(PL) Manchester United - Wolverhampton Wanderers (29.12.20)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Kampen åpnet seg mer på slutten når Pogba begynte å løpe framover... ikke noe kritikk til Pogba, for han har sikkert sine instrukser, men mot lavtliggende lag - som wolves i dag - så kan disse dype løpene fra midtbanen være det som skal til å skape "overtall" i angrep, binde opp spillere, skape rom for spissene, etc...

Ikke en god kamp, og spesielt skuffet over at United ikke klarer å kjøre over et lag som spilte kamp søndags kveld....
post liked by: Pink Final, Blodfink, offside, Buchan

Deleted User 430

Sinnsykt deilig med seier til slutt, men dette var en fryktelig svak kamp i mine øyne.

1. omgang var en (bokstavelig talt) vandrende tragedie med hele 0 skudd på mål. Tilbake til omstendelig spill ved å ikke spille på motsatt bevegelse (selv om de var få), men heller spille på møtende mann. slurv i pasningsspill og lavt tempo. Over halve Wolves-laget spilte minimum 83 minutter under 2 døgn før kampstart, men likevel er det de som er direkte i stilen og kommer til avslutninger på mål.
Ja, det er et lag vi har slitt med og ja, enkelte spillere spilte seg opp mot slutten (når Wolves var fullstendig sluttkjørte), men det faktum at spesielt Pogba og AWB fikk være på banen da dette skjedde (dvs. i mer enn 60min) er på grensen til skammelig. Reddes av et heldig mål på slutten der, selvsagt, men om denne standarden er bra nok for 90 min så må typer som DvdB osv levere ekstremt dårlig på trening for ikke å få spilletid i 2 svake kamper, prestasjonsmessig, på rad.
post liked by: offside
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ikke en særlig god kamp nei, litt frustrerende at vi stanger såpass mye.
Samtidig syntes jeg ulvene var ufyselige. Det er anti fotball. Det er mye gøyere når man møter et lag som Leeds, som spiller fotball.

Enda deiligere er det å score på overtid og se ansiktsuttrykket til ulvene. De hadde et ønske om å være ufyselige og parkere bussen. Planene feilet på overtid.

Men ikke en god kamp, syntes ikke det var noe å rope hurra for.

Hva hadde vi gjort uten Bruno?
post liked by: Pink Final, Buchan

Deleted User 108

Greit nok at dette var tamt, for dårlig osv. Men vi vant, 3 minutter på overtid. Hva kjennetegner de beste lagene? Hva sier vi når Liverpool og City avgjør på denne måten? Typisk topplag. Nå er vi der selv hvor vi gjør det som kjennetegner topplagene. Vi kan forandre over halve laget fra forrige kamp og uansett vinne. Det er også et styrketegn. Det er fortsatt en lang vei å gå, men jeg er rimelig trygg på at vi er på rett vei.
post liked by: Pink Final, Buchan

Deleted User 402

Jeg elsker slike seiere. Det var flust av slike drittkamper som ble vunnet under Sir Alex og den evnen la grunnlaget for nye moro. Så er det selvsagt mye som kunne vært mye bedre, men 3 poeng er 3 poeng.

Akkurat nå har vi flyt, ligger på 2 plass og det skal jeg nyte så lenge det varer.

Nå venter en tøff kamp mot et Villa som har imponert.

Enjoy the ride:-)
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18837

Og United har langt i fra lekt seg til de titler som er tatt, bortsett fra noen av ligatitlene der man vant med en del poeng, og en og annen finale kanskje. Det er mye flyt og Fergie-time inne i bildet. Det er som regel alltid neglbitende og spennende når United kjemper om noe.
post liked by: Buchan
LUHG!
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7514
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26823
Liker mottatt: 17316

Få lag og ligaer der en klubb har vært fullstendig overlegene over tid.
Det ser vi denne sesongen etter to sesonger med to suverene klubber.

Hadde ikke i min villeste fantasi sett for meg United gull denne sesongen.
Så for meg 80-82 poeng og topp 4 kamp.

Har trodd at United skulle bli gullkandidat fra 2021/22.

Hadde vært fantastisk om United slår Liverpool på Anfield og passerer dem på tabellen.
post liked by: Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply