(PL) Fulham - Manchester United (20-01-21)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Beek stakkars, kan vel få noen minutter...

Bare Fulham som setter på friske bein :oops:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

MU spiller med 9mann nu, OGS er lam på benken nu.
post liked by: Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

En Greenwood-scoring på tampen her hadde virkelig vært noe
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

pixma wrote: 20 Jan 2021, 22:56 MU spiller med 9mann nu, OGS er lam på benken nu.
Det støttes, skummelt nå. Der hørte Ole deg @pixma
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ingen Donny, får cup-kamp til helga? Tviler men...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dette ble altfor nervøst, men 3 poeng. Er så glad for Bruno, Pogba og Cavani, ballspillere er gull verdt.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Ble i det minste seier. Men må nesten stille noen spørsmålstegn med kampledelsen til Solskjær og co. Han har gått seg inn et spor hvor vi på død og liv skal invitere motstanderen inn i kampen igjen. Og det å gjøre justeringer før det har gått 80 minutter er som å banne i kirka.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Mange mange slite kamper nu, er jo ikke bra for oss fans når dem ikke klarer å punktere kampene. Herlig å være på topp igjen.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Dramatisk på slutten der, da ballen treffer Bailly og seiler rett på utsiden av egen stolpe.

Pogba ser så glad og fornøyd ut etter match.
Herlig scoring, matchvinner for andre bortematch på rad, M.O.M.

Ellers må Bailly dele baklengsmålet med Wan-B.
God forklaring av Stamsø-M i studio der Bailly plasserer seg feil.
Herlig spiller Bailly, fysikk som få.
Selv holder jeg Lindelöf foran.
Bl.a fordi han er taktisk klokere.

Tabelltopp for United igjen.
Og fikk hvilt Rashford slik at han er klar til å løpe fra Liverpool forsvaret på søndag.
post liked by: Buchan, offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

messilingard wrote: 20 Jan 2021, 23:12 Ble i det minste seier. Men må nesten stille noen spørsmålstegn med kampledelsen til Solskjær og co. Han har gått seg inn et spor hvor vi på død og liv skal invitere motstanderen inn i kampen igjen. Og det å gjøre justeringer før det har gått 80 minutter er som å banne i kirka.
Synes Solskjær er inne i et bra spor jeg, toppen av tabellen, og United taper sjelden en fotballkamp for tiden 😊
Men ellers er jeg enig med deg angående byttene.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 20 Jan 2021, 23:16 Ellers må Bailly dele baklengsmålet med Wan-B.
God forklaring av Stamsø-M i studio der Bailly plasserer seg feil.
Helt uenig, Bailly tar det nødvendige steget ut,, AWB følger sin spiller inn. Juniorfeil.
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Blodfink wrote: 20 Jan 2021, 23:18 Helt uenig, Bailly tar det nødvendige steget ut,, AWB følger sin spiller inn. Juniorfeil.
Wan-B følger linja til nærmeste stopper, som ikke følger linja Maguire setter.
Bailly rykker ut, det gjør ikke/rekker ikke Wan-B.
Mener de må dele på den.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Pink Final wrote: 20 Jan 2021, 23:24 Wan-B følger linja til nærmeste stopper, som ikke følger linja Maguire setter.
Bailly rykker ut, det gjør ikke/rekker ikke Wan-B.
Mener de må dele på den.
Støtter dette. Wan-Bissaka holder linja til Bailly og rekker selvfølgelig ikke hoppe ut på samme måte som Bailly. Har vi forresten sett streker som viste at Bailly kom seg ut tidsnok? Merkelig forsvarsspill av Bailly som fikk Wan-Bissaka til å se dårlig ut. Jeg holder også Lindelöf foran Bailly per dags dato.

Jeg tenkte også først at Pogba måtte ta litt ansvar for baklengsmålet, men jeg ser jo på reprisene at han har full kontroll på hvor Maguire er og da skjønner jeg at han tror det er offside. Jeg trodde kanskje han ikke hadde orientert seg på forhånd..
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 20 Jan 2021, 23:24 Wan-B følger linja til nærmeste stopper, som ikke følger linja Maguire setter.
Bailly rykker ut, det gjør ikke/rekker ikke Wan-B.
Mener de må dele på den.
Forstår hva du mener, er villig til å gi Bailly 20 % prosent av den, kun fordi vi vant og jeg er i godt lune.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 20 Jan 2021, 23:28 Jeg tenkte også først at Pogba måtte ta litt ansvar for baklengsmålet, men jeg ser jo på reprisene at han har full kontroll på hvor Maguire er og da skjønner jeg at han tror det er offside. Jeg trodde kanskje han ikke hadde orientert seg på forhånd..
Takk, skjønte ikke hva du mente når du ga han ansvar tidligere, hehehe
post liked by: Lingard, Pink Final
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Igjen så graver United i land en sliteseier, god trend. Selv om det hadde vært greit med en komfortabel seier snart. For ta den til helgen mot Liverpool 😊
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Kampen ble omtrent så tøff som jeg hadde forventet. Har sett noen av kampene til Fulham i det siste, og de er ikke et lett lag å møte. Det ble ekstra vanskelig nå de fikk et mål før det hadde gått 5 min.

Høyresiden var svakest gjennom kampen, men det ble litt bedring mot slutten. Martial og Greenwood de to svakeste spillerne våre i dag. Martial kom til noen muligheter, men var for svak i samtlige avslutninger. Greenwood er langt unna nivået han viste forrige sesong. Ved flere anledninger hadde han mulighet til selv å gå mot mål, men i stedet dreiere han og ser etter medspillere. Han må få beskjed om å forsøke oftere selv. Vi vet at han er kjapp og har mulighet til å dra av et par mann og fyre av et skudd.

Jeg ønsker at Bruno skal ta hjørnespark. Shaw har ikke helt taket på dette.

Utrolig deilig at Cavani og Pogba får hvert sitt mål. Håper at dette medfører at Pogba får en ny vår i United, det vil bety utrolig mye for oss. Hvis det er slik at han selges til sommeren, så vil vi at han skal spille best mulig nå, slik at prisen blir høyest mulig. Ser heller ikke bort fra at han kan finne på å bli i United hvis vi skulle finne på å vinne PL.

Så må jeg si at jeg blir imponert over innsatsen til Fred. I noen situasjoner så nekter han rett å slett å gi seg, og greier å vinne tilbake ball i kamp mot 2-3 motspillere. Jeg var ekstremt skuffet over Fred i begynnelsen, og ville at han skulle pelle seg vekk fra United. Jeg har helt klar ombestemt meg. En slik spiller har alle lag nytte av.
post liked by: Lingard, Buchan, Blodfink, Pink Final, offside
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pogba kan vise seg å bli viktig den siste halvdelen av sesongen.

Hvis vi får Pogba og Bruno til å fungere, samt at Cavani kan levere jevnt med mål så blir vi å regne med i toppen.

Syntes det defensive har blitt mye bedre. Stabilt bak og det er viktig.

Det er viktig at Rashford kan være med å bidra, han har vært litt nedover i det siste, skal du slåss i toppen må du ha goalgettere.

Uansett 3 poeng borte, det er bra. Fulham er ikke et lag som vinner mye kamper men de er kompakte.

Det er styrke å kunne komme tilbake fra 0 - 1 borte i fleisen. Alle husker vel tiden etter SAF?
Det verste som kunne skje oss var å komme under i kamper da slet vi. Nå har dette snudd, vi snur kamper.
post liked by: Buchan
Locked