[PL] Brighton - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Ryder
Posts: 4627
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2545
Liker mottatt: 10410

Jeg skulle gjerne sett oss i 4-3-3, med Matic bak to av Pogba/Donny/Bruno, om så bare for én kamp. Så er det i alle fall prøvd!

Dilemma dette med Pogba. Skal han få dasse rundt og koste oss poeng i to måneder, mens Donny/McT/Fred sitter heltente på benken, dersom det er det som skal til for å få ham i form? Eller må han finne seg i å trene seg opp til akseptabelt nivå via treningsfeltet og benken som alle andre? Dersom han rett og slett mangler veldig mye på det rent fysiske grunnlaget, har han ingen ting i en startellever i Premier League å gjøre, mener jeg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18835

Eide, analytikeren på United.no får både ros og ris i kommentarene. Jeg må si meg ganske enig i hans konklusjon etter Brighton-kampen. Det gjøres feil defensivt, og det er lite bevegelse foran ballfører. Så da ble det som det har vært litt for ofte før, lite sjanser og samspill offensivt. Og litt for ofte farligheter i egen boks...(Defensivt går det litt feil vei nå om dagen).

Det er jo litt krise med Pogba ja, jeg mener som mange andre at han er viktig, men det blir langt mellom hver gang han produserer noe. vdB bør få sjansen, men jeg er ganske sikker på at man får en nedstemt Pogba å hanskes med om han blir benka...

Spent på laguttakene fremover, jeg ville gjerne sett Fred, Bruno og vdB samtidig på banen, kanskje i en 4-3-3, som jo ikke er langt unna en 4-2-3-1 egentlig. Både Bruno og vdB kan vel spille både off. og def. midt.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4627
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2545
Liker mottatt: 10410

Bruno har vel spilt masse indreløper i 4-3-3.

Har lyst til å se den trioen der, f.eks i en hjemmekamp der vi forventes å dominere. Tror de kan få til å sette opp hurtige kombinasjoner.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14490
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22899
Liker mottatt: 18835

Bare kom til å tenke på Brighton-kampen og de 5 stolpe/tverrligger-treffene dems. Det er marginer fra å stå med 16 baklengs på tre kamper,, det er jo spinnvilt. Veldig spent på bortekampen mot Newcastle om nesten to uker nå altså...OGS bør vel vurdere formasjonsendringer...Og så håper jeg Mata og V Beek starter, Telles og. Hive med Cavani også muligens, et mål i debuten hans ville jo smakt, og roet slakten han vil få om han ikke ser noe særlig sprek ut.
post liked by: offside
LUHG!
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1306
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 04 Oct 2020, 23:33 Bare kom til å tenke på Brighton-kampen og de 5 stolpe/tverrligger-treffene dems. Det er marginer fra å stå med 16 baklengs på tre kamper,, det er jo spinnvilt. Veldig spent på bortekampen mot Newcastle om nesten to uker nå altså...OGS bør vel vurdere formasjonsendringer...Og så håper jeg Mata og V Beek starter, Telles og. Hive med Cavani også muligens, et mål i debuten hans ville jo smakt, og roet slakten han vil få om han ikke ser noe særlig sprek ut.
Spør du meg så er det flere som bør vrakes.

Shaw, WBS, Bailly, Pogba, Matic, Greenwood og Rashford.

Jeg hadde vrakt hele gjengen.

Sett inn dette laget;

DDG

Fosu Mensah Maguiere Linde - Telles

Beek - Fred/Scott

Bruno

Mata Cavani Lindgard
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4627
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2545
Liker mottatt: 10410

Det laget er kanskje hakket for radikalt [mention]offside[/mention] - samtidig, en eller annen gang må spillerne lære at du ikke kan levere på et så katastrofalt nivå flere kamper på rad uten at det får konsekvenser.
post liked by: offside, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Vi kan vel summere det opp med at vi har en stor tropp...bare så synd at de fleste er spillere i sjiktet under det vi må ha. Rash og Bruno er spillere jeg vil ha med videre og Beek virker spennende...resten kan gå til sommeren for min del...Og så beholder vi selvsagt Greenwood. Her utelater jeg keepere.
post liked by: offside
Post Reply