[PL] Manchester United - Newcastle United (11-09-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Bruno ass, flott avslutning :) Tippa 3-0 i dag, irriterende med baklengs.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pancho P
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Både ‘Messi’ Lingard og Ronaldo med scoring.
Da traff jeg på resultat hos United.no 🎈
post liked by: Torquemada, Blodfink, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ikke like irriterende med mål nr 4
Last edited by Blodfink on 11 Sep 2021, 17:56, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 429

Vakkert spill nok en gang, assist fra Pogba nok en gang, og Lingard tilbake med mål! Perfekt måte å avslutte kampen på!
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

Herlig å se at Lingard kom på scoringslisten også. Og nok en målgivende fra Pogba.
Nydelig seier i dag. Gleder meg til fortsettelsen!
post liked by: Blodfink, Pink Final, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pogba assist på den au
post liked by: Belfastboy
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Det som skjer på 4-1 målet er aldeles fantastisk nydelig og viktig for United. Donny Van de Beek til Pogba, Pogba legger inn, Martial hopper over ballen, og Lingard setter ballen i mål. Donny, Lingard, Pogba og Martial vil vi ha mest mulig i gang. Håper det fortsetter.
post liked by: Pink Final, Blodfink, offside, Buchan, Belfastboy, Pancho P
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

De som måtte sutre over at Ronaldo kom til United. Mannen er jo latterlig god. Topp, topp profesjonelle idrettsutøver. Han er 36 år og sprinter som en 25 åring.

4 1 målet var klasse. Det var gøy å se United i dag...

Kan jo bli spennende med Rashford tilbake om ikke lenge...
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Ja hva mer kan man be om, etter to mål av Ronaldo, da var det på tide for Bruno å ta frem slegga igjen. Og så avsluttet Lingard på vakker vis, etter flott spill.
Dette kan fort bli bra, selv om det var litt små rufsete bak av og til.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Buchan wrote:11 Sep 2021, 18:43 selv om det var litt små rufsete bak av og til.
Det må tightes til bak der. Var jo vidåpent til tider
post liked by: Pink Final, Buchan, Pancho P
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

OGS satte også pris på mål nummer 4, hør hva han har så si om det i dette tweeten

post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy, Pancho P

Deleted User 402

Noen dager er det ekstra vakkert å være United-fan. Dette er en slik dag. Vakkert!
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pink Final, Pancho P
User avatar

Salte25
Posts: 274
Joined: 21 Jul 2019, 00:21
Liker gitt: 136
Liker mottatt: 97

Fy faen for eit lag denne nordmørske gymlæraren har bygd.

Eg sa vel at eg kjente meg ein smule optimistisk då eg tippa United på 1. plass før sesongen, men det spørs om ikkje PL-tittelen skal «heim» til den rette sida av Manchester denne sesongen. Nei, ligaen vert ikkje avgjort på hausten, men ein er nødt til å henga med frå fyrste runde, og eg trur oppriktig at me kan henga med heilt til siste serierunde.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pink Final, Pancho P
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Man kan ikke være annet enn fornøyd etter dagens match, selv om enkelte skuffet i en solid 4-1 seier.
Veldig morsomt at Ronaldo fikk seg et par scoringer, at Bruno vartet opp med en perle av et skudd.. og at Lingard fikk seg en scoring helt på slutten.

Litt skuffet over det Sancho leverer. Han hadde ingen dårlig match, men jeg forventer mye mer. Jeg synes han flere ganger ble spilt i gode posisjoner uten at han klarte å få til noe farligheter, det endte som regel opp med en støttepasning. Jeg ser for meg at Rashford hadde fått til mye mer i de samme situasjoene, så jeg gleder meg til han er tilbake.
Matic falt også veldig i kvalitet utover i matchen, det var på grensen til skremmende.
Men den dårligste, i mine øyne, var utvilsomt AWB på backen. Utrolig skuffende opptreden fra Aaron i dag. Dårlige touch, dårlige pasninger og dårlige involveringer generelt. Jeg ble faktisk litt overrasket over at han fikk fullføre matchen, for i dag synes jeg Dalot burde fått sjansen i 2. omgang.. men kanskje vi ser han fra start på tirsdag?

Anyways, job well done! Neste helg venter West Ham - og det uten Antonio som pådro seg rødt kort i dagens kamp mot Southampton. Glad vi slipper å møte den muskelbunten.

Forresten en veldig svak involering av kaptein Maguire på baklengsmålet i dag. Huff
post liked by: Blodfink, Pink Final, red, Pancho P

Deleted User 430

Det er godt å se at vi endelig vinner overbevisende selv på middels dager igjen. Lugger mye, naturligvis mye pga. fokuset på å finne ha der 7`ern på topp i perioder, men også defensivt og offensivt ellers. Flere spillere er "så der", men finner frem akkurat nok sølvpapir, og får pakket inn "skiten" nok, til at de resterende minuttene glemmes.

Heldigvis er det akkurat dette som gjør meg så j*velig positiv og optimist i dag!
Gi det et par uker, litt bedre kampform og rytme på alle mann og et samspill som sitter et par hakk bedre. Lukter jo veldig godt av de mulighetene vi nå har, må jeg si?! Frykten for å tape er ikke borte, men frykten for en rekke poengtap når vi først taper poeng begynner å bli stadig mindre. Motoren er fortsatt ikke fin-tunet og vil sannsynligvis ikke bli det før en ny sentral midtbane er på plass, men maskineriet rundt gir meg trua på at vi har noe stort i vente allerede i år.

Eufori etter "the return of CR7"? Overhodet ikke. Kun ren glede over at en, strengt tatt, ikke mer enn helt godkjent sesongstart spillemessig har ført oss dit vi har drømt om å være; På skuddhold i visshet om at det kan bli så ufattelig mye bedre!
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Salte25, Buchan, red, Blodfink, Pancho P, Lingard
Post Reply