[PL] Tottenham Hotspur - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

Endelig har vi flere seiere enn Leicester au
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pink Final
LUHG!

Deleted User 429

Helt nydelig! Veldig bra siste time av kampen.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Pink Final, FranzJeger
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7522
Liker mottatt: 4292

Gud så deilig, rettferdigheten seiret
post liked by: Pink Final, Belfastboy, FranzJeger
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Husker Mourinho sa han hadde bedre spillere i Spurs enn i United.
Kanskje det.
Nå ser imidlertid United klart bedre ut.
Både individuelt og kollektivt.
Sier mye om såvel manager, trenerteam og lagmoral.
post liked by: Buchan, Belfastboy, FranzJeger, offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Fantastisk seier! Og endelig en kamp i disse tilskuerløse tider hvor jeg følte sinne og adrenalin flyte fritt. Herlig:-)
post liked by: Pink Final, Belfastboy, FranzJeger, Buchan
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Skriver fortsatt i affekt her nå, men det får bare være.

Måten vi kjempet på i dag, selv mot 12(+VAR) mann på banen visste mentaliteten til United. Jeg føler meg nesten helt sikker på at vi hadde tapt denne kampen i dag dersom Mourinho hadde vært vår manager. Spurs spiller stygt, stempler og filmer, men de vil aldri ofre seg slik Uniteds spillere gjør for Solskjær, for hverandre og for klubben! Jeg vet ikke om Solskjær er mannen som tar oss til ligagull, men jeg vet at jobben han har gjort til nå er intet annet enn imponerende!
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan, red, offside, Pangaea
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7525
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26858
Liker mottatt: 17368

Ikke så god stemning på forumet til Tottenham’s Venner nå.
Ett par brukere som ‘forsvarer’ Mourinho, mens resten gir han skylda for ALT.
post liked by: Buchan, Belfastboy, offside, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

Solskjær on Son Heung-min: "We shouldn’t be conned. I have to say, if my son stays down for three minutes and he needs his ten mates to help him up, he won’t get any food."

Herlig fra Solskjær:-)

Edit: Og Mourinho er selvsagt pottesur og fornærmet etter den kommentaren. Flott!
post liked by: Buchan, offside, Pink Final, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Deilig seier og deilig revansje. Godt å stilne Mourinho. Da er jeg rimelig sikker på at vi tar 2 plassen. Nesten år bør vi fokusere på å utfordre City. Time Will show.

Men er meget fornøyd med seier over Tottenham i dag. Vi kommer under og snur kampen. Vi forsetter vår gode bortestatestikk.

Får vi 2 plass, og EL trofeet så er sesongen meget bra vil jeg si.

Uansett er meget fornøyd, for tapet mot Tottenham gjorde vondt i høst. Det er godt å jekke ned Mourinho.
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9233

Mourinho med angrep mot Solskjær. Presterer å kalle Solskjær for en dårlig far. Nå begynner Mou å ligne seg selv igjen, gir han 6 mnd, gitt at Levy finner en måte og finansiere fallskjermen til Mou på.
post liked by: Buchan, Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

Er ikke så veldig mye om å gjøre før vi er der helt oppe med City denne sesongen. Vi gir det i praksis fra oss i månedsskiftet jan/feb der vi først taper mot Sheffield (dommerfeil x2), ikke klarer å score på sjansene våre mot Arsenal, Everton utlikner til 3-3 på overtid, og WBA får lov til å beholde et mål der hele ansiktet til Lindelof er dekket til med hender.

Litt bedre bredde, Rice/Souček mot Lingard, en høyreving og en 9er (som holder det nivået Cavani viste i dag gjennom hele sesongen...). Da får vi et nivå der litt flere av de uavgjortene blir til seier.

Uansett en helt ekstremt digg seier..! Har irritert meg over det 1-6 tapet siden oktober.
post liked by: Buchan, messilingard, Pink Final, pixma

Deleted User 108

Herlig 2.omg. denne gangen var det laginnsatsen som sto i fokus. Pogba sto fram i går. Varierte spillet sitt, strødde pasninger og prøvde selv å avansere framover. Cavani var god. Så innsatsen lyse fra han fra første sekund. Henderson var også god synes jeg. Og endelig ser det ut som om Greenwood har funnet formen. Det blir viktig nå på slutten av sesongen. Men i går var det først og fremst laget som imponerte. Synes dette ser lovende ut. I dag var vi Manchester United igjen. Innsats, vilje og til og med mye kvalitet.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4631
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2550
Liker mottatt: 10424

Har nesten kommet dit nå at det er enda deiligere å slå Mourinho enn å slå Liverpool!

Var pottesur og pessimistisk i pausen. Felt av uforståelig VAR, og Spurs hadde klart å stoppe og frustrere våre beste spillere. Flere var i ferd med å miste hodet. Det måtte ha blitt gjort en god jobb med hodene til spillerne i pausen (McTominay sa vel noe om at OGS først og fremst hadde roet dem ned). Viser i andre omgang at vi er et mye bedre fotballag når vi ikke blir med på knokkelkampen.

Mourinho fortjener ellers all kritikk han kan få. Stopper United effektivt i første omgang med høyt press og hard mannsmarkering på Bruno, men velger i stedet å legge seg bakpå etter pause og gi de kreative spillerne våre rom. Uforståelig, men samtidig helt etter Jose-boka. Men lurer samtidig på hvor mye av dette som faktisk er fitness-relatert. Jeg mener det er åpenbart at vi er mye bedre trent nå enn under Mourinho. Tallene forteller vel mye av det samme, ingen andre har vunnet så ofte etter å ha ligget under, mens få (ingen?) har tapt flere poeng enn Spurs etter å ha ledet. Jose er kjent for å ikke kjøre spillerne spesielt hardt fysisk - tror det ga en viss overskuddsboost i høst, i en tropp som var slitne etter hardkjøret til Poch. Men det må være lov å lure på om det er manglende motor like mye som taktiske instruksjoner som gjør at de mister mer og mer tak på kampen i dag? Fikk Højbjerg beskjed om å slippe Bruno, eller orket han ikke fotfølge lenger?
post liked by: Blodfink, Pangaea, Pink Final

Deleted User 430

Spent på å høre Son sitt neste intervju om skadene han pådro seg i går.

Opplevelsen han måtte gjennom er sikkert noe ala dette;

post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14537
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18961

Roenick var knallhard. Jepp, send Son og Lamela på isen der borte. Når det er sagt så har vi noen på United som også gjør seg litt mye til til tider...

Fotballspillere må gro større balls...
LUHG!
Post Reply