[PL] Manchester United FC - West Ham United FC (14.03.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 430

Pink Final wrote: 14 Mar 2021, 23:01 Joda, jeg gjør meg vanskelig nå.
Synes allikevel det blir upresist å omtale dem slik.
Bra du gjør deg vanskelig, så slipper jeg. :D
Helt enig i at det er upresis omtale, og det er noe som irriterer meg grenseløst også, men jeg har gitt opp "prosjekt korrekt" når det gjelder denne type saker.
Pink Final wrote: 14 Mar 2021, 23:01 Nok om det.
Viktig sliteseier i kveld.
Skaper en liten luke ned til 5 plassen,
Sliteseier som kunne sett pen ut, på papiret, ja. Nå ser det ut til å gå såpass på stumpene løs for gutta utpå matta om dagen at jeg tar 3 slitne poeng any day fremover. Har skrudd av all forventning om storspill resten av sesongen, men føler meg overraskende komfortabel med at vi klarer 2. plass etter å ha gått gjennom terminlistene til lagene rundt oss..
post liked by: Pink Final
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Seier på en dårlig dag. Men utrolig skuffendes med det dårlige nivået som det var på mange.

Men topp 4 er nok i boks nå. De siste 9 kampene er det mest lette lag.

GGMU!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

14p NED til pool. Magisk 😂🤩
post liked by: Buchan, Pink Final, Blodfink, Belfastboy
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 14 Mar 2021, 22:28
Buchan wrote: 14 Mar 2021, 22:10
En United seier går aldri glemmeboken, utrolig viktig seier. Og fult fortjent 😊
Jeg synes dette var svakt, men tar de 3 poengene. Jeg støtter Neville i hans analyse i kveld, United mangler kreativitet og kvalitet.
Ja det har ikke vært samme intensiteten i de to siste kampene slik det var mot City. Men det var utrolig viktig med 3 poeng i dag, noe jeg var langt fra sikker på skulle skje før kamp start. West Ham har vært gode, men i dag hadde de ingenting å by på.
Synd at ikke Greenwood fikk et mål, han var god.
Ellers så er det gledelig at det ikke slippes inn mye mål for tiden. Dette var vel 6 kamp på rad i PL United holdt nullen.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det ser også ut til å lysne på skadefronten, det er viktig for det trengs alle mann til pumpene.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Belfastboy
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Buchan wrote: 14 Mar 2021, 23:49 Dette var vel 6 kamp på rad i PL United holdt nullen.
Tja, hvis du velger å stryke kampene mot Newcastle, West Brom og Everton.. så kanskje. :P
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Fjerde kamp på rad (PL) med null baklengs, det er ikke så verst det heller @Buchan hehe
post liked by: Lingard, Pink Final, Buchan
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



En stund siden sist ja... Da så laget slik ut:
Image

Pogba var vel 18-19 på det tidspunktet.
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 15 Mar 2021, 00:08 Fjerde kamp på rad (PL) med null baklengs, det er ikke så verst det heller @Buchan hehe
Takk for presiseringen.
Fire kamper stemmer det, jeg leste jo det en plass i forbi farten. I mitt hode ble det plutselig seks kamper 😊. Her slår man ikke akkurat av for kjentfolk 😊
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 15 Mar 2021, 00:01
Buchan wrote: 14 Mar 2021, 23:49 Dette var vel 6 kamp på rad i PL United holdt nullen.
Tja, hvis du velger å stryke kampene mot Newcastle, West Brom og Everton.. så kanskje. :P
Det gikk litt i ball med tellingen her, fire kamper skal det være ja 😀
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Men siden tapet mot Sheffield United så har United sluppet inn seks mål på 13 kamper i alle turneringer. Tre av målene var mot Everton. Så det er absolutt bedring å spore i de bakre rekker.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Synes egentlig det var en helt ok kamp, mot en (på pairet) ganske tøff motstander. Ødelegges litt av noen virkelig dårlige prestasjoner av enkeltspillere (ikke mye fotballklokskap i den høyresida i går, det må være lov å si), men solid sliteseier som burde vært minst et mål større. Oppmuntrende kamp av Greenwood, fortærende at han ikke scorer, men vi ser jo at det er spiss han egentlig er. Er litt bekymra for at han sliper vekk det beste ved seg selv når han er tvunget ut på kant i snart to hele sesonger nå, men virket sharp i denne kampen.

