[EL] Manchester United - Real Sociedad (25.02.21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Deleted User 108

Solskjær bygger lag. Innen tre år er vi mestere igjen.....
post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy, offside
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Pangaea wrote: 25 Feb 2021, 22:48 Utrolig tøft synes jeg. Knapt fylt 17 år :)
Morsomt ja 🤩
17 år og 23 dager gammel.
(Hvilket får meg til å tenke på da Norman Whiteside spilte fotball VM 1982 som 17 år og 41 daging 💪)
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Etter straffemissen så hadde ikke RS så mye å by på. United hadde full kontroll, og Amad og Shoretire fikk bra med spilletid.
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Deleted User 108

Shoretire, Williams, Tuanzebe, Diallo og Rashford som kaptein. Gir meg frysninger over hele kroppen. Fra månen på toppen til stortå neglen.......
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og Henderson selvfølgelig
post liked by: Buchan, Pink Final

Deleted User 430

Mcilroy wrote: 25 Feb 2021, 23:04 Fra månen på toppen til stortå neglen.......
Godt å høre det er flere som fryser der...
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Ikke akkurat festfotball, men tendenser som viser at det bor mye godt i laget. At så mange unge spillere fikk slippe til synes jeg var nydelig. Martial fikk ikke så mye å jobbe med, men han greide å få vist seg litt mer fram enn det han har gjort i det siste. Allikevel var det situasjoner hvor det var tydelig å se at han ikke har helt trua på seg selv. Ved et par anledninger kunne han gjerne ha forsøkt selv, men i stedet blir det en ball ut til høyresiden.

Synd at Tuanzebe ikke fikk målet, men helt riktig annulert. Jeg så reprisen av målet, og var egentlig forbløffet over kommentator som brukte lang tid på å få med seg hva Lindelöf hadde gjort. Da dommer ble sendt til VAR-skjermen var jeg 100% sikker på at Lindelöf kom til å bli utvist.

De første gangene jeg så situasjonen, så så den skikkelig stygg ut. Men når jeg fikk sett den fra flere vinkler var den ikke riktig så ille. Men et oransje kort var det helt klart. Bra at motspiller ikke ble liggende lenge, da tror jeg dommer hadde fisket fram det røde.
Post Reply