[CL] Istanbul Basaksehir - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16756

Cola wrote: 05 Nov 2020, 02:27 Og fortsatt støtter jeg OGS
Godt med en litt annen vinkling @Cola 👏👏

Jeg støtter også Solskjær.
Om han blir sparket allerede nå, da mister jeg siste rest av tillit til Woodward og Glazer.
Solskjær har virkelig gjort mye bra.
Og jeg tror han ville hatt litt mer å gå på ved å nå EL finalen i sommer.
Har ikke vært så skuffet over et tap på rundt 20 år som jeg var etter sf mot Sevilla.
Der var det btw også horribelt forsvarspill som forærte Sevillanoerne seieren.

Jeg støtter Solskjær.
Men, og det er et STORT MEN.
Nå begynner det å bli mange kamper med dårlig spill denne høsten.
Det er så ufattelig statisk mot etablert.
Og innsatsen ser laber ut.

Jeg håper at noe av forklaringen ligger i at preseasontrening har måtte gjøres nå, underveis i sesongen.

Uansett hvordan man tenker, og vrir og vender på det.
Denne matchen var svak.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Solskjær eller ikkje Solskjær.
Som sagt, etter transfervundauge stengte, gjekk fokuset bort fra Ed og Glazers. Oppskriftsmessig.

Man får sjelden i bøtter og spann. Om eg skal velge so velger eg 100 ganger i uka ein stabil manager over tid, lang tid, som kan over tid forme laget og stallen til ein meget brukbar. Slik som Solskjær gjør no. Eller i hvertfall prøver på, men med dårlig støtte. Nei, han er ikkje den beste taktisk eller motivasjonsmessig. Men å skifte it heile laget annakvar år, har vi prøvd, og det fungerer ikkje.

Ligg unna Solskjær!
post liked by: Pangaea

Cola

Pink Final wrote: 05 Nov 2020, 06:29 Godt med en lit
Pink Final wrote: 05 Nov 2020, 06:29 Godt med en litt annen vinkling @Cola

Jeg støtter også Solskjær.
Vet ikke om dette er riktig vinkling uansett.
Dagene etter vi, MU, har tapt så sover jeg nesten ikke, jeg er ikke støtte apparatet, eller manager,
men for meg blir det veldig mye fra den tiden jeg dømte hockey.
Hva/Hvis/Hvorfor.....
Da kommer jeg alltid tilbake til hva Willy Railo sa,
også min mentor ang hundetrening Geir Nordenstam sa:
"Lær av andres feil, ja, men Lær Spesielt Av De Feilene Du Gjør Selv, for dette er det du lærer av"
Men tilbake til kontoret på MU, har de lært noe av å sparke 3 trenere etter SAF?
Eller vil de OGS få fullføre den jobben han har lagt opp til, med opp og nedturer?

Sparke en ny Manager, og skifte ut en del av spillerne OGS har sagt Ja til ved innkjøp,
vi vet at når MU skal selge spillere får de knapt 1/2 hva de betalte ved kjøp.

Hvorfor kan IKKE vi som supportere slå ring rundt Manageren vi har, i hverfall, ut sesongen?
Uansett vi har en ny kamp på lørdag, så en ukes fri, kan vi prøve å få noen positive tanker inn?

DS sa i en av mine favoritt filmer: "Can You Stop With Your Negatives Wave?"
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

messilingard wrote: 04 Nov 2020, 21:59 Jeg syntes Solskjær har gjort en god jobb frem til nå. Spillerstallen ser uten tvil bedre ut enn når han kom til klubben, vi henter mye spennende talenter og det jobbes godt i akademiet. Mye av dette syntes jeg at Solskjær fortjener honnør for. MEN, når Solskjær nå har vært i klubben i snart 3 år og vi har absolutt ingen progresjon i det offensive spillet samt at det defensive ser dårligere ut nå enn i fjor, så ser jeg ikke hvordan han skal få dette på plass. Solskjær er åpenbart bakpå når det kommer til det taktiske mot antatt svakere motstand, spesielt de som er godt organisert.
Mulig hukommelsen min er preget av dårlig humør.

Men jeg husker det som temposvak gåfotball og fullstendig mangel på plan mot etablert forsvar også under både Mourinho, van Gaal og Moyes.

Jeg forstår ikke hvordan vi kan ha en slik fullstendig mangel på plan i det offensive spillet etter 2 år med Solskjær.

Jeg er ikke lenger sikker på om han er løsningen. Men han er ikke problemet. Så lenge de sporstlige bestemmelsene fortsatt tas av folk kan like mye om fotball som jeg kan om ballett tenker jeg det er bedre at Solskjær får fortsette gjenoppbyggingen av stallen enn at vi begynner på nytt en gang til...
post liked by: Pangaea, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22226
Liker mottatt: 18075

Cola wrote: 05 Nov 2020, 08:28 DS sa i en av mine favoritt filmer
Kelly`s Heroes, ja du sier noe der Cola, er også enig i at Solskjær ikke er problemet som aregran nevner
aregran wrote: 05 Nov 2020, 12:38 Men han er ikke problemet.
Og det har vært temposvakt og mangel på offensiv plan lenge i lange perioder av gangen. Lysglimt innimellom, men det har ikke ligna på det United som fossa frem koste hva det ville.
LUHG!
Post Reply