[PL] Leicester City - Manchester United (16-10-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Vidar Dale Fjeld

Jeg tror Ole sitter ut sesongen...men etter det tror jeg det er rom for noen som tar laget det siste steget. Jeg er mer og mer at det har IKKE Ole inne. Det som er skuffende er at nå lekker vi også skikkelig, og alle vet at å sette ut dyrekjøpte stjerne ikke går. Maguire ut, Bruno ser mer og mer ordinær ut og Pogba signerer ikke ny kontrakt i følge meg. Jeg tror ikke Ole har det...
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pancho P
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Pink Final wrote:16 Oct 2021, 19:11 Må innrømmes at tvilen kommer snikende for første gang.
Kan Solskjær ta oss videre?
Jeg er også der at jeg blir i tvil om han kan ta det siste steget. Og jeg vet ikke om McKenna og Carrick er gode nok heller.
Sånn det ser ut nå så har vi flere stjerner, men vi henger ikke sammen som et lag. Og det må Solskjær ta ansvar for.
Så at Solskjær innrømmet at det var ikke lurt å starte med Maguire i dag. Men akkurat dette har han gjort før - tatt ut spillere som har vært halvskadet eller ute av form.
post liked by: Pancho P, RedTrafford, Blodfink, Pink Final, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7616

Pink Final wrote: 16 Oct 2021, 19:11 Må innrømmes at tvilen kommer snikende for første gang.
Kan Solskjær ta oss videre?
Jeg må samle tankene før jeg danner meg en mening.
Spillet i høst har sett svakere ut enn på lang tid.
Og det er kollektivt spill som savnes.
Sliter litt med de samme tankene, pink. Trist men sant.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Pwint wrote: 16 Oct 2021, 20:01
Sliter litt med de samme tankene, pink. Trist men sant.
Det er forresten kjekt å sjå deg her, @Pwint!
post liked by: Pink Final, Buchan, Pwint
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Pancho P wrote:16 Oct 2021, 20:13 Det er forresten kjekt å sjå deg her, @Pwint!
Enig, velkommen @Pwint.
Og en ting til.
Selv på en kveld som dette, hvor vi alle er skuffa og lei så holder forumistene seg saklige.
Takk til dere alle som har skrevet på forumet i kveld.
post liked by: Buchan, Pancho P, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Kan ikke bidra med så mye siden jeg ikke fikk sett kampen, men har allikevel sikkert samme tomhetsfølelse og oppgitthet som resten her inne.
Men ære være dere her inne som klarer å holde kritikken konstruktiv 👍
Litt mørkt nå som så mange ganger før, men for håpe at både spillere og Manager hever seg snart etter dette.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 480

messilingard wrote: 16 Oct 2021, 17:45 Hva er det Pogba driver med? Jobb hjem din jævla idiot. At vi ikke kvittet oss med kreftsvulsten tidligere.
Jo. Det var egentlig begredelig. Mye å være misfornøyd med i dag. Nå er jeg egentlig litt i overkant positiv, og det kan sikkert irritere noen. Fine prestasjoner av Greenwood og Rashford på målene. Hadde enda et håp om å dra det i land etter Rashford sin scoring. Deretter rakna det fullstendig, og for mange dårlige prestasjoner før det. Hvordan kan et frispark ende i mål imot? Det er helt utrolig. Men Rashford hadde en kjempefin inntreden. Kanskje Lindeløf og Varane er noe å tenke på framover. De Gea konge som vanlig denne sesongen.

Det jeg synes er enda mer begredelig enn prestasjoner og resultatet, er sitatet jeg har tatt med over her. Jeg hadde et håp om at tonen her inne var bedre enn på kommentarfeltet på United.no. -Å kalle Pogba en kreftsvulst synes jeg er er absolutt lavmål. Synes ikke man skal kalle folk det i det hele tatt. -Om det skal gjøres, så får man sette den merkelappen på Nord-Koreas diktator, ikke Paul Pogba!
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P, Pwint, Belfastboy
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Takk for et flott innlegg @Canto.
Vi kan alle glippe i kampens hete.
Vil påstå at på generelt grunnlag holder forumet her høyt nivå.
Håper dere nye vil fortsette å bidra her.
post liked by: Buchan, Pwint, Belfastboy, red
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7616

