[CL] PSG - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Bruno Fernandes er virkelig en som går foran. Var temmelig frustrert over manglende kvalitet i en 15 minutters periode mot Newcastle, men Fernandes bare fortsatte å prøve selv om at han så temmelig frustrert ut han også. Han gir seg ikke uansett situasjon virker det som. Godt valg som kaptein etter min mening.

Det jeg derimot er mer bekymret over er denne mangelen på midtstoppere. Av Lindelöf, Bailly, Jones, Maguire, Rojo, Tuanzebe og Mengi så er det kun to stykker som er med til Paris. Lindelöf som har vært veldig variabel i prestasjonene og Tuanzebe som ikke har spilt fotball siden FØR alt stoppet opp med Koronaviruset.

Muligens noe feil tråd, men her må virkelig klubben få ryddet opp. Ut med Rojo, Jones og Bailly som stort sett aldri holder seg skadefri og inn med en ny kvalitetsstopper.

Uansett som nevnt tidligere, jeg tror det første målet blir ekstremt viktig. Slipper vi inn tidlig i morgen tror jeg det fort kan bli skummelt dersom forsvarsspillerne har en litt dårlig dag.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

messilingard wrote: 19 Oct 2020, 20:21 Det jeg derimot er mer bekymret over er denne mangelen på midtstoppere. Av Lindelöf, Bailly, Jones, Maguire, Rojo, Tuanzebe og Mengi så er det kun to stykker som er med til Paris. Lindelöf som har vært veldig variabel i prestasjonene og Tuanzebe som ikke har spilt fotball siden FØR alt stoppet opp med Koronaviruset.
Det skal bli veldig spennende å se hvilken formasjon og hvilke 11 som får sjansen fra start i morgen. Virkelig ikke bra at vi mangler både Maguire og Bailly til denne. En mulighet er en trebackslinje med McTominay, Lindelöf og Shaw, men spørs om det ikke blir for mye å kjøre med litt urutinerte McTominay og Shaw som midtstoppere mot en så god motstander som PSG. McTominay fikk skryt over prestasjonene som midtstopper for landslaget nylig, men dette blir noe helt annet. Shaw har spilt midtstopper i en trebackslinje med variert hell, men jeg mener å huske at han har klart seg bra de fleste gangene. Man vet liksom ikke helt hva man får med Tuanzebe, men kanskje er han tryggere enn både Shaw og McTominay? Gleder meg til lagoppstillingen offentliggjøres!

Jeg håper vi gjør ting enkelt i morgen og ikke tuller for mye i de bakre rekkene som fører til enkle baklengsmål. Hvis f. eks PSG står høyt og vi begynner å spille oss ut bakfra med et nykomponert forsvar.. da dør jeg litt. Dette er noe vi ikke mestrer spesielt godt med det faste forsvaret vårt, så da er det sannsynligvis en dårlig idé å teste det ut mot et av de beste lagene i Europa.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tror det blir en vanskelig kamp for oss, og håper det er en sterk dommer som ikke går på all filmingen til Neymar, og andre usportsligheter mer generelt. Blir veldig fornøyd om vi klarer uavgjort. 2-2? VAR burde vært mer aktiv på den type ting, i stedet for å sjekke om et nesehår er i offside.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Meget interessant at Pogba er vraket igjen.

Krysser fingre og tær for at vi kommer hjem med tre poeng.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

De Gea

Tuanzebe - Lindelöf - Shaw

Wan-Bissaka - McTominay - Fred - Telles

Bruno

Martial - Rashford

Wow, sier jeg bare. Denne lagoppstillingen støtter jeg 100%. Selvfølgelig litt skeptisk til Tuanzebe i forsvaret siden han har spilt LITE de siste månedene, men bortsett fra dette så er jeg veldig fornøyd med laget. Det skal bli ekstremt spennende å se hvordan vi klarer oss mot et så bra lag som PSG. Må da finne veien til nettmaskene minst 1 gang med trioen Rash, Bruno og Martial offensivt?

Vidar Dale Fjeld

Enten funker den midtbanen, eller så blir det "katastrofe". Vi har 3, kanskje 4 offensive spillere på banen, resten er balanserende eller defensive. Men det kan funke om en satser på å ligge lavt og satse på kontringer...PSG må ikke få et tidlig mål, da må Ole skrote sin startoppstilling umiddelbart. Får håpe det er nervøsiteten min som skriver ;-)
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Blir viktig å få i gang venstresiden med Telles og Rashford. Så håper jeg vi holder laget relativt kompakt og får noen fine kontringer. Tror det blir viktig at midtbanen jobber steinhardt (sikkert derfor Pogba er ute), så det ikke sprekker opp der.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Irriterende laguttak, haha, satt ut Tuanzebe og satt inn Pogba, bl.a.

Tror det kan gå fint i dag jeg, spenstig å vrake Pogba, men ok benk vi har i dag.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ja der var det kamp igjen, alt annet en stor tap er man fornøyd med. Får håpe gutta går i krigen i kveld og vist dem gir alt så er det helt greit uasett res. Men har jo vært helt topp med seiers mål til MU i siste minutt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Millimetere fra alene igjennom to ggr. første 3 minutter. Her er det muligheter! Bare være nøyaktige i pasningene,, digre rom...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Neymar i gang med dritten sin allerede...Fått seg et par solide flotte taklinger. Herrlig!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
McTominay foreløpig sjanseløs mot Neymar. Må ligge klistra inntil, ellers er det bare å glemme det...
post liked by: Pangaea
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Neymar er en fan så god fotball spiller, farlig farlig nesten hver gang han har ballen.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Er vel de drakten som brukes nu som fikk så mye pepper og var stygg osv, synes det er flotte drakter jeg.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Hvorfor spiller McT ballen ut der, helt utrolig, Di Maria liksom...
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dommeren er foreløpig ikke med på griningen til PSG, bra.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Se der ja,, nå må den sitte!!!
LUHG!
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12526
Liker mottatt: 4887

Fryktelig dårlig straffe av Bruno. Hau!!
Men ny sjanse!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Tenkte på det før han tok den...f...!!!
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Oi oi oi, nå må den sitte!!!
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Vet ikke helt om jeg skal juble eller ikke, haha. Blitt en farse på en måte, selv om det vertfall tidvis blir mer rettferdig.

Jaja.... 1-0!! (tror jeg? haha)
post liked by: Belfastboy
Post Reply