[CL] Manchester United - RasenBallsport Leipzig

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Dette gikk jo tålelig bra :lol: Kanskje Solskjær faktisk vet hva han driver med? :o

(Akkurat ja.... dette er et forum, men du har ikke love til å poste her...)
post liked by: Pink Final, offside, Buchan
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Fantastisk kamp, det at vi skulle slå Leipzig 5 - 0 hadde jeg ikke sett for meg.
Må faktisk trekke frem Fred i denne kampen her, han var outstadning! Den plassen er hans, skal bli fryktelig vanskelig å ta Fred ut av laget nå.

Det er fantastisk å se, og nå har vi fått unna 2 kamper i CL og står med 6 poeng. Nå møter vi Istanbul over 2 kamper, tar vi 6 poeng der noe jeg mener vi skal gjøre så er vi på god vei.
Så skal jo Leipzig og PSG møtes over 2 kamper.

God start på CL!
post liked by: Buchan, Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

offside wrote: 29 Oct 2020, 08:21 Fred i denne kampen her, han var outstadning! Den plassen er hans, skal bli fryktelig vanskelig å ta Fred ut av laget nå.
Absolutt en bra kamp av ham, kan hende det er noe jeg bare har fått for meg, men han virker å passe inn i Europa-spill? Sliter litt i PL til tider? Men han er absolutt på laget pr. nå.
post liked by: Buchan, offside
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Flott at jeg ikke fikk sett kampen...snart klar for mellomrunden nå :-) For en vitamininnsprøytning til klubben og spillergruppen, ja til hele "familien" der ute :-)
post liked by: Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Rashford ble MOM fortjent, men Fred hadde også en meget god kamp. AWB også veldig bra. I grunnen så var det gjevn over en god prestasjon fra alle.
Og det er jo greit å kunne sette inn Bruno og Rashford, når det begynner å bli slitne bein.
post liked by: offside, Blodfink
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 29 Oct 2020, 08:47 kan hende det er noe jeg bare har fått for meg, men han virker å passe inn i Europa-spill?
Han spiller mye bedre i Europa, det er litt rart i grunn skal ikke være noe dårligere nivå der?
Det er mer brutalt i PL tøffere stil, mer aggressivt.

Tror uansett at Arsenal kampen vil være ideelt for Fred, jeg håper det.
Last edited by offside on 29 Oct 2020, 10:26, edited 1 time in total.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Var ute på galeien med jobben i går kveld og har kun sett kampen i opptak med grei promille, så jeg skal ikke analysere den så nøye.
Men å snu denne skuta så grundig etter 1-6 er jammen ingen liten prestasjon av Solskjær og spillerne.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ryder wrote: 29 Oct 2020, 09:32 Var ute på galeien med jobben i går kveld og har kun sett kampen i opptak med grei promille, så jeg skal ikke analysere den så nøye.
:D
LUHG!

Deleted User 429

Helt uvirkelig kamp i går, kommer ikke til å lande etter denne på mange måneder! Rashford selvfølgelig den store helten, og Fred var også enorm sammen med Pogba og AWB (resten av forsvaret også, men AWB var kongen der bak).

Jeg vil også trekke fram McT, som ikke satte et bein feil etter at han kom inn, og bidro stort til at tempoet ble økt siste halvtimen og at vi kunne presse så høyt som vi gjorde etter at nummer 2, 3 og 4 kom.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12527
Liker mottatt: 4887

Kampen i går var helt spinnvill.
En førsteomgang som egentlig var et stort gjesp unntatt Greenwoods mål. Leipzig med et høyt press som gjorde at vi slo bort veldig mange baller fra bak i banen. Men så kom andreomgang og det høye presset kunne ikke vedvare. Den siste halvtimen var helt utrolig. Kampens øyeblikk for meg var pasningen fra Fernandes til Rashford. Telepati?
Synes hele laget gjorde en heltemodig innsats og vil nødig trekke frem noen spesielt i så måte.
post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 108

Tv2-sporten rett etter champions league trekningen: Manchester United ute av champions league.......
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

United.no’s redaktør vier pausepraten i går en egen artikkel.
Veldig bra.
Latterlig dårlig nivå på ‘ekspertene’ i går.
Er vel første gang omtrent hele komm feltet er enig - lavmål av de tre i studio.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 429

Pink Final wrote: 29 Oct 2020, 16:09 United.no’s redaktør vier pausepraten i går en egen artikkel.
Veldig bra.
Latterlig dårlig nivå på ‘ekspertene’ i går.
Er vel første gang omtrent hele komm feltet er enig - lavmål av de tre i studio.
Var egentlig mest studio som hadde aller størst problemer med å spille seg ut bakfra i går 😂😂
post liked by: Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

@Pink Final

Veldig enig med mye du skriver her. For min del så virker det som om disse "ekspertene" glemmer at Leipzig leder Bundesligaen og kom til semifinalen i CL i fjor. Dette er ikke et lag hvor man enkelt kan kjøre over og dominere på hjemmebane. Snarere tvert i mot så er dette enkelt et av Europas beste lag et sted mellom topp 10-15.

Så kan jeg være litt enig i at United etter scoringen havnet for langt bakpå, var for passive i presset og slet med å bruke ballen mot et veldig aggressivt Leipzig før pause. Men samtidig nøytraliserte United Leipzig totalt før pausen.

Personlig så syntes jeg det er merkelig at de går så hardt ut allerede i pausen. Og når de da ikke engang evner å ta selvkritikk etter kampen så blir hele greia for min del litt useriøst. Samtidig så er det vel en grunn til at de sitter i studio og Solskjær sitter på benken i United. Fjørtoft mislyktes i Lillestrøm, Bratseth mislyktes med engang Nils Arne Eggen ga seg i Rosenborg og Morten Langli hører mer hjemme på travbanen.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

messilingard wrote: 29 Oct 2020, 16:23og Morten Langli hører mer hjemme på travbanen.
Tror ikke Langli løper raskt nok, men hadde betalt gode penger for å se ham forsøke.
post liked by: messilingard, Pink Final
Post Reply