(PL) Manchester United - Manchester City 12 desember

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Alf banan
Posts: 319
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 646

Alf banan heter jeg. Kan du ikke lese?

Trodde norsk tipping hadde maksgrense på 500kr på oddsen? 🤔
post liked by: Belfastboy
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Alf banan wrote: 12 Dec 2020, 15:57 Alf banan heter jeg. Kan du ikke lese?

Trodde norsk tipping hadde maksgrense på 500kr på oddsen? 🤔
Ja pr gang ja. La inn 2 x 500 da vettu. Klarer du ikke å skjønne det ?

The White Pele
Posts: 12
Joined: 19 Sep 2020, 18:51
Liker gitt: 11
Liker mottatt: 17

The Rock wrote: 12 Dec 2020, 15:51
Alf banan wrote: 12 Dec 2020, 15:45 Håper du vinner. Hvilket bettingselskap bruker du? Hvor mye ligger oddsen på der?
Takk for det Thomas Banan.
Jeg bruker Norsk Tipping.
Oddsen ligger på hele 4.50
Så lette tusenlapper innpå konto til uka :)
Jeg håper virkelig ikke de 11 som starter ikveld tar like lett på denne kampen som deg.
post liked by: Belfastboy
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

The White Pele wrote: 12 Dec 2020, 16:08
The Rock wrote: 12 Dec 2020, 15:51

Takk for det Thomas Banan.
Jeg bruker Norsk Tipping.
Oddsen ligger på hele 4.50
Så lette tusenlapper innpå konto til uka :)
Jeg håper virkelig ikke de 11 som starter ikveld tar like lett på denne kampen som deg.
For en merkelig ting å skyte inn fra deg.
Er du synsk eller?

Til info så tar jeg ikke lett på noen kamper. Men vi har et godt tak på City og jeg tror ikke dette stopper idag.
Uansett hvilken form og plass man er på så lever slike rival oppgjør sine egene liv.
Jeg tror vi vinner denn også. Kanskje bare 1-0 eller 2-1 men seier og 3 poeng tror jeg skjer.

The White Pele
Posts: 12
Joined: 19 Sep 2020, 18:51
Liker gitt: 11
Liker mottatt: 17

The Rock wrote: 12 Dec 2020, 16:22
The White Pele wrote: 12 Dec 2020, 16:08 Jeg håper virkelig ikke de 11 som starter ikveld tar like lett på denne kampen som deg.
For en merkelig ting å skyte inn fra deg.
Er du synsk eller?

Til info så tar jeg ikke lett på noen kamper. Men vi har et godt tak på City og jeg tror ikke dette stopper idag.
Uansett hvilken form og plass man er på så lever slike rival oppgjør sine egene liv.
Jeg tror vi vinner denn også. Kanskje bare 1-0 eller 2-1 men seier og 3 poeng tror jeg skjer.
Merkelig ting? Synsk?
Hva i alle dager har det med saken å gjøre?

Her tror jeg du misforstod en ting eller to.

Når man setter 1000kr på hjemmeseier i denne kampen, og samtidig skriver «Så lette tusenlapper innpå konto til uka» så vil jeg definere det som at man tar dette som en selvfølge, uttalelsene dine tatt i betraktning, og derfor skrev jeg at jeg håper at de 11 som starter i kveld ikke tar like lett på kampen som deg.

Håper dette var noe oppklarende.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

The White Pele wrote: 12 Dec 2020, 16:30
The Rock wrote: 12 Dec 2020, 16:22

For en merkelig ting å skyte inn fra deg.
Er du synsk eller?

Til info så tar jeg ikke lett på noen kamper. Men vi har et godt tak på City og jeg tror ikke dette stopper idag.
Uansett hvilken form og plass man er på så lever slike rival oppgjør sine egene liv.
Jeg tror vi vinner denn også. Kanskje bare 1-0 eller 2-1 men seier og 3 poeng tror jeg skjer.
Merkelig ting? Synsk?
Hva i alle dager har det med saken å gjøre?

Her tror jeg du misforstod en ting eller to.