Tror uansett vi sikret topp 4 med tre poeng her. Skal vi havne utenfor, må flere mellom 5.-9. plass gå på en episk run samtidig som vi klapper fullstendig sammen.
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Solskjær satt fingeren på de faser i spillet der det trengs forbedring synes jeg. Det var jo veldig mange innlegg i går, vi kom oss dit, men det var sjeldent en rød trøye som fikk ballen, eller så manglet det på løp i boksen. Når man burde sett opp slo man blindt, og når det var riktig å slå blindt mangla det løp.

Det er noe de nok jobber med, hadde det fungert i går kunne det fort blitt 4 mål.

Milan tapte 0-1 for Napoli hjemme i en jevn kamp i går. Satser på samme siffere torsdag da. Positive skadeoppdateringer nå, virker som alle bortsett fra Jones og Mata er tilgjengelige torsdag.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Liker ikke å hate på Daniel James - han virker som en skikkelig fin fyr, jobber sokkene av seg, er disiplinert og gjør en helhjerta jobb defensivt (vi skal ikke underslå sammenhengen med at vi har 0 baklengs de siste kampene med ham på banen). Men de valgene hans framover i banen - huttemegtu...
Pasningen bak Bruno på den enorme kontringssjansen. Hvordan han utrolig nok overser en helt ledig Bruno i feltet mot slutten av kampen (Bruno sluttet å sentre til ham etter det, la jeg merke til). Hvordan han har god tid til innlegg, ser opp og ser at ingen har rukket inn i feltet, men likevel slår ballen inn på 5-meteren (og ja, du ser det er det han prøver på) i stedet for å sikte på mann. Hvordan han, selv med farta si, så å si aldri utfordrer backen sin.

Hadde han vært 18-19 hadde det vært naturlig og greit, men han er 23 og utviklingspotensialet begynner å bli tynt...
Han kan få en fin karriere i en PL-klubb, tror faktisk det hadde passet ham å spille for Leeds (som han jo egentlig ble solgt til), men vi trenger rett og slett spillere med mer kvalitet med ball.
Last edited by Ryder on 15 Mar 2021, 09:51, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Seier er seier, West-Ham har gitt mange lag god motstand i år.
Savner evnen til å dominere kamper og at vi styrer kamper i større grad.
Skal man slåss om gull så må man vise den evnen i større grad.

Nå har det blitt ganske tett bakover og det er bra.
Klubben må handle i sommer mer offensiv kraft.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ryder wrote: 15 Mar 2021, 09:30Daniel James
Helt enig, god analyse av James det der, han bidrar med mye bra, men det skorter valgmessig fremover.

Det er et problem for flere enn James, spesielt i gårsdagens kamp. Frustrerende! Det ble diskutert ute på banen også. Som du sier så var Fernandes oppgitt til tider.

Rashford sliter også med å forstå når han skal prøve selv og når han skal slippe ballen...

Shaw hadde en god kamp, men traff heller ingen med innlegg i går stort sett.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryder wrote: 15 Mar 2021, 09:30 Hvordan han har god tid til innlegg, ser opp og ser at ingen har rukket inn i feltet, men likevel slår ballen inn på 5-meteren (og ja, du ser det er det han prøver på) i stedet for å sikte på mann.
Liten tvil om at James kommer litt for kort med ferdighetene sine, men en nyttig squadplayer, det har han vist seg å være denne sesongen. Så spørs det om han også kan være det neste sesong også, slettes ikke sikkert hvis vi får et bra overgangsvindu i sommer. Men i situasjonen du nevner, så ble jeg faktisk enda mer irritert på Rashford som ikke tok løpet inn i boksen. Hadde han stormet inn fra venstrekanten med fart så hadde James hatt alternativer i boksen det minste, men det hadde han ikke. Om han slo ballen inn på 5-meteren eller opp på tribunen var egentlig det samme.. ettersom det var lite initiativer i boksen.
post liked by: Pink Final
Post Reply