Pancho P wrote: 16 Oct 2021, 20:13
Pwint wrote: 16 Oct 2021, 20:01
Sliter litt med de samme tankene, pink. Trist men sant.
Det er forresten kjekt å sjå deg her, @Pwint!
Tusen takk for det. Kjekt å være her. :)
post liked by: Buchan, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Canto wrote:16 Oct 2021, 21:15 Det jeg synes er enda mer begredelig enn prestasjoner og resultatet, er sitatet jeg har tatt med over her. Jeg hadde et håp om at tonen her inne var bedre enn på kommentarfeltet på United.no. -Å kalle Pogba en kreftsvulst synes jeg er er absolutt lavmål. Synes ikke man skal kalle folk det i det hele tatt. -Om det skal gjøres, så får man sette den merkelappen på Nord-Koreas diktator, ikke Paul Pogba!
Ja joa. Forstår hvorfor du mener det er lavmål. Ble skrevet veldig i kampens hete, og det er absolutt i grenseland. Mange mener sikkert at det er over grensen også, og det er noe jeg forstår. Kunne selvsagt redigert det vekk, men valgte å la det stå. Jeg mener at mange av problemene til United gjenspeiles i Paul Pogba. Han har vært et irritasjonsmoment lenge. Og jeg har absolutt ingen problem med å ønske han langt vekk fra United.

Angående nivået her forumet så blir lista absolutt lagt høyere under kamp enn ellers. Det er fullt mulig at jeg tråkket over tidligere i dag, men på sånn generell basis så er det takhøyde. Fotball er følelser og noen ganger koker det over. Bort sett fra det så forsøker jeg å være mer reflektert utenom, selv om at det sikkert er de som er uenig i det også.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

messilingard wrote: 16 Oct 2021, 21:36 Jeg mener at mange av problemene til United gjenspeiles i Paul Pogba. Han har vært et irritasjonsmoment lenge. Og jeg har absolutt ingen problem med å ønske han langt vekk fra United.
Det er det fullt tillatt å mene. Jeg tenker også man med fordel kan skrive det istedenfor "kreftsvulst". :perf:
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 16 Oct 2021, 21:23 Takk for et flott innlegg @Canto.
Vi kan alle glippe i kampens hete.
Vil påstå at på generelt grunnlag holder forumet her høyt nivå.
Håper dere nye vil fortsette å bidra her.
Det er sant at det kan glippe i kampens hete. Dette forumet ser jo egentlig ut som et bra sted. :thumb_up:
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

I dag er jeg skikkelig skuffet og langt nede etter kamp. Svak kamp og meget svak coaching... Dessverre... Solskjær er ikke god nok. Spørsmålet er vel nå hvor lenge han skal få sitte før han får fyken.

Å helt enig med dere om at det er helt håpløst å kalle spillere for ting som kreftsvulst osv. Greit å mene en spiller ikke holder mål men å si slike ting er bare lavmål.

Tror vi uansett får en opptur til uka. Atalanta er ikke noe spesielt bra lag. Tror vi tar en seier der iallefall. Hva tror dere andre ?
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Canto wrote:16 Oct 2021, 21:57 Det er sant at det kan glippe i kampens hete. Dette forumet ser jo egentlig ut som et bra sted.
Det er som regel en god tone her inne, heldigvis. Så langt jeg kommer på så er det vel bare en som har prøvd å skape dårlig stemning her inne med flere forskjellige brukere.
United.no måtte stenge kommentarfeltet sitt etter kampen i dag.
Det samme skjedde på facebook-siden deres også hvor redaktør Langerød måtte forklare hvorfor.
Tragisk at noen ikke holder seg i skinnet.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Vi stopper der angående ordet brukt om Paul Pogba.
@Canto har et poeng, samtidig som @messilingard etter min mening er forumets beste moderator.

Over til å diskutere sak igjen.
Altså kampen.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Ryder
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Vi slipper inn 4 mål og De Gea er Uniteds beste sier mye om denne kampen. Må innrømme jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til kampen mot Liverpool.
Nesten hver kamp framover nå er sesongens viktigste......
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pink Final
Post Reply