[CL] Manchester United - PSG

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7590
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27174
Liker mottatt: 17701

Belfastboy wrote: 04 Dec 2020, 15:35 I fotball er det alt for mange pingler som ikke tåler kroppskontakt og som gjør alt for å filme til seg straffe- eller frispark og for å pådra motspillerne gule og røde kort.
Dessverre ja, det ødelegger.
Likte ikke når Ashley Young datt lett i feltet for 4-5 år siden (@Vidar Dale Fjeld - liker ikke når spillere filmer. Heller ikke fra United, selv om jeg har relativt tjukke United briller)

Det skulle vært flere spillere som ditt nickname og avatar @Belfastboy.
George Best, han holdt seg på beina uansett.
Selv Busby mente Best burde falt lettere.

PSG spillerne var patetiske å se på.
Herrera var min favorittspiller da han var i United.
Så ENORMT mye passion.
Men, den overspillinga onsdag kveld 😝
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Ryder
Posts: 4684
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2603
Liker mottatt: 10634

Tjuvtriks er vel ikke noe Herrera har begynt med etter at han kom til Paris, han hadde sin dose for oss også. Var ikke sånn i starten, men Mourinho "omskolerte" ham til en slags destroyer. Virket som han ofte først og fremst var på banen for å tirre på seg motstanderne. Og slikt elsker man jo når det er en av sine egne, ikke fullt så mye når de stiller på motsatt banehalvdel...

Skulle egentlig ønske vi kunne vært litt slemmere. Ikke så mye at det tipper over i det patetiske a la Neymar og veldig usportslige, men vi hadde hatt godt av litt mer "edge". McTominay er litt rasshøl, og det liker jeg godt, ellers er det veldig søndagsskole.
post liked by: Belfastboy, Blodfink, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Gamlegutta reiste seg alltid opp...alt fra George Best til Mark Hughes...og vi husker alle Billy Bremner, Norman Hunter osv...dagens spillere hadde neppe overlevd en trening i gamle dager. En gang var fotballspillet for mannfolk. ;-) Utrolig hva en oppkvikker bidro med...
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1904
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13332
Liker mottatt: 5115

Vidar Dale Fjeld wrote: 04 Dec 2020, 20:46 Gamlegutta reiste seg alltid opp...alt fra George Best til Mark Hughes...og vi husker alle Billy Bremner, Norman Hunter
Når man ser klipp på youtube med George Best og hvor ofte han ble regelrett klippet ned eller forsøk på det, men han bare fortsetter å løpe. Det var en tid hvor menn var menn. Hadde dagens spillere spilt på 70-tallet eller begynnelsen av 80-tallet så hadde ikke kampene blitt ferdig før langt på kveld. Det hadde blitt så mange tilleggsminutter pga "skader". For ikke å snakke om de banene som var på den tiden, rene potetåkrene med gjørme.
Bremner og Hunter var det ingen som kødda med, de var beinharde i alt de foretok seg på banen.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14597
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 23222
Liker mottatt: 19155

Ryder wrote: 04 Dec 2020, 19:39 Skulle egentlig ønske vi kunne vært litt slemmere
Godt poeng.

Også det med Herrera. Han holdt på sånn for oss også, som jeg skrev under kampen på onsdag, høydepunktet for meg med ham i United, var når han irriterte Gerrard til å kveste ham...Rødt på Gerrard.

Jeg må bare få understreket igjen at United taper på å leke good guys, håper på litt bad boys snart...Men det skjer nok ikke under Ole, han vil ha ærlighet, flott det, men vinner det titler, neppe, bare min mening.

I en ideell verden så hadde dommere og VAR fanget opp all juks...Det er ikke virkeligheten, så jeg håper United innser det, og gjør det de må for å avansere...Innefor rimelighetens grenser, men dog...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Nå har jo denne tråden spora av litt, men her er Dirty Leeds og andre lag, fotball er det ikke...Men må jo le, ser nesten ut som fiction.

][/hr]
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Og denne, Keegan blir knocka av Giles hehehe, kun gult, Charity Shield 74



Keegan var hissig selv han, i klammeri med Bremner rett etter. Begge blir utvist
post liked by: Belfastboy, Pink Final
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4684
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2603
Liker mottatt: 10634



Må jo innrømme at jeg elsker dette - ikke minst at dommeren bare lar det gå! 😍
Last edited by Ryder on 04 Dec 2020, 22:25, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Blodfink
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1904
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 13332
Liker mottatt: 5115

Blodfink wrote: 04 Dec 2020, 22:10 Nå har jo denne tråden spora av litt, men her er Dirty Leeds og andre lag, fotball er det ikke...
Ble vel bare et par gule kort på de situasjonene der;) I dagens fotball hadde de fått rødt og blitt suspendert ut sesongen.
Den siste med Francis Lee og Norman Hunter er episk.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ryder wrote: 04 Dec 2020, 22:24 Må jo innrømme at jeg elsker dette...
Rart dommeren ikke blåste tidligere - ble jo helt vilt til slutt dette
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2742
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3925
Liker mottatt: 5046

Enig at det har vært problemer i håndball, men tenker det ligger mer på dommerstanden som ikke alltid er like rettferdige, og ikke at det handler om spillere som forsøker å filme eller jukse. Men ja, noen lag slipper unna med røffere spill enn andre (som også i fotballen). I fotball derimot er det enorme fordeler med direkte juksing, så kan man kalle det filming, overspilling osv hvis man vil.

Jeg mener det viktigste VAR kunne bidratt med for å få en mer rettferdig sport, er å ta tak i dette og straffe det direkte i kampen. Den eneste måten å få bukt på dette på, er med direkte straff slik at det blir en bakdel for de lagene som jukser som en del av strategien for å vinne.
post liked by: Pink Final, Blodfink
Post Reply