[CL] PSG - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

PSG - Manchester United


Champions League
TIR 20.10.2020
kl. 21:00
TV 2 Sport 1 / Sumo / Viaplay (N)


Etter oppturen mot Newcastle drar United for å erobre Paris i CL 20/21, som de gjorde 6.mars 2019!

PSG har noen på skadelista, men kommer fra en rekke på 5 seiere etter 2 tap i starten. I tapet for Marseille forrige mnd. ble det full slåsskamp mot slutten av kampen. 5 utvisninger og karantener på flere. Tror PSG må starte med 3.valget på venstreback.

Uansett så er PSG et lag med kjip disiplin, filming osv...Litt som Sevilla...Så jeg håper OGS og laget tar en Mourinho: "Nice guys don`t win"...

Men Neymar og Mbappe er jo noe å bryne seg på.

Icardi, Draxler, Kehrer, Marquinhos, Verratti og Pereira er vel skadet, vet ikke når de blir klare. Bernat er ute.

Di Maria og Kurzawa fikk over 1.mnd. lange straffer for bråket mot Marseille, usikker på om utestengelsen gjelder i CL.

Pressekonfen kjem etterkvart

Pressekonferansen, med tekniske avbrudd:

post liked by: Pink Final, offside
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Erobringen av Paris 6.mars 2019

post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 429

Blodfink wrote: 18 Oct 2020, 01:09Uansett så er PSG et lag med kjip disiplin, filming osv...Litt som Sevilla...Så jeg håper OGS og laget tar en Mourinho: "Nice guys don`t win"...
Personlig håper jeg på at våre spillere bare ler av hva enn klysene fra Paris finner på av usportsligheter og samtidig blåser dem av banen. La dem holde på med teaterforestillingene sine, så kan heller United spille fotball.
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Beta wrote: 18 Oct 2020, 01:20 Personlig håper jeg på at våre spillere bare ler av hva enn klysene fra Paris finner på av usportsligheter og samtidig blåser dem av banen. La dem holde på med teaterforestillingene sine, så kan heller United spille fotball.
Det er jo å foretrekke, men noen ganger taper de snille gutta. United må være litt taktikere synes jeg. PSG kan fort få dommeren på sin side, da blir det en lang kveld...

Ikke at jeg er redd for at United ikke skal forsøke å spille fotball.
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

Herlig seier i Newcastle i går, og det ble målrikt som det nesten alltid blir mot Magpies.
Den oppturen trengte laget og Solskjær.
Tror godfølelsen spesielt vil hjelpe Wan-Bissaka og Maguire.
Fullt fortjent seier som kunne vært enda større.

Det blir selvsagt et annet matchbilde i Paris.
Her vil trolig hjemmelaget presse høyt, og de vil ha mye ball.
Perfekt match for tre stoppere bak og to raske menn på topp.
Martial spiller garantert da han ikke soner i CL.

PSG er favoritter, men ingen grunn til å ta sorgene på forskudd.
United kan meget vel kontre hjemmelaget i senk.

Gleder meg btw til å se Ander Herrera igjen.
Ble en favoritt han, med sin passion og innsats i United drakta.
(Kunne jo like gjerne beholdt ham, og ikke kjøpt Fred.
To spillere på omtrent samme nivå, og det ville blitt billigere.
Et eksempel på manglende sportslig strategisk tenkning under Woodward.
Men, det er en annen skål, og ikke for denne matchtråden).
post liked by: Blodfink, RaoulDuke
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Skjermbilde 2020-10-18 kl. 12.42.03.png
Skjermbilde 2020-10-18 kl. 12.42.03.png (485.39 KiB) Viewed 2566 times
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

Troppen i følge MEN:
David de Gea, Dean Henderson, Aaron Wan-Bissaka, Timothy Fosu-Mensah, Axel Tuanzebe, Victor Lindelöf, Luke Shaw, Alex Telles, Brandon Williams, Paul Pogba, Scott McTominay, Bruno Fernandes, Fred, Nemanja Matic, Donny van de Beek, Facundo Pellistri, Daniel James, Juan Mata, Marcus Rashford, Anthony Martial, Odion Ighalo
Legg merke til at hverken Bailly eller Maguire er med. To (og en halv) midtstoppere i troppen med andre ord. Duket for Tuanzebe og Lindelöf mot Neymar og Mbappe. Eller blir Luke Shaw inkludert i en treer bak?

Hadde en ganske god følelse etter Newcastle, men tror vi fort kan slite her med kun én etablert stopper i troppen.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

messilingard wrote: 19 Oct 2020, 16:37 Legg merke til at hverken Bailly eller Maguire er med. To (og en halv) midtstoppere i troppen med andre ord.
Det blir garantert 3 bak... Kan ikke se for meg noe annet.
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

3-4-1-2 med AWB-Lindelõf-Shaw bak Williams-Pogba-Matic-Telles. Taklings- og temposterk høyreside i AWB og Williams for å sørge for at Neymar ruller mer enn han slår tuneller?

Lite sannsynlig, men hadde vært spenstig å se.
post liked by: Blodfink, Belfastboy
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

offside wrote: 19 Oct 2020, 16:39
messilingard wrote: 19 Oct 2020, 16:37 Legg merke til at hverken Bailly eller Maguire er med. To (og en halv) midtstoppere i troppen med andre ord.
Det blir garantert 3 bak... Kan ikke se for meg noe annet.
Personlig syntes jeg vi fort har en tendens til å bli noe baktunge med tre bak. Selv om at jeg ser fordelen med dette når man mangler Maguire spesielt. Spent på å se om Lindelöf klarer å styre bak slik man burde kunne forvente av han uansett.

Tror det blir viktig med tempo på midtbanen også. Mitt forslag ville vært McTominay-Fred-Fernandes for å ha nok frekvens i beina. Pogba og Matic blir for statiske mot fotrappe PSG spillere etter min mening.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Hvor mye kan vi egentlig stole på at dette er hele troppen? Lov med 12 på benken i CL, og tviler på at OGS ikke fyller den. I så fall mangler det i hvert fall to på denne listen. Mener å huske at MEN har bommet på flyplassobservasjoner før, men det er vel gjerne noe som skjer oftere på mer lokale reiser.
post liked by: Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Dette er en kamp der jeg tror vi er avhengig av å få første målet...PSG på kontringer imot er ikke en ting jeg ser lyst på og det blir lett kampbildet om vi kommer under. Men kanskje det igjen kommer et "mirakel" En liten test på moralen dette...vi må frem i skoa!! Blir spennende!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Bruno kaptein i morgen. Godt valg av OGS.

"I was not expecting this - I found out this the same time as you! It is an honour, an important achievement for me. The captain is everyone - everyone needs to help, be a leader on their way. The leadership is different in every player. It is not about me, but about the team.”

Bruno Fernandes
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Legger inn pressekonferansen her også:

LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Det blir spill med de sorte/hvite tredjedraktene i morgen, har blitt vant til dem nå. Det gledes til kamp!

Solskjær overrasket Bruno med kapteinsrollen, hehe.

LUHG!
Post Reply