[PL] Tottenham Hotspur - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Pink Final wrote: 11 Apr 2021, 19:58 Ikke så god stemning på forumet til Tottenham’s Venner nå.
Ett par brukere som ‘forsvarer’ Mourinho, mens resten gir han skylda for ALT.
Må nesten beklage for å linke til RedCafe, for de skriver mye piss der, men synes denne var litt fin. Som Pink sier, så er ikke Spurs fans særlig fornøyde om dagen... Og forstår dem godt, jeg hatet Mourinho og hva han sto for også. Fra dag 1.
https://www.redcafe.net/threads/fao-tot ... t-27047659

For en HERLIG seier da, særlig etter å blitt r**kjørt av dommeren nok en gang. Er ganske lei av det nå må jeg si :-/
post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 430

Roenick var av den "gamle skolen" ja..
Helt enig i at vi har hatt og har fått våre "skrikere" vi også. Irriterer meg voldsomt den utviklingen fotballen har tatt, men frem til VAR, eller dette panelet de hadde tidligere, tar tak i dette vil det nok bare fortsette..
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Håpet var jo at VAR skulle ta tak i slike situasjoner og gjøre fotballen mer rettferdig -- ikke mindre. Implementeringen har vært helt håpløst, spesielt i England. Er så drittlei av filming i ulike former, men inntil dommerne gjør noe med det, slik at filming har reelle konsekvenser, så vil fotballspillere fortsette å falle som dominobrikker.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Pink Final wrote: 11 Apr 2021, 19:58 Ikke så god stemning på forumet til Tottenham’s Venner nå
God underholdning for oss, men forstår dem godt, det er klin likt som hos oss i 17/18. JM er jo en legende, men det går rake veien nedover, og det har det gjort lenge.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

På tide at han drar fra England og prøver seg et annet sted igjen.

Serie A er mer taktisk i stilen, og La Liga gradvis blitt en mer defensiv liga. Begge deler bør passe han bedre.

Alternativt så var det ganske gøy med han som pundit i SkySports.

Deleted User 429

Jeg vil tro at han fort ender opp i Porto igjen.
Post Reply