[CL] PSG - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Spent på systemet mot Chelsea, kanskje bare kjøre med 3 stoppere. Virka så utrolig stabilt og trygt i kveld.
post liked by: Belfastboy, Buchan
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Herrera var ikke blid i postmatch-intervjuet...
post liked by: Belfastboy, Buchan, Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2743
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2911

Helt rå kamp av alle mann! Nesten på grensen til ufint å ramse opp noen som var bedre enn andre, men David de Gea, Lindelöf, Tuanzebe, Rashford og Fred... de imponerte virkelig, kanskje spesielt Fred. Fyren må bare spille hver eneste match.

Førsteomgangen var meget bra og Solskjær traff perfekt på laguttaket og formasjonen. Om vi hadde spilt med Matic og Pogba istedenfor McTominay & Fred så hadde dette blitt en helt annen kamp (som vi sikkert hadde tapt).

Etter pause startet PSG meget bra og utlignet noe fortjent, men likevel litt heldige pga at det var Martial som måtte sette utligningen for dem. Solskjær skal ha enormt med skryt for spillerbytte og formasjonsendring etter at Pogba erstattet Telles. Det gjorde at vi kom mer inn i kampen igjen. Ellers litt skuffende at trioen Martial, Rashford og Fernandes ikke klarte å sette ballen i mål flere ganger etter pause, for noen av kontringene vi fikk var ganske enorme, men vi vant til slutt og det er det viktigste.

Tuanzebe. Håper han klarer å holde seg skadefri fremover for da vil han nok få mye spilletid. Og synd at han har vært så mye skadeplaget, litt som Jones. Skyhøyt potensial.

Shaw. Gjør nok en solid jobb som midtstopper i en trebackslinje. Moro.

Telles. Virker som en spiller vi kan dra nytte av allerede nå. Godkjent debut. Enorm venstrefot som forhåpentligvis kan hjelpe oss til å bli farligere på offensive dødballer. Gleder meg til å se mer av han.

Nå er det bare å håpe at vi kan få til en like god opptreden mot Chelsea til helgen. Men Solskjær kan vel ikke benke Pogba enda en gang? Kan han?
post liked by: Belfastboy, Pangaea, Buchan, Blodfink, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Elkey wrote: 20 Oct 2020, 23:27 Herrera var ikke blid i postmatch-intervjuet...
Hva sa han? Riktig lag vant jo? :P
post liked by: Buchan
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pangaea wrote: 20 Oct 2020, 23:33Hva sa han?
Mye klaging på stopp i spillet - av dommer og United. Mente også at det ikke var straffe.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Lingard wrote: 20 Oct 2020, 23:28 Telles. Virker som en spiller vi kan dra nytte av allerede nå. Godkjent debut. Enorm venstrefot som forhåpentligvis kan hjelpe oss til å bli farligere på offensive dødballer. Gleder meg til å se mer av han.
Jeg tror at om OGS kunne ha kjørt Cavani på topp - i stedet for Martial - så ville Telles vært en mye mer nyttig spiller for United. Telles har ingen å legge innlegg til.
post liked by: Blodfink, Pink Final

Deleted User 430

Et bedre bevis på at fotball er et vakkert spill når alle 11 drar i samme retning finnes ikke! Sluttresultatene i de 2 siste kampene er én ting, men det som gir meg størst håp for fremtiden er den kollektive innsatsen som har blitt vist i disse 2 kampene. Det varmer stort å se og gir en deilig følelse av hva som er i vente.

(Tror faktisk ikke vi rykker ned i år, likevel, gitt... :D )
post liked by: Pangaea, Belfastboy, Blodfink, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Elkey wrote: 20 Oct 2020, 23:43 Mye klaging på stopp i spillet - av dommer og United. Mente også at det ikke var straffe.
Okay, takk. De kan jo vurdere å filme litt mindre da, så blir det færre stopp i spillet.
post liked by: Elkey, Blodfink, Pink Final, Buchan
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18977

Cavani med innføring i PSG`s angrepsspill til Tuanzebe på siste trening før matchen, de kommer joggende inn i høyre billedkant.

God stemning :)

post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Fantastisk intervju,
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Blodfink, Buchan, Pangaea
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7529
Liker mottatt: 4292

Det som også gledet meg, var at når det ble 2-1 på slutten så stod laget høyt og presset PSG.
Beek og James kom inn, og de sprang og presset med høy intensitet, her var det ikke snakk om å legge seg bakpå.
post liked by: Pink Final, pixma, Blodfink, Pangaea
User avatar

Harry Greaves
Posts: 375
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 486

Det er klokt av United å ikke ligge bakpå for å vente på motstanderen. Skjedde mot Sheffield Utd i fjor vinter bl.a, da slapp man inn 3-3 fordi motstanderen var bedre i vår boks enn oss.

Fred. Jeg må si han er et mysterium for meg - når han er surplus of requirements/kommer inn fra benk så er det jo fælt å se han. Men i år som i fjor så har han steppet opp og levert glimrende når andre svikter. I går var han i mine øyne BB.

Stort pluss ellers:
- Tuanzebe, på tide at han begynner å få spille regelmessig
- Telles' venstrefot!
- Rashford i scoringsform
post liked by: pixma, Blodfink, Buchan, Pink Final, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Harry Greaves wrote: 21 Oct 2020, 13:04 - Tuanzebe, på tide at han begynner å få spille regelmessig
Jeg håper så inderlig at han forblir skadefri nå. Skader har vært et mareritt for ham i årevis. Har ikke engang tørt å nevnt det, men han har potensiale til å bli fast stopper for Manchester United. Det viste han vel i går. MEN, han må forbli skadefri i lange perioder. Det samme med Bailly, men der er jeg mer usikker på selve spillerens nivå og ikke minst mentalitet.

Fantastisk kamp, og nå kommer storkampene på rekke og rad. Bra de ikke tok helt av etter seieren, for dette er bare en dag av mange for disse gutta. Få den ut av beina, og kom hjem til England og slå et annet finansdopet lag.
post liked by: Pink Final
Post Reply