[CL] Istanbul Basaksehir - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

aregran wrote: 04 Nov 2020, 19:11 Det der skal faen ikke gå an! Tror aldri jeg har sett sånt på seniornivå tidligere.
Helt enig. Skulle til å skrive at det er en juniorfeil, og det er det faen sprette meg! Helt utrolig at slikt går an på seniornivå, og i Champions League. Gah!! :cry:

Man kan forberede laget alt man orker, men når spillere/laget gjør sånne gigantbrølere, hva tenker man da som trener? Sikkert noen solide gloser på innsiden av Oles hode.
post liked by: Blodfink

Deleted User 367

En glipp bak, men har stor tro på at vi snur det, ikke akkurat ett superlag vi møter. Akkurat nå nyter jeg mest å se United uten Pogba, håper det varer kampen ut.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

Det er rom å utnytte på Basaksehir’s venstre side.
United har brukt det rommet to ganger, det må utnyttes mer.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Pangaea wrote: 04 Nov 2020, 19:14
aregran wrote: 04 Nov 2020, 19:11 Det der skal faen ikke gå an! Tror aldri jeg har sett sånt på seniornivå tidligere.
Helt enig. Skulle til å skrive at det er en juniorfeil, og det er det faen sprette meg! Helt utrolig at slikt går an på seniornivå, og i Champions League. Gah!! :cry:

Man kan forberede laget alt man orker, men når spillere/laget gjør sånne gigantbrølere, hva tenker man da som trener? Sikkert noen solide gloser på innsiden av Oles hode.
Hadde ikke vært feil å bytte ut den som var ansvarlig for det rommet umiddelbart etter baklengsmålet for å sende et tydelig signal? Kjenner at jeg begynner å bli lei av at Solskjær skal være så utrolig snill og diplomatisk hele tiden.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

Tidlig i denne kampen her enda. Men sånn som vi ser ut nå så lurer jeg veldig på om Solkjær klarer å få noe mer ut av denne gjengen. Syntes vi ser generelt lite påskrudd ut om dagen. Og da er det for min del relevant å spørre om hva manageren gjør for å endre dette. For å ikke snakke om denne totale mangelen på progresjon i det offensive spillet.

Og ja, spillere gjør feil, men fokuserte spillere har en tendens til å luke bort de fleste.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

United straffes hardt for ballmist.
2-0.

Martial nikker inn 2-1.
Kom igjen UNITED
Last edited by Pink Final on 04 Nov 2020, 19:39, edited 1 time in total.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

messilingard wrote: 04 Nov 2020, 19:33 Tidlig i denne kampen her enda. Men sånn som vi ser ut nå så lurer jeg veldig på om Solkjær klarer å få noe mer ut av denne gjengen. Syntes vi ser generelt lite påskrudd ut om dagen. Og da er det for min del relevant å spørre om hva manageren gjør for å endre dette. For å ikke snakke om denne totale mangelen på progresjon i det offensive spillet.

Og ja, spillere gjør feil, men fokuserte spillere har en tendens til å luke bort de fleste.
Det burde ryddes mer i stallen. Alle som ikke er interessert i å gi 100% må ut uavhengig av navn og lønn. Mistenker at det er Woodward som holder igjen og ikke vil selge spillere som er bra for markedsføringen.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

aregran wrote: 04 Nov 2020, 19:38 Det burde ryddes mer i stallen. Alle som ikke er interessert i å gi 100% må ut uavhengig av navn og lønn. Mistenker at det er Woodward som holder igje
Problemet er jo at når hele startellever ser helt uinteresserte ut. Det blir vanskelig å erstatte 11 spillere omgangen. Men ja helt enig. Ryddejobben er langt fra ferdig. Neste på listen blir nok Jones, Rojo, Romero og Lingard. Forhåpentligvis får vi Matic, Pogba, Bailly og Fosu-Mensah på den listen. Uansett så er det mange spillere som definitivt burde prestert bedre, og til syvende og sist er det manageren som er sportslig ansvarlig i klubben.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

På dagen 34 år siden United tapte 1-4 i Southampton og Ron Atkinson fikk sparken.

