[PL] Leicester City - Manchester United (16-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

selje
Posts: 119
Joined: 16 Oct 2021, 22:16
Liker gitt: 36
Liker mottatt: 327

messilingard wrote: 18 Oct 2021, 11:12 Tror det er ganske bred enighet om at James ikke holdt et høyt nok nivå med ball. At han jobbet hardt defensivt og bidro i noen kontringer veier ikke for min del opp for manglende teknikk på siste tredjedel. Typisk James er jo å drible seg inn fra venstre, komme i en kanonbra posisjon for å deretter bomme eller sleive ballen vekk. Sancho er vel ikke veldig langt bak han på tempo heller, kanskje nivået under, men Sancho er absolutt ingen treg fyr.

Ellers veldig enig. Grunnen til at McTominay og Fred foretrekkes er rett og slett deres evner til å flytte beina. Solskjær har også sagt at han ønsker at vi skal løpe mer enn motstanderne våre. Cavani setter også et helt annet eksempel foran og evner å sette motstandere under press på en helt annen skala enn Ronaldo.
James sine kvaliteter i kamper med høy intensitet er i mine øyne sterkt undervurdert. Det var en grunn til at han fikk starte de vanskelige kampene selv om han tydeligvis har klare mangler (sier dog ikke at han hadde gjort noen forskjell i denne kampen).

Jeg håper selvfølgelig Sancho vil slå ann, og er en spiller for fremtiden. Men jeg hadde trodd han ville bidra med mer fra første spark på ballen. Er også bekymret for stallfyllet vi har på benken, og som heller ikke får spilletid (Lingard, DVB, Mata, Jones og Martial). Hva er planen for disse?
post liked by: Cola2
Post Reply