[PL] Everton - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Vidar Dale Fjeld

Tviler på om våre "stjernespillere" hadde klart Bielsa sitt regime...han MÅ ha spillere som ser nødvendigheten av hans spill/press og energi i 90 minutter :-)
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Er skikkelig glad for denne seieren. Gutta fortjente virkelig det etter flere kamper som har gått mot dem på små marginer (og rett og slett dårlig mot Istanbul).

Også glad for Solskjærs utbrudd etter kampen. Synes egentlig det var helt på sin plass. Så kan bare FA og diverse andre fans hyle og vræle om konspirasjonsteorier alt de orker. Helt sinnsykt at vi skal spille så kort tid etter en bortekamp på kvelden i Europas utkant. Bare det å fly rett hjem rett etter kamp er langt fra ideelt for restitusjon, men vi hadde neppe noe annet valg.

Skulle egentlig ønske alle trekker seg fra diverse landslag nå, så spillerne kan få en reell pause. Og trene litt skikkelig på Carrington, jobbe mer med spillemønster osv.
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Fikk ikke sett kampen (kanskje like greit, for da pleier United å vinne 😊). Har sett oppsummering, fine mål og bra at de slo så raskt tilbake etter at Everton tok ledelsen. Bra med Cavani mål også.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

HELT nydelig med seier og tre poeng. Jeg synes vi startet bra, men fryktet det verste da Bernard sendte Everton i ledelsen tidlig i 1. omgang, men vi reiste oss igjen og snudde kampen. Snudde det allerede før pause, til og med. Utligningsmålet vårt er det høy klasse over. Innlegget fra Shaw og headingen til Bruno. Fy flate. :love:

Shaw med to målgivende på to kamper og han har generelt vært god den siste tiden - og da skjer det som alltid skjer, nemlig en skade. What else is new?

Heldigvis for oss er Telles tilbake og kanskje får han sjansen fra start neste ligarunde? Jeg gleder meg til å se mer av innleggene hans.

Målet til Cavani er også stor idrett. Helt nydelig å se bevegelsene hans hele veien og Bruno "timet" det helt perfekt slik at han kun trengte å bruke ett touch på å avslutte. Hadde det fungert like bra med Rashford eller Martial ute til venstre i den situasjonen? Jeg er jammen meg ikke sikker. Misforstå meg rett, både Rash og Martial hadde nok begge scoret, men ikke like kontrollert, tror jeg.

Jeg håper uruguayaneren får bra med spilletid fremover. Jeg kan se for meg at Martial må starte noen kamper på benken etter hvert også.

Fred og Bruno må nesten spille alt som er, så får 1 av Matic, McTominay, Pogba og van de Beek sloss om den siste plassen (eventuelt de to siste avhengig av hvilken formasjon vi spiller i), men Fred og Bruno må spille.

Ikke helt overraskende at vi fikk med oss et bra resultat mot bra motstand. Verre blir det nok neste runde når vi tar imot West Brom hjemme?
post liked by: Blodfink, Pangaea, Pink Final
Post Reply