[PL] Leicester - Manchester United lør. 26/12-20 kl 1330.

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19100

Leicester- Manchester United


King Power Stadium 26 desember kl: 13.30

Klart for toppoppgjør, nr.2 og 3 på tabellen møtes.

United har et enormt overtak på Leicester, siden høsten 2016 har det vært 8 møter hvor det står 7-1-0 i Uniteds favør.

Leicester har i likhet med United slitt hjemme denne sesongen. Det har blitt tap for bl.a Villa, Fulham og West H.

Det ble også 3-0 tap på Anfield. Men de slo jo også City 5-2 i Manchester.

Rodgers har jo fått Leicester stabile i toppen av PL, etter at Ranieri skapte et grunnlag og like godt vant PL! Det skulle man oddsa på før den sesongen, hehe.

Ser frem til kamp imorgen, og holder United som favoritter, ser ut til at Leicester passer oss bra. Tror på ny borteseier. Rekka fortsetter!
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7576
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27078
Liker mottatt: 17638

Blir en tøff test.
Leicester er i likhet med United et lag som liker rask fotball i lengderetning.

STATISTIKK

Kamper spilt 130

68-29-33

OPPDELT

Liga 63-29-32
FA cup 2-0-0
Liga cup 2-0-1
C Shield 1-0-0
post liked by: Belfastboy, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Håper på det beste men redd for at vi går på en stygg smell her.
Er først nå vi møter et topplag. De stakkars publaga vi har slått de siste kampene er ikke så mye å skryte av.
Everton er ikke. Har ikke vært og vil aldri bli et topplag. Selv ikke med Carlo som manager.

GGMU!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7576
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27078
Liker mottatt: 17638

The Rock wrote: 25 Dec 2020, 17:34 publaga vi har slått de siste kampene
Ja det er klart.
Laget vi er så glade i 😍 klarer kun å slå publag og ræl som Leeds.
Genier som Bielsa og Ancelotti kan ikke gjøre stort så vanskelig det er i hhv Leeds og Everton.

La oss snakke ned laget vårt - det tredje beste laget i England i 2020.

Hahah - jeg må bare le.
post liked by: Belfastboy, Alf banan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Pink Final wrote: 25 Dec 2020, 17:51
The Rock wrote: 25 Dec 2020, 17:34 publaga vi har slått de siste kampene
Ja det er klart.
Laget vi er så glade i 😍 klarer kun å slå publag og ræl som Leeds.
Genier som Bielsa og Ancelotti kan ikke gjøre stort så vanskelig det er i hhv Leeds og Everton.

La oss snakke ned laget vårt - det tredje beste laget i England i 2020.

Hahah - jeg må bare le.
Haha! Å jeg må bare le av deg!
Du tolker dine egen vers i ditt hodet!

Nei jeg sier ikke at vi bare kan slå "ræl" men er viktig å ikke ta helt av. Jaja et par poeng ned til 10 plass ish og er kun fordi alle lag har tapt mye denne spesse sesongen.

Jeg driter i hva du måtte mene om meg men respekter at jeg mener dette og det må jeg få lov til uten noen form for stakkarslig latterliggjøringer fra deg!

Alle mener ikke det samme som deg Pink Final og sånn er det! Vet du ikke liker det og aller helst ville sett at alle skulle mene akuratt det samme som deg og at alle high fiver deg hver gang du sier dine meninger. Men sånn fungerer ikke den virkelige verden gitt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14578
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23128
Liker mottatt: 19100

Reminder: Flott om vi klarer å holde oss fra å diskutere og kategorisere hverandre, uenigheter om United er jo helt greit, men personfokus mener i hvert fall jeg blir unødvendig...
post liked by: The Rock, Pink Final
LUHG!
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Blodfink wrote: 25 Dec 2020, 18:43 Reminder: Flott om vi klarer å holde oss fra å diskutere og kategorisere hverandre, uenigheter om United er jo helt greit, men personfokus mener i hvert fall jeg blir unødvendig...
Helt enig. Man må rett og slett bare akseptere at andre mener noe annet enn seg selv. Å prøve latterliggjøre det med å le etc er bare trist.

Vi må også huske på at vi alle sammen er på samme lag her. At man har forskjellige meninger er bare fint. Om alle skulle ha ment det samme hadde det blitt kjedelig.

GGMU!!!

Alf banan
Posts: 302
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 616

Tror de aller fleste, skjønner at det ikke finnes publag eller lette kamper i PL. Som historien viser så kan nesten alle lag slå hverandre, og spesielt i disse tider hvor det er så tett kamp program.
Å kalle andre lag publag er litt merkelig da vi faktisk i lang tid har vært på samme nivå eller dårligere nivå.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1896
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13251
Liker mottatt: 5074

Alf banan wrote: 25 Dec 2020, 18:56 Å kalle andre lag publag er litt merkelig da vi faktisk i lang tid har vært på samme nivå eller dårligere nivå.
Helt enig, Alf, men tror vedkommende bare prøvde et dårlig forsøk på trolling eller for å provosere frem en reaksjon fra andre. Bare overse forsøket hans.
post liked by: Alf banan, Pink Final
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Alf banan wrote: 25 Dec 2020, 18:56 Tror de aller fleste, skjønner at det ikke finnes publag eller lette kamper i PL. Som historien viser så kan nesten alle lag slå hverandre, og spesielt i disse tider hvor det er så tett kamp program.
Å kalle andre lag publag er litt merkelig da vi faktisk i lang tid har vært på samme nivå eller dårligere nivå.
Det eneste merkelige her er at du skal si det er merkelig.
Litt deilig å kalle lag for publag som er dårlige lag når vi slår dem.
Det er er noe jeg og andre sier. At du ikke liker det er din sak.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Belfastboy wrote: 25 Dec 2020, 19:02
Alf banan wrote: 25 Dec 2020, 18:56 Å kalle andre lag publag er litt merkelig da vi faktisk i lang tid har vært på samme nivå eller dårligere nivå.
Helt enig, Alf, men tror vedkommende bare prøvde et dårlig forsøk på trolling eller for å provosere frem en reaksjon fra andre. Bare overse forsøket hans.
Ingen trolling her gitt. Tål at andre mener noe annet enn deg selv du.

Bedre å overse deg. Det er det mange som gjør her inne fra før bare så du vet :)

Deleted User 429

The Rock wrote: 25 Dec 2020, 18:52
Blodfink wrote: 25 Dec 2020, 18:43 Reminder: Flott om vi klarer å holde oss fra å diskutere og kategorisere hverandre, uenigheter om United er jo helt greit, men personfokus mener i hvert fall jeg blir unødvendig...
Helt enig. Man må rett og slett bare akseptere at andre mener noe annet enn seg selv. Å prøve latterliggjøre det med å le etc er bare trist.

Vi må også huske på at vi alle sammen er på samme lag her. At man har forskjellige meninger er bare fint. Om alle skulle ha ment det samme hadde det blitt kjedelig.

GGMU!!!
Da er det kanskje også greit at andre mener at meningene dine er latterlige? Noe som ikke er personfokus. Svaret ditt, derimot..

Til mods: skal ikke si mer enn dette, men er sykt frustrerende måten "å ha andre meninger må vel være lov?" brukes gang på gang når folk bare er uenige i de meningene.
post liked by: Alf banan, Belfastboy, Pink Final
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Beta wrote: 25 Dec 2020, 19:27
The Rock wrote: 25 Dec 2020, 18:52 Helt enig. Man må rett og slett bare akseptere at andre mener noe annet enn seg selv. Å prøve latterliggjøre det med å le etc er bare trist.

Vi må også huske på at vi alle sammen er på samme lag her. At man har forskjellige meninger er bare fint. Om alle skulle ha ment det samme hadde det blitt kjedelig.

GGMU!!!
Da er det kanskje også greit at andre mener at meningene dine er latterlige? Noe som ikke er personfokus. Svaret ditt, derimot..

Til mods: skal ikke si mer enn dette, men er sykt frustrerende måten "å ha andre meninger må vel være lov?" brukes gang på gang når folk bare er uenige i de meningene.
Du snakker imot deg selv her. Å synes andres meninger er latterlige er personlig. Ja selvsagt tar jeg igjen med samme mynt.

Jeg gidder ikke bruke mere tid på dette tullet deres.

Snakk til folk med respekt så får du respekt tilbake!!!

Peace out!

Deleted User 108

Langhelg og helligdager skaper alltid litt bryderi for disse kommentarfeltene.
Men over til det tråden egentlig handler om.
Dette blir en helt annen kamp enn mot Leeds. Et helt annet lag, med en helt annen type fotball. Spennende å se hvordan vi går inn i denne kampen. Leicester spiller slik vi har ønsket å spille tidligere. Ha lite ball og satse på kontringer. Maguire og Lindelöf møter raske Vardy.
Satser på at vår gode borteform fortsetter, med seier i denne begynner sesongen virkelig å se gledelig ut.
post liked by: The Rock, Belfastboy, Blodfink, Pink Final

Deleted User 429

Mcilroy wrote: 25 Dec 2020, 19:40 Langhelg og helligdager skaper alltid litt bryderi for disse kommentarfeltene.
Men over til det tråden egentlig handler om.
Dette blir en helt annen kamp enn mot Leeds. Et helt annet lag, med en helt annen type fotball. Spennende å se hvordan vi går inn i denne kampen. Leicester spiller slik vi har ønsket å spille tidligere. Ha lite ball og satse på kontringer. Maguire og Lindelöf møter raske Vardy.
Satser på at vår gode borteform fortsetter, med seier i denne begynner sesongen virkelig å se gledelig ut.
Lindelöf og Maguire har i tidligere kamper hatt veldig god kontroll på Vardy. Satser på at dette fortsetter. Leicester virker å passe oss godt også, men på en helt annen måte enn Leeds. Men kan jo alltids hende at Rodgers har en bedre plan til denne kampen enn de siste par sesongene.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1896
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13251
Liker mottatt: 5074

Mcilroy wrote: 25 Dec 2020, 19:40 Satser på at vår gode borteform fortsetter, med seier i denne begynner sesongen virkelig å se gledelig ut.
Denne kampen kan være den som definerer sesongen våres. Heldigvis har borteformen vært formidabel denne sesongen, og ikke noe hadde vært bedre om den fortsetter..
Jamie Vardy blir nøkkelpersonen som må stoppes, men forsvaret vårt har gjort en god jobb med han ved tidligere møter.
post liked by: Pink Final
Post Reply