Re: [CL] Young Boys - Manchester United (14-09-21)

27
messilingard skrev:14 sep 2021, 19:23 Men er ikke noe nytt at kontinentale dommere legger lista for lavt.
Er UEFA som har instruert dem om dette. Stempling fra ankelen og høyere skal slås hardere ned på. Så et par liknende i EM også.
Syns det er helt greit, jeg. Spillerne må være 100% sikre på å treffe ball når de går inn på den måten der.

Re: [CL] Young Boys - Manchester United (14-09-21)

29
Steinar Stenseth skrev: 14 sep 2021, 19:46
messilingard skrev:14 sep 2021, 19:23 Men er ikke noe nytt at kontinentale dommere legger lista for lavt.
Er UEFA som har instruert dem om dette. Stempling fra ankelen og høyere skal slås hardere ned på. Så et par liknende i EM også.
Syns det er helt greit, jeg. Spillerne må være 100% sikre på å treffe ball når de går inn på den måten der.
AWB hopper ikke inn i taklingen, kraften går nedover fremfor rett frem. Jeg syntes det ikke skal være rødt kort. Skal det dømmes rødt kort hver gang det takles hardt eller en spiller blir utsatt for fare så kommer samtlige spillere sone karantene til slutt. Det er unødvendig av AWB, men jeg syntes det blir strengt.

Ellers så må vel det være straffe!! UEFA må virkelig slutte hente dommere fra bakgårdsligaer som Ligue 1.
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers
Svar

Gå tilbake til «Kamptråder»