Når man setter 1000kr på hjemmeseier i denne kampen, og samtidig skriver «Så lette tusenlapper innpå konto til uka» så vil jeg definere det som at man tar dette som en selvfølge, uttalelsene dine tatt i betraktning, og derfor skrev jeg at jeg håper at de 11 som starter i kveld ikke tar like lett på kampen som deg.

Håper dette var noe oppklarende.
Ok da har vi bare misforstått hverandre litt.

Som jeg skrev så tar jeg ikke lett på denne kampen. Å selvsagt er litt arrogant sagt med "lette penger inn på konto" med en tusenlapp på oddsen. Men må være litt arrogant mot rivalen borti gata ;)
Dette er jo at jeg håper og at vi har godt tak på dem de siste 2 sesongene.

Jeg er en gambler og gambler litt :)
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1905
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13353
Liker mottatt: 5122

Kjenner på en god spenning i kroppen nå.
Håper Pogba viser seg tilliten verdig og ikke lar utspillet fra Raiola påvirker innsatsen. Noe jeg ikke tror heller fordi Pogba er såpass profesjonell.
Og i dag er det utrolig viktig å være med fra avspark - fra de Gea i mål til spissene våres.
post liked by: Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Bare gutta viser vilje og tæl så er det greit vist City er bedre, men vist dem ikke møter opp fra start og daffe rundt ja da er det er det en skam. Men 3 poeng er drømmen.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Ingen propaganda for fotballen dette her...nitrist fra begge lag. Skal vel være glad det ikke er publikum på tribunen...
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4426
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2852
Liker mottatt: 9411

Vidar Dale Fjeld wrote: 12 Dec 2020, 19:16 Ingen propaganda for fotballen dette her...nitrist fra begge lag. Skal vel være glad det ikke er publikum på tribunen...
Har ikke vært veldig underholdende, men dette er for min del absolutt ikke kjedelig! Taktisk fotball fra start til slutt, spørsmålet er hvem som trekker det lengste strået når dommer blåser for siste gang. City nærmest, men her kan alt skje.

Ellers så er jeg ikke veldig overrasket over at begge lag legger mye vekt på organisasjon og struktur. Spesielt for United sin del så er vi helt avhengig av å være strukturerte skal vi slå City.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7595
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27204
Liker mottatt: 17726

Tett og jevn, nerve.
Noen store muligheter begge veier.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Gir noen +++ til Pogba, ser mere påskrudd ut en på lenge, men frykter at får City mål så vinner dem. Men MU bruke jo 2 omgang til å lage mål så håpet er der det.
User avatar

offside
Posts: 1307
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 582
Liker mottatt: 1254

Snork, kjedelig kamp.

Syntes City virker vassere, og det ligger vel en City scoringer i lufta... eller nærmere City scoring.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

messilingard wrote: 12 Dec 2020, 19:21
Vidar Dale Fjeld wrote: 12 Dec 2020, 19:16 Ingen propaganda for fotballen dette her...nitrist fra begge lag. Skal vel være glad det ikke er publikum på tribunen...
Har ikke vært veldig underholdende, men dette er for min del absolutt ikke kjedelig! Taktisk fotball fra start til slutt, spørsmålet er hvem som trekker det lengste strået når dommer blåser for siste gang. City nærmest, men her kan alt skje.

Ellers så er jeg ikke veldig overrasket over at begge lag legger mye vekt på organisasjon og struktur. Spesielt for United sin del så er vi helt avhengig av å være strukturerte skal vi slå City.
Alle ser vel at det er en taktisk tilnærming til kampen...en enkel sådan, mest mulig spillere bak ballen, der begge lag er livredd for å gjøre feil...kjedelig i min bok, men så ser jo jeg på fotball som underholdning for publikum...og det er jo ikke til stede.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Når en MU spiller får ballen så ser dem etter mann bakover på banen nesten hele tiden, ser ut som det ikke er lov å slå en pasning i lengderetning, synes ikke det er noe god taktikk.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nu ser det ut som MU tar en 1 omgang i 2 omgang er lite vilje nu.
post liked by: Blodfink
Post Reply