[PL] Leicester - Manchester United lør. 26/12-20 kl 1330.

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14540
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22980
Liker mottatt: 18978

Godt å høre Solskjær si at begge baklengsmålene burde vært forhindret. Og at han også er skuffet over uavgjort.
post liked by: Buchan, Elkey, Belfastboy, offside
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7531
Liker mottatt: 4292

Pink Final wrote: 26 Dec 2020, 16:58 United har kommet dit at laget er best i omtrent hver kamp, og vi blir skuffet over uavgjort borte mot topp 2.
Da er det slik det skal væ
Ja, ikke sant, litt tredje verdenskrig tilstander igjen da vi bare klarte uavgjort. (Jeg er skuffet jeg og) Da er jo de fleste spillere ubrukelige igjen. Og tråder om å sparke solskjær skyter fart igjen. United har da blitt bedre er nå min mening.
Til Jul i forrige sesong så var vi 24 poeng bak Liverpool.
Så det er fremgang å spore.
post liked by: Pink Final, Elkey, Belfastboy
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14540
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22980
Liker mottatt: 18978

Pink Final wrote: 26 Dec 2020, 16:58 Kom igjen West Bromwich

Jepp, det ville smakt med et sjokkresultat, ser det ikke for meg, men kampen skal jo spilles først.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Buchan wrote: 26 Dec 2020, 17:05 Da er jo de fleste spillere ubrukelige igjen.
De er jo ikke det, men i dag var det en "off"-day for noen, i viktige situasjoner def. og off. Det er ikke rom for slikt skal det bli pokaler i noen form.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Målet til Barnes irriterer meg mer og mer. Maguire tabbet seg ut. Ikke bra, men han prøvde på noe... Bruno tabbet seg ut. Ikke bra, men også han prøvde på noe. Bruno jaget også i etterkant av balltapet. For seint, men han prøvde på noe.

McTominay gjør ingenting. Når alt kom til alt, så var det McTominay sitt ansvar å gå i press der. McTominay var i en god posisjon for å hindre at det i hele tatt skulle bli en skuddmulighet. Men han står stille. Han gjør ingenting, og det er verre enn å gjøre en feil slik som Maguire og Bruno gjorde
post liked by: offside, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14540
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22980
Liker mottatt: 18978

Elkey wrote: 26 Dec 2020, 17:48 Målet til Barnes irriterer meg mer og mer
Ja, skjønner analysen din jeg, i tillegg synes jeg Solveig Gulbrandsen hadde et poeng når hun nevnte de Gea i forbindelse med det skuddet til Barnes, skuddet måtte nesten komme i det hjørnet, de Gea lukter det for seint. Lener seg mot andre hjørnet som er godt dekket av United-spillere i fleng.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7536
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26887
Liker mottatt: 17416

Det ble en helt ok runde for Uniteds del.
Skulle selvsagt hatt 3 poeng, da United er best på King Power.
Men, ett poeng er også bra.

Til tross for mangel på konsentrasjon i forsvar og angrep.
Synes det er grunn til å være fornøyd med laget.
Stort sett best i hver kamp, produserer mye sjanser og får ikke så mye sjanser i mot.

Kan man få flere opptredener som mot Everton i LC ser det bra ut.
Der var laget tett bakover og produserte mye sjanser i andre enden.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14540
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22980
Liker mottatt: 18978

Jepp, ble en ok runde allikevel, men for meg ble det to poeng minus med 2-2 i Leicester. Vi er stort sett alltid bedre enn Leicester, veldig frustrerende å glippe. Tabellen ville sett helt rå ut for vår del, men har sett verre ut enn dette, 24 poeng bak i fjor til jul som @Buchan nevnte.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 402

Litt mer kliniske foran mål samt en god oppstrammer i forsvaret så kan dette bli en glimrende sesong. Blir spennende å se hvor vi er etter kampen mot Liverpool.

Tror personlig ikke at vi er helt der at vi kan kjempe om gullet, men hvem vet i denne snodige sesongen.

Uansett, det er artigere å være United-fan enn på mange år etter min mening. Får vi et trofe i år og klarer champions league er jeg godt fornøyd. Kjemper vi om gullet og tar jeg det som en god bonus.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Elkey
Post Reply