[PL] Manchester United - Crystal Palace

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Ja, det er ikke så mange ganger han gjør det, takk de Gea, kanskje dette kan få de til å ville noe utpå der...Men den ble annullert selvfølgelig...

God natt...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Jada der var det finale og slutt for i kveld, en forferdelig kamp av MU, har det ikke vært krise skriveri før så blir det virkelig nu, men ikke rart så jævlig tafat har man nesten ikke sett MU før.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Et lite håp kom der, peis på nu.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

Skrudde av etter det der... Makan til hjernedødt piss.

Ikke sikkert vi hadde kommet tilbake uansett, men det blir pokkers vanskelig når vi spiller mot 14 mann + X i VAR-bua (med Liverpool-skjerf?).

Bedriten start på sesongen. Håper vi kommer tilbake i neste kamp. Men nå vil vel folk at OGS skal sparkes allerede... :puke:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Eller blir det poeng, Donny gjør susen :thumb_up:
LUHG!
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lindeløf involvert i alle 3 baklengs...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Nei, det blir ikke poeng, "vrakgodset" senker oss, flaue greier. Lindelöf svak i viktig duell igjen.

Katastrofal match kollektivt også.

Lurer på hva vdB tenker...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
"Woodward the black mask", og SAF blir 3 år eldre på 90 min...Solskjær grå...
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4791

offside wrote: 19 Sep 2020, 20:17 Lindeløf involvert i alle 3 baklengs...
Jeg må bare innrømme at jeg lurer mer og mer på hvorfor ikke Smalling spiller. Han er sterk, god i hodespillet og kan forsvare seg og boksen. Okay, han er ikke like god i pasningsspillet, og vi sliter allerede med høyt press, men jeg synes faktisk det er litt viktig at en midtstopper vet hvordan man forsvarer seg.

Prøver ofte å ta Lindeløf i forsvar, men det er ofte vanskelig. Mye feil som skjer her og det er ikke bare hans feil, men vi har en klar svakhet der, og det blir utnyttet.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Kan ikke skylde på dommer og var er MU man må gi skylda på for makan til dårlig spill av hele laget er ganske så utrolig.

Martinhof
Posts: 1
Joined: 19 Sep 2020, 20:36

Hvorfor i alle dager starter pogba over Beek? Pogba er alt for glad i å holde i ball og finte luft og det ender i balltap om OG om igjen.... Ville også faktisk heller ha sett Fred starte. Pogba senker jo generelt hele fremdriften de kunne hatt med måten han holder ball og mister...

Lindelöf i dag er sterk i dueller med zaha alene til siste mål... Generelt alt for redd for å faktisk gå i, noe som vises tydelig.. Et veldig lite sultent United med lite bevegelse som gjør jobben vanskelig for Bruno med tanke på oppspillspunkter. Fosu overrasker faktisk positivt, og jeg syntes Fosu, Beek, Shaw og greenwood er de eneste som faktisk virker sultne på å gå i angrep. Alt for mye balltrilling ellers og nøling på alt som gjøres.

Skal jo nevnes at shaw helt klart er på tyttebærtur når det kommer til motstanderes kontringer som vises ved første mål, men klart ikke svakest i laget! På tide og få i land en sulten sancho, Upamecano i lag med maguire og bissaka tilbake.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Goldbridge har poenger her. Fokuserer på vampyrene på toppen. Berettiget.



Bare å sette markøren tilbake og se fra start.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Martinhof wrote: 19 Sep 2020, 20:49 Lindelöf i dag er sterk i dueller med zaha alene til siste mål...
Joa, men er ikke på ved første mål heller. Og det er dette med svikt i avgjørende situasjoner...Enig i posten ellers
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Når jeg så laget kl 1730 så ble jeg urolig. Og det ble ikke motbevist dessverre.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Var så oppgitt at jeg skrudde av og dusjet da de gikk opp til 1-3.

Det sagt, så har jeg allerede lagt dette tapet bak meg. United har hatt en forferdelig oppladning fram til denne kampen. Kort ferie, kort pre-season, utenomsportslig negativ oppmerksomhet, og Corona-karantener. Så var dette egentlig overraskende?

The White Pele
Posts: 12
Joined: 19 Sep 2020, 18:51
Liker gitt: 11
Liker mottatt: 17

Smertefullt tap- men egentlig ikke overrasket. Var aldri fristet til å sette penger på hjemmeseier i dag.
Totalt fraværende sesongoppkjøring, en liten uke med trening sammen kombinert med en del utenomsportslig gjorde oppgaven vanskelig.
Er det en unnskyldning for dagens prestasjon- langt i fra, men det er noe som faktisk har stor betydning for den kollektive prestasjonen. Individuelt gjør vi en del feil som straffer seg hardt, men det er det kollektive i dag som er hovedproblemet og årsaken til tapet. Vi svikter i alle ledd og samspillet mellom leddene er for dårlig. Den eneste jeg synes spiller bra i dag er De Gea. Gledelig å se han i slik form i dag (med unntak av utspillet rett i beina på en CP spiller tidlig i kampen.

Regner med ting ser ganske annerledes ut om 1-2 uker med flere treninger og kamper i beina, så ser ikke noe personlig behov for å slakte alle og enhver etter kveldens kamp. Vi ser godt at våre to mest kreative spillere, Pogba og Bruno sliter i dag da det er så lite bevegelse fremover på banen.

Det positive etter kveldens kamp er at det kan vel ikke bli værre😊
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Høsten i fjor var jo likedan spillemessig som denne kampen...Bortsett fra den noe heldige og flatterende seieren over Chelsea i åpningen. Dette er alarmerende spør du meg, oppkjøring og forberedelser har vært rævva, det er greit,, men dagens pretasjon har vi sett litt for mange ganger de siste årene...Klubben er ikke i vater ser det ut til.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
"Solskjær blir spurt om hans lag trenger signeringer, men treneren mener at United-gjengen først må ta seg selv i nakkeskinnet".

"– Vi må se på oss selv først, og vi vet at vi kan prestere bedre. Men vi ser oss alltid rundt etter forbedringer hvis det er noen tilgjengelige til riktig pris. Nå må vi se oss selv i speilet. Alle vet at vi kan prestere bedre enn dette".

Ja, selvfølgelig må de vi har bli bedre, men det utsagnet om forbedringer og pris beroliger ikke all verden...Det utsagnet har man hørt av en annen før...Det er musikk i øra til eierne og Downward det...
LUHG!
Post Reply