[PL] Manchester United - Brighton

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Litt mye frispark i mot nå...
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Viktige tre poeng her, prestasjonen tok seg opp i andre omgang så det kan leves med.

Krysser alle fingre for at Rashford fortsatt er spilleklar.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Yess, dette gikk jo bra.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Sliteseiere er fine de og, men det er frustrerende å se dette laget spille fotball til tider. Hadde hjertet i halsen siste 5, dødball på dødball i mot, uff...
post liked by: Belfastboy, Pink Final
LUHG!

Deleted User 430

Greenwood sier i intervjuet at etter pausepraten til Solskjær tok Maguire ordet og ba gutta ta seg sammen. «He's very vocal»..

Tenk å stå på riksdekkende TV og lyve sånn i en alder av 19 år. Det er jo opplest og vedtatt at han ikke er en leder.. 😉
post liked by: Buchan, red, Belfastboy, messilingard, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Så bra at både Rashford og Greenwood scoret i dag. Lenge leve akademiet.
post liked by: Belfastboy, Pink Final

Deleted User 429

Fikk sett andreomgang, og den var fin den. Burde skapt litt mer før første målet og vært litt klokere på slutten. James må spille litt back på trening for å lære seg å forsvare bedre og ikke gi bort unødige frispark. Deilig at både Dr Rash og Mason kom seg på scoringslista!

Topp 3 er så godt som sikret nå, så kan kjøres på mot Granada også.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Steinar Stenseth wrote: 04 Apr 2021, 22:32 Greenwood sier i intervjuet at etter pausepraten til Solskjær tok Maguire ordet og ba gutta ta seg sammen. «He's very vocal»..

Tenk å stå på riksdekkende TV og lyve sånn i en alder av 19 år. Det er jo opplest og vedtatt at han ikke er en leder.. 😉
Greenwood møtte opp til medietrening!
post liked by: Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

messilingard wrote: 04 Apr 2021, 22:34
Greenwood møtte opp til medietrening!
Tydeligvis 😂 Kan jo ikke stemme at SoMe-supportere tar så feil, så dette har han øvd inn på forhånd😏
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Steinar Stenseth wrote: 04 Apr 2021, 22:32 Greenwood sier i intervjuet at etter pausepraten til Solskjær tok Maguire ordet og ba gutta ta seg sammen. «He's very vocal»..

Tenk å stå på riksdekkende TV og lyve sånn i en alder av 19 år. Det er jo opplest og vedtatt at han ikke er en leder.. 😉
Har vært en av de som tviler på lederegenskapene hans jeg. Blir glad om jeg har tatt feil. De trengte virkelig en vekker i dag, og fikk det av Harry, bra!
post liked by: Buchan, Pink Final
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Men tenk at Mason Greenwood, 19 år gammel, har spilt 92 offisielle kamper for United. De var litt inne på det i studio også, han ser et par kilo tyngre ut, litt bredere over kassa. Er det fortsatt håp for at han kan bli et bra alternativ som spiss i United? Eller vil han få en lignende rolle som Rashford har?

Dersom Solskjær får viljen sin blir han nok høyrekant, men vi får se.
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12542
Liker mottatt: 4887

11 poeng ned til Spurs på femteplassen nå, egentlig 12 poeng ettersom målforskjellen er så mye bedre enn alle lagene bak oss. Og det er bare 8 kamper igjen av ligasesongen. Dette kan vi ikke rote bort nå. Det var utrolig viktig den seieren vi fikk i kveld.
post liked by: Buchan, Pink Final

Deleted User 430

Blodfink wrote: 04 Apr 2021, 22:45
Har vært en av de som tviler på lederegenskapene hans jeg. Blir glad om jeg har tatt feil. De trengte virkelig en vekker i dag, og fikk det av Harry, bra!
Selv har jeg aldri tvilt og heller ikke skjønt hvorfor det har vært så mye snakk om det.

Er det én ting en manager som har spilt med Cantona, Keane, Ferdinand, Neville osv vet, så er det hvem som passer til å være kaptein for United.
I tillegg har jeg sett alle kamper uten bakgrunnslyd siden i fjor sommer, så jeg har kanskje hatt lettere for å høre hvor høylytt kan kan være utpå der.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Belfastboy wrote: 04 Apr 2021, 22:49 11 poeng ned til Spurs på femteplassen nå, egentlig 12 poeng ettersom målforskjellen er så mye bedre enn alle lagene bak oss. Og det er bare 8 kamper igjen av ligasesongen. Dette kan vi ikke rote bort nå. Det var utrolig viktig den seieren vi fikk i kveld.
Ikke for å drepe stemningen, men vinner West Ham hengekampen sin er det «bare» 9 poeng til Chelsea, som da vil ligge på 5. plassen..
Uansett, det må en monumental kollaps til for at vi skal bli dårligere enn nr. 3, til og med..
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Belfastboy wrote: 04 Apr 2021, 22:49 11 poeng ned til Spurs på femteplassen nå, egentlig 12 poeng ettersom målforskjellen er så mye bedre enn alle lagene bak oss. Og det er bare 8 kamper igjen av ligasesongen. Dette kan vi ikke rote bort nå. Det var utrolig viktig den seieren vi fikk i kveld.
Jeg tar ingenting på forskudd. Vi har fortsatt Spurs, Liverpool og Leicester igjen. Samt Burnley hjemme, som har vært poengtap de siste sesongene. Aston Villa og Wolves er heller ingen sikre seire. Eneste jeg føler meg relativ sikker på seier i er Fulham, men samtidig dersom de ikke har rykket ned enda så blir nok det også en kamp med mye kriging.

Jeg har troen, men her er det bare for gutta å brette opp ermene, finnes ingen lette matcher på denne tiden av året!
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Steinar Stenseth wrote: 04 Apr 2021, 22:56 Selv har jeg aldri tvilt og heller ikke skjønt hvorfor det har vært så mye snakk om det.
Det handler om å bruke kjeften, men det handler også om å spille godt, gå foran spillemessig. Det er helt greit å være uenige om Maguire, jeg er ingen stor fan, sånn er det. Men tidvis synes jeg han står frem. Så skal ikke avskrive ham overhodet.
LUHG!
Post Reply