[PL] Southampton - Manchester United (SØN 29.11.2020)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

offside wrote: 29 Nov 2020, 19:18
RaoulDuke wrote: 29 Nov 2020, 18:32 Du mener Cavani? Fikk ikke sett kampen idag pga barnebursdag, men planen er å se den i opptak i kveld :)
Haha herregud, hvorfor skrev jeg Falcao... rister på hodet.

Må være sveisen til Cavani :D
Synes å huske at Falcao var nyklipp når han var i MU.

Cola

Hatt en natt uten søvn, fikk med meg 1 omgang med 2-0 i ræva.
Tilslutt slo x-antall sovetetabelletter fra kvelden før inn.
Våknet kl 20:15, husket fortsatt at vi hadde ligget under 2-0.
Tar inn flagget, logger meg på VG !!!!!!!!!!!!
Utrolig
post liked by: Blodfink, Buchan
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Nydelig, rett og slett! Ingen seire smaker bedre enn når du kommer tilbake etter å ha ligget under. Synes synd på laget i pausen, vi fortjente ikke å ligge under - i alle fall ikke med to.

Det er kanskje mest tro og håp, men innbiller meg at seire av denne typen er utrolig viktige. Dette laget har jo ikke utmerket seg ved å være mentalt sterkt, men opplevelser som dette BØR feste seg i minnet. Vi kan!

Liker også hvordan laget framstår og spiller akkurat nå, med VDB på laget spiller vi mye hurtigere og gjennom ledd (Fred og Matic var også gode til det i dag), innbiller meg at det er omtrent slik OGS vil at vi skal spille. Soton fikk aldri satt presset sitt, fordi hver spiller brukte minimalt med tid og brukte første anledning til å spille offensive pasninger i stedet for å dille, spille på tvers og invitere presset.

Cavani er litt av en ringrev. Løpene hans er noe vi har savnet. Selv på en dag der han mislykkes MYE, stiller Bruno opp med ett mål og en assist. Anbefaler alle å høre den offisielle United-podcasten med Bruno. For en fyr, tenker og sier alt riktig.

Nei, dette var gøy. Vinner vi hengekampen er vi to poeng bak serielederen. Vi er med!
post liked by: Pangaea, Blodfink, Pink Final, Buchan
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Det er vel fjerde bortekamp denne sesongen United har ligget under, og snudd til seier. Jeg vil jo si at tyder på at det bor noe i dette laget, en evne til ikke å gi opp.
post liked by: Elkey, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Stemmer det, Brighton, Newcastle, Everton og Soton har alle tatt ledelsen hjemme mot United, det er samtlige bortekamper det, vi har spilt 5 hjemme og 4 borte.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Med normal hjemmeform hadde United ledet PL...

Enig i denne fra analytiker Øyvind Eide:

"Fokus på å ha en breddeholder høyere i banen, var en vesentlig faktor som var med på å snu kampen for Uniteds del".
post liked by: Buchan
LUHG!
Post Reply