[PL] West Ham - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Vidar Dale Fjeld

Det er særdeles viktig at Pogba kommer i gang, om ikke vil vi slite om motstander bestemmer seg for å ta ut Bruno. Fyren har vært en åpenbaring og drar lasset "aleine" i laget. Det er også det store ankepunktet mot trenerstab og alternativer i spillet. Vi er totalt avhengig av å kontre, og ha en spiller som Bruno til å finne rommene. Jeg vet hva jeg ville gjort om jeg var manager for motstanderlaget og i utgangspunktet underdog...

Vi må få i gang andre spillere i området rundt Bruno...om ikke vil vi slite han ut og skadene vil kunne ødelegge det som kan bli en god sesong.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Var i familiebursdag og fikk ikke sett kampen, bare fulgt den via twitter og stats og høydepunkter i ettertid.
Nok et herlig comeback, men det må jo bekymre både oss og Solskjær hvor avhengige vi er av Bruno (og Rashford). Egentlig overrasket over at ikke flere lag rett og slett legger frimerke på Bruno, når vi ser hvor sentral han er. Se hva han gjør på sjansen der Rashford skyter i stolpen. Får en hard pasning feilvendt fra Maguire, men snur 180 grader på ett touch, og spiller rett gjennom på andre touch. Sånt er det ingen andre på laget (ikke så mange andre lag heller) som er i stand til å gjøre.

Synd at Donny ikke lyktes bedre som 10-er, jeg vil egentlig ha ham inn på høyre innoverkant, rollen Mata spiller de gangene han er inne på laget. Spille MED Bruno og ikke i stedet for ham. Greenwood er uansett ingen typisk kant han heller.

Vi er i ferd med å bli tynt besatt på topp, med Martial skadet og mulig 3 kampes karantene på Cavani. Duket for Greenwood som midtspiss?

Deleted User 108

Skjønner ikke alt styret med å være avhengig av. Ferguson var like avhengig av Cantona i et par sesonger på 90-tallet, van Persie i 2013. Klopp sykt avhengig av van Dijk da han kom. Akkurat nå er vi avhengige av Bruno. Gi det litt tid, dette er ikke akkurat verdenshistorie at en spiller er mer viktig enn andre. Nyt Bruno og vær glad han er vår.
post liked by: Pangaea, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Faktisk helt enig. Okay, vi er litt screwed hvis han blir langtidsskadet, men det er herlig å se ham i slik form som dette. Er jo en andre lag som er avhengige av stjerner også, slik som i Catalonia og Torino.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Ser 3 av dere @Vidar Dale Fjeld @Blodfink og @The Rock skriver at ballen er ute før Pogba utligner.

Har sett det flere ganger i reprise, synes det er umulig å si om ballen Hendo slår er ute eller ikke.
Linjemannen ser ikke på ballen, og tv kameraene har en vinkel som umulig kan gi oss svaret.

Hva tilsier at ballen var over linja?

Image

Er det at tribunen bak er buet som evt ‘bedrar’ synet?
Jeg klarer ikke å bedømme om ballen er ute eller ikke, selv når jeg tar av de røde United brillene 🤓

Mulig det er noe galt med øynene mine, men å evt skulle annulere et mål ut fra dette bildet hadde vært tynt.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Så lenge det ikke finnes annet kamera enn det som ble vist for oss seere er det umulig å si helt sikkert ihvertfall @Pink Final
Jeg synes det så skummelt ut og ble skeptisk da jeg skjønte VAR var på saken, men ble lettet da de kun hadde de bildene vi allerede hadde sett. Da skjønte jeg at VAR ikke kunne annullere.
@Vidar Dale Fjeld må jo være fornøyd med den avgjørelsen, for han hater jo VAR og mener den ødelegger fotballen, ihvertfall når det går United sin vei.
Men godt syn hvis man er 100 % sikker på at ballen er ute etter de bildene jeg har sett ihvertfall. The Sun prøver seg med et bilde hvor ballen er laaaangt ute, men vet ikke hvor profesjonelt de gikk til verks med å skaffe de til veie da....
post liked by: Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Er vel ingen som sier at en skal annullere målet...vi bare sier at vi mener ballen er ute. Jeg sier det utfra egne erfaringer når jeg ser ballens bane, Hendersons posisjon og måten han slår ballen. Jeg er "sikker" på at ballen er langt ute, men mener selvfølgelig ikke at de skal annullere pga synsing. Men kanskje noen enkle kameraer langs sidelinjen burde være noen en burde ha i dagens kameraverden...en smal sak...og burde vært like selvfølgelig som alt annet når de først er i gang med armhulsoffside og en tånegl og lang trøye som bryter linja...;-)
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Pink Final wrote: 06 Dec 2020, 12:00 Hva tilsier at ballen var over linja?
Gary Lineker`s post match-program viste en animasjon av hendelsen som tydelig viser at ballen er langt over linja, skal se om jeg finner den.

Jeg synes det er lett å se at den kurven ballen har tilsiser at den var ute,...
post liked by: Pink Final
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

VAR i dag er ødeleggende for fotballopplevelsen min Mcilroy, så skal selvfølgelig du får mene at jeg synes det bare er når United har fordelen av det. Dårlig start på dagen?
Last edited by Vidar Dale Fjeld on 06 Dec 2020, 12:38, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Pink Final wrote: 06 Dec 2020, 12:00 Hva tilsier at ballen var over linja?



Lineker påstår at dette skal være skikkelig laget, og den gamle målscoreren er absolutt ingen United-hater, snakker oss opp stort sett.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Takk for saklig svar @Vidar Dale Fjeld @Blodfink.
Bra at vi kan ha en god tone uten personangrep.

Den videoen din @Blodfink avgjør saken.

Men, kun utifra de tilgjengelige bildene på matchdag synes jeg det er vanskelig å fastslå noe.

Glad målet ikke ble annulert @Mcilroy.

Nå ble ikke VAR brukt her, da de ikke hadde gode nok bilder.
På generelt grunnlag om VAR.
Liker ikke millimeter avgjørelser på offside og hands.
Synes det ødelegger mer enn det gagner.
Det mener jeg også når det går imot United.

Synes heller VAR skulle vært brukt mer på rent juks og skuespill.
Det er mye verre enn om en tånegl er offside eller om linjedommer ikke så at ballen fra Hendo bua litt utenfor linja før den skrudde inn igjen i går.

Bra vi er enige i at målet ikke skulle vært annulert.

Nå tar United RasenBallsport tirsdag kveld.
post liked by: Blodfink, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Nei, målet står, skal de stryke mål må de ha teknologien på plass i situasjonen!
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply