fortløpende hvis det kommer gode innspill som kan være bra for alle medlemmer å lese.
post liked by: Pwint
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Sir Alfie Rey wrote:24 Oct 2021, 19:42 Da er united.no stengt resten av kvelden. Langerød la ut dette nå :
Tror det er det smarteste de gjør i et sånt øyeblikk.
Det er nok av de som vil at spillere, trenere og manager skal brenne i helvete i en sådan stund.
post liked by: Pancho P, Pwint
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Belfastboy wrote: 24 Oct 2021, 19:44
Sir Alfie Rey wrote:24 Oct 2021, 19:42 Da er united.no stengt resten av kvelden. Langerød la ut dette nå :
Tror det er det smarteste de gjør i et sånt øyeblikk.
Det er nok av de som vil at spillere, trenere og manager skal brenne i helvete i en sådan stund.
Helt enig med deg der Belfastboy.

Er nok mange det renner over for.

Bedre vente til i morgen når folk har fått roet seg litt ned.
post liked by: Pancho P
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Sir Alfie Rey wrote:24 Oct 2021, 19:45 Bedre vente til i morgen når folk har fått roet seg litt ned.
Enda bedre å vente til onsdag/torsdag litt utpå kvelden, da har nok de fleste fått ned pulsen
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pwint, stjern
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Gent har gått opp til 2-0 borte mot Genk. Tippar det blir mykje skriveri i avisene i morgon...
post liked by: Pwint, Blodfink, Belfastboy, RedTrafford, messilingard, stjern
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Pancho P wrote: 24 Oct 2021, 19:51 Gent har gått opp til 2-0 borte mot Genk. Tippar det blir mykje skriveri i avisene i morgon...
:hah:
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Er egentlig bare målløs jeg.
Helt tomt.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Tror nok det hadde vært lurt at ledelsen eller eierne fort som mulig går ut og sier klart og tydelig hvis Ole sitter trygt.og hvorfor han gjør det.
eller får dem fortelle oss hvem som leder laget mot Tottenham.
Selvom det kommer bare vås ut av kjeften på dem, så er det bedre det enn å tie etter en slik kamp og kvart spilt sesong.
post liked by: Pink Final, JørgenT, Buchan, Belfastboy, Blodfink, Pwint, Pancho P, PAK

Deleted User 430

RedTrafford wrote:24 Oct 2021, 20:16 Tror nok det hadde vært lurt at ledelsen eller eierne fort som mulig går ut og sier klart og tydelig hvis Ole sitter trygt.og hvorfor han gjør det.
Skjønner tankegangen, men dette pleier jo å være det sikreste tegnet på at en manager nærmer seg sparken.
Tenker at så lenge alle signalene som har kommet de siste ukene fra ulike troverdige kilder, om at han ikke får sparken så lenge topp 4 er innen rekkevidde, fortsatt gjelder så er det best de fortsetter å være stille.
post liked by: Pink Final, Pancho P, PAK
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Fått og sendt meldinger med brosjan samt kamerater gjennom 40 år som er Lfc.
De viser respekt.
Sånn skal det være etter 0-5 synes jeg.
Samme som når vi slo Arsenal 8-2, da driver man ikke på å herjer med meldinger i whats app gruppa.
Blir noe annet når matchen er jevnere.

Vil som flere påpeker også berømme forumet her inne på en sånn kveld.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Buchan, Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 24 Oct 2021, 20:27 Fått og sendt meldinger med brosjan samt kamerater gjennom 40 år som er Lfc.
De viser respekt.
Sånn skal det være etter 0-5 synes jeg.
Samme som når vi slo Arsenal 8-2, da driver man ikke på å herjer med meldinger i whats app gruppa.
Blir noe annet når matchen er jevnere.

Vil som flere påpeker også berømme forumet her inne på en sånn kveld.
Helt enig. Alle her inne holdt hodet kaldt under hele kampen og etter.
Det er ikke verst på en slik dag for å si det sånn.

Men en mager trøst.....

Er helt knust nå... ;(
post liked by: Pancho P, Pink Final
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Og jeg som trodde dette skulle bli en skikkelig trippel igjen, med Viking, Oilers og United seier. Kun de to første som gjorde jobben her.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Steinar Stenseth wrote: 24 Oct 2021, 20:23
RedTrafford wrote:24 Oct 2021, 20:16 Tror nok det hadde vært lurt at ledelsen eller eierne fort som mulig går ut og sier klart og tydelig hvis Ole sitter trygt.og hvorfor han gjør det.
Skjønner tankegangen, men dette pleier jo å være det sikreste tegnet på at en manager nærmer seg sparken.
Tenker at så lenge alle signalene som har kommet de siste ukene fra ulike troverdige kilder, om at han ikke får sparken så lenge topp 4 er innen rekkevidde, fortsatt gjelder så er det best de fortsetter å være stille.
Vet at statistikken taler imot for akkurat for det, men ser stormen som kommer til å komme på balløya. Tror Ole trenger det.
post liked by: Blodfink, stjern

stjern
Posts: 3
Joined: 24 Oct 2021, 21:01
Liker gitt: 7
Liker mottatt: 6

Jeg tror det er slutt nå. Uansett utfall, Ole Gunnar har virkelig håndtert mediene helt brilliant. Han har gjort alt han kan.

Dette er fjerde manageren som kanskje må gå. Det er noe alvorlig galt med klubben. Spillere som underpresterer. Vi bruker lassevis av pund på nye. Det er noe alvorlig feil i klubben våres.

Leit at det går ut over våres norske legende.
Post Reply