Det ser på langt nær håpløst ut nå.
Jeg føler på ingen måte at Solskjær ikke kan få mer ut av dette laget.
Tror heller ikke han er i fare, hverken nå eller etter Everton matchen.

Dette Basaksehir laget er ikke et dårlig lag.
Men, det er et lag United burde kunne slå.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2747
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3930
Liker mottatt: 5069

Pink Final wrote: 04 Nov 2020, 19:47 Tror heller ikke han er i fare, hverken nå eller etter Everton matchen.
Det tror ikke jeg heller. Mener det er ALT FOR tidlig å snakke om å sparke Solskjær. Føles som sesongen knapt har kommet i gang. Vi har spilt 6 kamper i PL. Det gjenstår 32. Potensielt 96 poeng (men det får ingen, selvsagt).

Er ærlig talt mer bekymret over spillerne når de presterer slik som dette, og noen av de andre kampene. Klarer de bare å motivere seg når lag som PSG står på motsatt side? Jeg fatter det egentlig ikke. Du går ut på den banen og gir ALT, så enkelt og greit er det i mitt hode. Men i kamp etter kamp så ser jeg halve laget nærmest bare luske rundt der som om de var på søndagsshopping.

Vel, det er 45 minutter igjen, og jeg håper Solskjær har fyrt en rakett opp i rævva på dem. Eller hva som trengs for å få dem til å prestere slik at vi tar med oss 3 poeng hjem til Manchester. Kampen er langtfra over, men vi må løfte oss ganske betraktelig.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Interessant. Tuanzebe av i pausen for McTominay. Sjelden Solskjær gjør bytter så tidlig.
post liked by: Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1945
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 816
Liker mottatt: 2570

Er ikke for noe sparking av Solskjær men fins det en trener der ute i den store verden som kan få fart på gutta i MU så ønsker nu jeg han hjertelig velkommen som trener, for så lite som gutta kjemper om det meste er jo helt forferdelig å se på. Får håpe på noen mål full guts nu i 2 omgang.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Jeg vet ikke jeg, men synes det ser trøstesløs ut i dag jeg...ingen gnist. Vi springer en og en...
post liked by: Blodfink
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

messilingard wrote: 04 Nov 2020, 19:43
aregran wrote: 04 Nov 2020, 19:38 Det burde ryddes mer i stallen. Alle som ikke er interessert i å gi 100% må ut uavhengig av navn og lønn. Mistenker at det er Woodward som holder igje
Problemet er jo at når hele startellever ser helt uinteresserte ut. Det blir vanskelig å erstatte 11 spillere omgangen. Men ja helt enig. Ryddejobben er langt fra ferdig. Neste på listen blir nok Jones, Rojo, Romero og Lingard. Forhåpentligvis får vi Matic, Pogba, Bailly og Fosu-Mensah på den listen. Uansett så er det mange spillere som definitivt burde prestert bedre, og til syvende og sist er det manageren som er sportslig ansvarlig i klubben.
Få ut de som har negativ påvirkning på resten av laget så våkner forhåpentligvis de andre. Jeg tenker da spesielt på den humørsyke franskmannen på benken. Det må være rimelig demotiverende for resten at den største stjerna ofte ser fullstendig uinteressert ut?
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7603
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 27242
Liker mottatt: 17761

United trykker stort sett på.
Men, det blir for statisk og for mange pasningsfeil.
Savner mer bevegelse i laget, mer ‘go’.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4432
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2860
Liker mottatt: 9441

Sånn som det ser ut nå så kaster vi bort en ypperlig mulighet til å komme oss videre. Vi evner ikke komme oss til avslutninger på mål. Det blir for upresise innlegg mot angrepsspillere som står bom stille i boksen. For mange touch på Maguire, Matic, Pogba, Fernandes og McTominay.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply