[PL] Wolverhampton - Manchester United (23.05.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

@Buchan, det er verdt å merke seg at de fleste lagene i PL har prestert bedre på bortebane i år sammenlignet med tidligere. Etterhvert som at tilskuere kommer tilbake på tribunene vil vi nok se at antall poeng øker på hjemmetabellen.

Ellers så syntes jeg at Bailly hadde en svak kamp. Han har virkelig levert dårlig etter at han var ute med korona. Det er ikke ofte at vi ser så mye dårlige pasninger fra Bailly. Vanligvis er han god med ball. Slik jeg ser det så er det ikke ufortjent dersom Tuanzebe får muligheten sammen med Lindelöf mot Villareal. Jeg tror likevel at Bailly blir prioritert foran Tuanzebe.

Utover det så syntes jeg Amad får vist seg frem på en veldig god måte. Han har jo eksemplarisk teknikk og tempo. Kan til en viss grad forstå de som mener at han ligner på Messi slik han fører ballen. Blir litt vel mye dribling til tider, men det er slikt man lærer med tiden. Burde fått seg en assist, men James overvurderte egne ferdigheter alene mot keeper.
post liked by: Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Gøy å vinne med et reservepreget lag. Gøy at en helt ukjent unggutt scorer. Håper det ikke blir en Macheda men at vi får se mye til han.

2 plass, jeg er fornøyd sånn sett. Ser frem mot neste sesong og håper vi kan utfordre for gull.
post liked by: Pink Final
Post Reply