[PL] Manchester United - Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Harry Greaves wrote: 21 Sep 2020, 12:46 Jeg har lenge gjort det klart at jeg mener Solskjær ikke hører hjemme i en klubb som vil kjempe om gull i Premier League, og lørdagen befestet bare dette. Man kan skylde på kort pre season (Wolves hadde samme preseason og vant enkelt mot Sheffield), man kan skylde på manglende spillerkjøp etc., men for meg så ikke dette veldig annerledes ut fra kampene mot slutten av 19/20: Et uorganisert lag over hele fjøla.
Jeg er også skeptisk, samtidig så har jeg troen på at OGS kan få det til, men denne sesongen vil nok være eksamen mtp å se et klart spillsystem. Det bekymrer også veldig at nøkkelspillere svikter.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Ole vil aldri få klubben til å kjempe om gullet...du kan sette inn 16 managere i PL som vil få akkurat de samme resultatene eller bedre som Ole med den spillerstallen. Vi vil kjempe om plassene fra 3-4 og nedover til 6-8, der tilfeldigheter avgjør fasit. Vi er fortsatt prisgitt enkeltspillere mot etabler forsvar og samhandling er nesten fraværende på siste tredjedel på banen.
Post Reply