[CL] RasenBallsport Leipzig - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Otac wrote: 09 Dec 2020, 08:20 Synest OGS får alt for mykje pes.
Ja, tre elendige mål bakover. Men kven av topp managere hadde fått eit mesterlag ut av Lindeløf, McGuire, Matic, Ein ung McTominay og ein avskrudd DeGea?
Joa, men her må Telles og Wan-Bissaka inkluderes, Solskjær har kjøpt 3 av de 4 som utgjør forsvaret vårt for tiden. Jeg tror ikke noen av de noensinne blir gode nok for verdens største klubb...De har noen kvaliteter, men de mangler mer...

Og pengekrana er nå skrudd igjen, så blir ikke enkelt å få inn et nytt forsvar...Enig i at arb.betingelsene ikke er bra for managere i United, det er mye som er vanskelig fra toppen/eiersiden og nedover...Men når laget ikke møter opp i starten av kampene så er det ikke godt nok, spillerne er ustabile, vi forsvarte oss meget bra mot RB i hjemmekampen, vi drar til Tyskland for å unngå tap med en defensiv formasjon, altså ikke den samme som vi brukte i 5-0 seieren...Og så står vi høyt, blir rundspilt og taper kampen på 13 minutter, det må OGS ta ansvar for...
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Blodfink wrote: 09 Dec 2020, 09:50 Joa, men her må Telles og Wan-Bissaka inkluderes, Solskjær har kjøpt 3 av de 4 som utgjør forsvaret vårt for tiden. Jeg tror ikke noen av de noensinne blir gode nok for verdens største klubb...De har noen kvaliteter, men de mangler mer...

Og pengekrana er nå skrudd igjen, så blir ikke enkelt å få inn et nytt forsvar...Enig i at arb.betingelsene ikke er bra for managere i United, det er mye som er vanskelig fra toppen/eiersiden og nedover...Men når laget ikke møter opp i starten av kampene så er det ikke godt nok, spillerne er ustabile, vi forsvarte oss meget bra mot RB i hjemmekampen, vi drar til Tyskland for å unngå tap med en defensiv formasjon, altså ikke den samme som vi brukte i 5-0 seieren...Og så står vi høyt, blir rundspilt og taper kampen på 13 minutter, det må OGS ta ansvar for...
Spar meg for dette med verden største klubb. Vi er ein middelhavsfarer :)
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Otac wrote: 09 Dec 2020, 09:09
Dm er utrulig nok viktigare i United enn midtstopper akkurat no. Litt av problemet var vel at vi hadde spilt inn Fred i det siste, so blei han utilgjengeleg.
Fred har vært bra, men han kan ikke spille DM alene. Han har en veldig aggressiv stil der han støter mye opp, dette etterlater store hull bak ham som må dekkes av andre. Vi trenger også noen med tryggere pasningsfot enn Fred.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Otac wrote: 09 Dec 2020, 10:14 Spar meg for dette med verden største klubb. Vi er ein middelhavsfarer :)
Det kom ikke så godt frem at jeg var ironisk i det utsagnet, det var ment som et spark til til eierne og alle som i grunn bidrar til å senke oss på middelhavet. Men utsagnet kommer med jevne mellomrom fra folk i klubben og andre. Det blir bare hult, så enig med deg.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18057

Apropos DM og midtstopper så trenger vi begge deler, jeg vil gjerne ha to midstoppere og en DM. Jeg kunne nøyd meg med 1 stopper om vi hadde hatt en Gary Pallister-type i troppen pr dags dato, "Pally" som ble fjernstyrt rundt av Steve Bruce, de to var et bra par. Tuanzebe ligner kansje litt på Pally.
LUHG!
Post Reply