[PL] Leicester - Manchester United lør. 26/12-20 kl 1330.

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Vi er rett og slett bare ikke gode nok.
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Nei nei at det går an, nesten hver jævla kamp så er det forsvars feil og noen dritt mål i mot, lar en som Vardy få stå helt aleine er jo på amatør nivå.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Dette har vært en merkelig fotballkamp synes jeg, noe bra, mye håpløst, ikke fornøyd med U, vi burde stått med 4 mål...Får håpe på et under på slutten.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og nok et frispark i mot, dumt
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Veldig skuffet nu. Ikke mere å si om den saken.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

pixma wrote: 26 Dec 2020, 15:23 Veldig skuffet nu.
Ja, dette var skuffende. Leder kampen to ggr...Og misbruker sjanser.
post liked by: offside
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Skuffende å gir fra seg ledelsen to ganger, hadde jo et håp om seier på slutten.
post liked by: Blodfink, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Jeg like ikke sutringen til Bruno og hans skuespillerprestasjoner...snart begynner dommerne å ta han. Uavgjort er ok, og PL er et eneste kaos i år. Vi slipper inn for mye mål...
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vidar Dale Fjeld wrote: 26 Dec 2020, 15:33 Jeg like ikke sutringen til Bruno og hans skuespillerprestasjoner...snart begynner dommerne å ta han. Uavgjort er ok, og PL er et eneste kaos i år. Vi slipper inn for mye mål...
Syntes det er litt rart å gi Bruno et slikt stempel. Sammenlignet med andre spillere i PL som Grealish og Maddison så får ikke Bruno særlig mye frispark, og han faller ikke lettere enn de to førstnevnte.

Personlig så syntes jeg det er lite sutring på han sammenlignet med spillere fra Middelhavs-landene generelt. Fyren har en vinnerskalle ut av en annen verden er mer hvordan jeg ser det.
post liked by: Pink Final, Salte25
LoveUnitedHateGlazers

Vidar Dale Fjeld

messilingard wrote: 26 Dec 2020, 15:42
Vidar Dale Fjeld wrote: 26 Dec 2020, 15:33 Jeg like ikke sutringen til Bruno og hans skuespillerprestasjoner...snart begynner dommerne å ta han. Uavgjort er ok, og PL er et eneste kaos i år. Vi slipper inn for mye mål...
Syntes det er litt rart å gi Bruno et slikt stempel. Sammenlignet med andre spillere i PL som Grealish og Maddison så får ikke Bruno særlig mye frispark, og han faller ikke lettere enn de to førstnevnte.

Personlig så syntes jeg det er lite sutring på han sammenlignet med spillere fra Middelhavs-landene generelt. Fyren har en vinnerskalle ut av en annen verden er mer hvordan jeg ser det.
Det skal du selvfølgelig få mene, men jeg tar av meg mine røde briller mener jeg når jeg sier det slik. Spesielt en situasjon i dag er riktig ille, han ligger og hyler og holder seg rundt begge ben...sekundet senere får han ballen og løper som en gaselle...jo, i mine øyne blir han verre og verre på dette området.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vi må bli mer kliniske.
Så må vi luke vekk de her baklengs målene.

4 baklengs på 2 kamper, unødige mål i mot ;-)
post liked by: Buchan, Blodfink, Pink Final
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

offside wrote: 26 Dec 2020, 16:06 Vi må bli mer kliniske.
Så må vi luke vekk de her baklengs målene.

4 baklengs på 2 kamper, unødige mål i mot ;-)
Enig, det er for lett så score på oss. Det spørs om ikke Lindeløf er ute med skade nå.
Kommer jo også til mange sjanser, som vi brenne. Selv om det foreløpig bare er Liverpool som har scoret flere mål.
post liked by: Blodfink, Pink Final, offside
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Vidar Dale Fjeld wrote: 26 Dec 2020, 15:59
messilingard wrote: 26 Dec 2020, 15:42 Syntes det er litt rart å gi Bruno et slikt stempel. Sammenlignet med andre spillere i PL som Grealish og Maddison så får ikke Bruno særlig mye frispark, og han faller ikke lettere enn de to førstnevnte.

Personlig så syntes jeg det er lite sutring på han sammenlignet med spillere fra Middelhavs-landene generelt. Fyren har en vinnerskalle ut av en annen verden er mer hvordan jeg ser det.
Det skal du selvfølgelig få mene, men jeg tar av meg mine røde briller mener jeg når jeg sier det slik. Spesielt en situasjon i dag er riktig ille, han ligger og hyler og holder seg rundt begge ben...sekundet senere får han ballen og løper som en gaselle...jo, i mine øyne blir han verre og verre på dette området.
Nå er objektivitet et synspunkt som fotballsupportere generelt er ganske dårlig på. I alle fall er jeg det. Men jeg mener faktisk at Bruno ikke gjør noe særlig galt i den situasjonen. Får en etterslenger av Ndidi virket det som. Mike Dean gjør Mike Dean vanligvis gjør, overser klare fellinger på Unitedspillere og Tuanzebe velger, temmelig idiotisk etter min mening, i den påfølgende situasjonen å spille ballen til en Bruno på bakken. Hva skal han virkelig gjøre? Fortsette å ligge nede eller komme seg opp å i alle fall ikke skape en kontring i mot.

Uansett så er Bruno langt fra verst i klasse når det kommer til dette, syntes vel at både Mané og Grealish er verre enn Bruno. Faktum er vel heller at det å forsøke og manipulere dommer til å gi motstander gult kort har blitt vanlig og til en viss grad akseptert. Så kan man selvsagt ta en diskusjon om hva man mener om utviklingen der.
post liked by: Blodfink, Buchan, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Cavani starter mot Wolves på tirsdag håper jeg. Martial spilte seg ut av laget mitt i dag. Vet jo veldig godt at han glimter til og motbeviser kritikken min innimellom. Men jeg stoler aldri på Martial, jeg trenger spisser og stole på, Rashford må jobbe med å score mer han au, det expected goals-opplegget misliker jeg sterkt.
post liked by: Buchan, offside
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

messilingard wrote: 26 Dec 2020, 16:16 Mike Dean gjør Mike Dean vanligvis gjør, overser klare fellinger på Unitedspillere
jepp, det støttes!
post liked by: Buchan, Pink Final
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

«Now we need a miracle at Anfield tomorrow».
Sitatet tilhører Ray Wilkins og datoen var fredag 13 januar 1984.
Manchester United hadde ‘kun’ tatt 1 poeng på bortebane mot et annet topplag.
Den gang var det mot Queens Park Rangers i London.
Dagen etter spilte Liverpool hjemme mot dumpekandidat Wolves og alle regnet med 3 poeng til Liverpool.
Men, Wolves vant 1-0 og vi fikk «a miracle at Anfield»

Jeg sier det samme som Butch Wilkins sa for snart 37 år siden.
«Now we need a miracle at Anfield tomorrow».
Kom igjen West Bromwich, gjør slik deres naboer Wolves gjorde 14 januar 1984.

——————————

United har kommet dit at laget er best i omtrent hver kamp, og vi blir skuffet over uavgjort borte mot topp 2.
Da er det slik det skal være.
post liked by: Buchan, offside, Salte25
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply