[EL] Manchester United - Lask Linz (05.08.2020)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Lingard wrote: 07 Aug 2020, 03:03 Vidic var i alle fall mye flinkere til å komme inn med fart,
Pink Final wrote: 06 Aug 2020, 09:36 Maguire treffer omtrent aldri mål med sine headinger.
Ja, det er viktig, håper Solskjær & Co tenker litt på hvordan de kan gjennomføre dødballer med løp inn, alle står med eller mindre plantet synes nå jeg. Og Maguire må bare øve mer...Det har jo blitt sånn at jeg tenker "han treffer ikke mål" før han header...

Ellers har Maguire vært en fin spiller å få inn, men kan skru det opp innimellom, enig i at noen ganger kortslutter det bak der. Med posisjonering og når spillere kommer med fart mot våre stoppere blir det panisk til tider... Ellers er det 3 stoppere som spiller jevngodt mener nå jeg. De vi har holder godt, men når det drar seg til i CL f.eks, har vi fart nok bak der?

De Gea og Romero er jo forskjellige typer, men jeg synes Romero virker veldig avslappet og gjør stort sett solide opptredener, man vet hva man får liksom, slik har jeg det ikke med spanjolen lenger...

Om De Gea hadde tatt det skuddet eller ei blir umulig å snakke om egentlig, men det var et fantastisk skudd, De Gea kan faktisk slippe inn hva som helst for så å gjøre en superredning i neste sekund...Ustabil.

James synes jeg nesten synd på, han jobber og løper flotte løp, men det ender aldri med noe særlig heldig resultat. Men tenker litt mer taktisk klokskap, øve på å bøye innlegg som Becks og OGS (den sesongen OGS spilte kant, med Becks på benken fordi SAF og Becks var på kollisjonskurs...). Han har jo noen flotte mål og assist unge James, må bare få det til litt oftere. Skuddfinter kan han også bli bedre på, verdens beste/mest effektive finte, og så sjeldent brukt a gitt (generelt for alle spillere), merkelig imo.
LUHG!
Post Reply