[PL] Aston Villa - Manchester United (09.05.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Kristian87
Posts: 9
Joined: 21 Jul 2019, 11:33
Liker gitt: 11
Liker mottatt: 16

Belfastboy wrote: 09 May 2021, 17:00 @Kristian87
Helt enig med deg. Men det er ingen som tar han noe særlig alvorlig her inne tror jeg.
Forståelig😊
post liked by: Belfastboy
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Fikk ikke sett kampen live i dag pga jobb, men herlig seier. Har sett målene, fantastisk av Greenwood og Cavani. Nå må vell topp 4 være sikret. Håper det ikke er noe alvorlig med Maguire.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er så herlig å se OGS gå i lag med gutta og man kan se at han virkelig trives med det han gjør, blir nesten rørt av se sånn.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Kristian87 wrote: 09 May 2021, 16:56 En ting er at man helt klart skriver for å provosere, men her setter man jo seg selv i ett meget dårlig lys på alle mulige måter.
Han har en jobb her inne, og det er å trolle og provosere. Alt annet er irrelevant.

Fatter fortsatt ikke hvorfor folk gidder å svare (jeg prater generelt, ikke om deg).

Herlig seier for United igjen, og nok en gang snur vi fra å ligge under til å vinne. Ganske sikker på at dette laget har gjort det oftere enn Sir Alex' sine beste lag. Klart, de lagene kom ikke under så veldig ofte heller, så det er en del av bildet. Uansett veldig imponerende at vi klarer å snu kamper så ofte.

Nå er CL i boks, og nesten bare matematisk at noen kan ta oss igjen.
post liked by: Kristian87, Belfastboy

Deleted User 430

Gleder meg til den dagen gutta begynner å følge beskjedene til OGS før kamp også, ikke kun etter pause..

Nektet å tro at beskjeden ved kampstart er å spille trille ballen rolig og den motsatte instruksen kommer i pausen.
post liked by: Blodfink
Post Reply