(EL) Villarreal - Manchester United (26.05.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13105
Liker mottatt: 5013

Blir nok en tett og jevn kamp i kveld, og kanskje ikke noe målrik affære mellom disse to lagene (spilt fire ganger mot hverandre og alle har endt 0-0).
Håper på mål i hvert fall. Kanskje det blir første målet vinner?
Sånn jeg ser det har United mer å tape, og føler et større press på seg, enn Villareal. De har oppnådd å komme til finale og kan slå seg løs, mens United har disse semifinaletapene som kanskje surrer litt i bakhodet på spillerne.

I fjor røyk vi ut mot Sevilla i semifinalen etter en skuffende kamp.
Og vi skal huske på at Villareal slo Sevilla 4-0 i La Liga for bare 10 dager siden. Så det er et meget godt lag vi skal opp mot.

Krysser fingrene for at det er vi som jubler høyest i kveld, og at et nytt trofé blir plassert i premieskapet på Old Trafford.

GGMU!
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

Rangerer trofeene slik: PL > CL > FA = EL > EFL

Selv om det ikke ble noen CL-suksess i år, har vi fått oppleve svært mange gode oppgjør i Europa i år da: PSG, RB Leipzig, Real Sociedad, AC Milan, Roma, Villareal.

Og synes det er viktig å huske på at vi havnet i den desidert vanskeligste gruppa i CL, kombinert med at vi har hatt den vanskeligste mulige veien til en finale i Europa Leage.

Gleder meg til kampen i kveld..! Selv om det "bare" er Europa League, vil seier her være en utrolig viktig byggesten for veien videre.
post liked by: Pink Final, Buchan

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

offside wrote: 26 May 2021, 14:08 Vinnerkultur kommer ikke over natta, den skapes. Vinnere har en tendens til å gjenta bragder.
Greit at man er sultefora på suksess, men eg meiner at det å hause opp ein EL finale, og eit potensielt EL trofe, ikkje er med på å bygge vinnerkultur.
Da hyller man det middelmådige.

Det er jo eit resultat av mangeårig vanskjøtsel av klubben.

Og so er det jo flott å klare å glede seg over denne.
Og ja, under Solskjær er United på rett vei.
Men det er Solskjærs fortjeneste. På tross av Glazers og Ed, ikkje på grunn av.
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1942
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2563

Gleder meg kjempe mye til finalen i kveld, men trur nok at MU blir pokal løs denne sesongen også. Men skulle MU vinne så er det nesten flagg dag for meg og blir super happy, så kjenner nu 3 timer før kampen at spenningen er i kroppen og det er det lenge siden jeg har kjent, så EL final eller ei så er det spenning på topp her.
post liked by: red, Pink Final, Blodfink, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Enig med alle her, eller forstår alle meninger her er mer rett å si. Jeg håper på pokal, det blir nedtur om Villarreal blir for sterke...Og nedturer har det vært nok av denne sesongen.

Jeg mener CL var komplett skandale av Ole og laget, kjøper ikke den med tøffeste gruppen osv. I tillegg ledet vi PL, og vi har ryki ut av begge hjemlige cuper, vi har vært elendige på hjemmebane, sterke på bortebane. Jeg sitter med flere spørsmål enn svar om dette prosjektet pr. nå.

Men jeg liker positiviteten og trua mange har, måtte dere få rett. Men da må eierne med på prosjektet. Laget må ha inn flere gamechangers i alle lagdeler. De unge beste kommer sigende de også. Men de kan ikke bære laget riktig enda.

Gleder meg til finalen uansett, varmer opp med Saftbygda mot FFK, FFK har også et positivt prosjekt på gang, hehe.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Blodfink wrote: 26 May 2021, 19:03 Jeg mener CL var komplett skandale av Ole og laget, kjøper ikke den med tøffeste gruppen osv. I tillegg ledet vi PL, og vi har ryki ut av begge hjemlige cuper, vi har vært elendige på hjemmebane, sterke på bortebane. Jeg sitter med flere spørsmål en svar om dette prosjektet pr. nå.
CL var en skandale, men der var det først og fremst Solskjær og trenerteamet sin naivitet mot İstanbul Başakşehir og mot PSG hvor han ikke byttet ut Fred etter hans ville spillestil med gult kort. Etter min mening burde United gått videre fra den gruppen, spesielt med den starten vi hadde.

Angående PL og de hjemlige cupene så må vi nok bare si det som det er. City har bedre kvalitet og bredde i stallen og vant ligaen fortjent. City spilte også en veldig bra kamp mot oss i semifinalen i ligacupen. Leicester borte var skuffende, men basert på laget vi stilte så var det ikke uforventet heller. FA-cupen ble rett og slett nedprioritert.

Men ja, det er mye positivitet rundt United om dagen. Troppen må likevel forsterkes dersom vi ønsker å konkurrere om PL eller CL. Jeg er uansett ikke i tvil om at laget har tatt en del steg siden Solskjær kom inn. Vi ble temmelig skakkjørt etter Moyes, LvG og Mourinho. Og da har man ikke engang nevnt Glazers.

Gleder meg til kamp i dag! Selv om at jeg frykter det verste med stopperne våre bak der.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

FRED BENKET

David de Gea
AWB
Lindelof
Bailly
Shaw
McTominay
Pogba
Greenwood
Bruno Fernandes
Rashford
Cavani
post liked by: Pink Final, red, Blodfink, Belfastboy, Buchan

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Bra lag!

Ok, eit spørsmål.

Er det flauere å tape denne, enn man blir stolt av å vinne?

Deleted User 429

Jeg fikk rett i at Pogba spiller på midten, men forventet at han ville få Fred på siden av seg. Offensivt uttak, dette!
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy, Buchan
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Jeg er skeptisk til Pogba sentralt, spesielt med Bailly og Lindelöf bak. Føler det er en fryktelig stor risiko å ta, men forhåpentligvis har Pogba dagen og klarer være konsentrert nok i det defensive.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7534
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26886
Liker mottatt: 17407

Otac wrote: 26 May 2021, 19:50 Er det flauere å tape denne, enn man blir stolt av å vinne?
Skal svare deg etter match.
Enklere å svare da.

Aldri flaut å tape om man har gitt sitt beste mener jeg.
post liked by: Belfastboy, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Resultat-tips må vi ha vel?

1-1 her, og tap på straffer, huff og huff.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Jeg frykter en tøff førsteomgang pga Fred på benk. Håper jeg tar feil!
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Vi kommer til å ydmyke dem!! Sende dem hjem til Spania som slakt!!! GGMU!!!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1880
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13105
Liker mottatt: 5013

Tja, tipper vi vinner 1-0 - Greenwood som målscorer!
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan
Post Reply