LC. Luton Town - Manchester United (22.09 kl 21.15)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryder wrote: 24 Sep 2020, 10:03 Lingard overrasket positivt, synes også Henderson, Bailly og til dels Fred tok godt vare på sjansen. Bailly bør være høyaktuell for å starte mot Brighton nå, mens jeg tror OGS fortsatt gir DDG tillit i mål.
Tenker David de Gea er førstekeeper hele denne sesongen, men at Henderson får noen sjanser av og til. Spanjolen hadde noen brølere i fjor og hvis det kommer lignende tabber denne sesongen, så er nok Henderson klar. Jeg håper vi får se Fred litt i ligaen også fremover, spesielt hvis ikke Pogba leverer bedre enn det han gjør nå. Fred eller McTominay litt høyere i banen, så tar Matic seg av den dype rollen.

Lingard var positiv mot Luton. Energisk som alltid, men slurvet litt som vanlig. Greenwood er førstevalget på høyrekanten, men jeg har ikke noe imot om Lingard får sjansen istedenfor James av og til. Sistnevnte har vært svak veldig lenge nå. Mata er også et bra alternativ, men det spørs kanskje litt på kampbilde. Nå er det under 2 uker til overgangsvinduet stenger.. :O
Post Reply