(PL) Manchester United - West Ham United (22.07.2020)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Cola

Salte25 wrote: 22 Jul 2020, 22:07 Det var ein kjip kamp, men slik er fotballen, og no er det berre å sjå fram til siste ligakamp mot Leicester. Eg har framleis trua på ein tredje eller fjerde plass, og om det vert ein realitet, vil eg seia at det har vore ein god sesong. Om me i tillegg vinn Europaligaen, har det vore ein veldig god sesong. Med unntak av Liverpool og delvis Manchester City har alle Premier League-lag vore ustabile i år, og eg ser ingen grunn til å sjå svart på alt, slik som mange av dei som kommenterer på united.no gjer. Eg fattar ikkje all negativiteten som kjem til uttrykk i kommentarfelta der. Merkeleg at det ofte er mange fleire kommentarar der etter tap/uavgjort/dårleg kamp enn etter ein siger/god kamp.
Supportere BØR etter min mening støtte laget, greit vi kan være uenige om laguttak/taktikk, men hvis vi ser på sesongen til MUFC har den vært opp og ned, og så opp og nå er vi mellom begge deler.
Men vi Må stå bak laget/manageren vår
La de som sitter over Spillere/Manager komme med hva de gjør.
Hvem av oss hadde trodd at OSG kunne klare en 3de plass denne sesongen, utenom hvis jeg ikke husker feil [mention]Pink Final[/mention] & meg selv.
Ikke døm noen før "the fat lady sing" og det vil uansett være etter at MUFC vinner EC, eller blir slått ut.

Uansett så er jeg stolt av følgende, ikke rangert i rekkefølge:
OGS
Wan-Bisaka
Williams (fra akademiet)
Matic
Bruno
Rashford (fra akademiet)
Mason (fra akademiet)
User avatar

Salte25
Posts: 274
Joined: 21 Jul 2019, 00:21
Liker gitt: 136
Liker mottatt: 97

Cola wrote: 22 Jul 2020, 22:19 Supportere BØR etter min mening støtte laget, greit vi kan være uenige om laguttak/taktikk, men hvis vi ser på sesongen til MUFC har den vært opp og ned, og så opp og nå er vi mellom begge deler.
Men vi Må stå bak laget/manageren vår
La de som sitter over Spillere/Manager komme med hva de gjør.
Hvem av oss hadde trodd at OSG kunne klare en 3de plass denne sesongen, utenom hvis jeg ikke husker feil [mention]Pink Final[/mention] & meg selv.
Ikke døm noen før "the fat lady sing" og det vil uansett være etter at MUFC vinner EC, eller blir slått ut.

Uansett så er jeg stolt av følgende, ikke rangert i rekkefølge:
OGS
Wan-Bisaka
Williams (fra akademiet)
Matic
Bruno
Rashford (fra akademiet)
Mason (fra akademiet)
Heilt einig! Uansett korleis sesongen ender, er det mykje positivt å ta med seg frå denne sesongen. Og eg var vel òg ein av dei som tippa United på tredje plass, faktisk. Er veldig nøgd om det tipset går inn, for å seia det slik!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 22 Jul 2020, 20:56 Vet ikke hva jeg skal si. 2 uavgjorte på hjemmebane på rad. Med tanke på motstanderne det har vært, så mener jeg at
helt enig, skal du spille mot de store gutta i Europa så kan du ikke rote vekk poeng på denne måten. Vi har ukentlig fått gavepakker. Vi tar ikke vare på de gang på gang. Da er realiteten at vi faktisk ikke er gode nok. Surt men sant. Vi er der vi er og de siste kampene viser nettopp det. Southampton, Chelsea og i kveld West Ham.

Vi er dog på bedringens vei, men forsatt et langt stykke unna de beste. Da må vi bare ta til oss realiteten
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Jeg tippet ikke 3 plass - rett skal være rett.

Tippet 65 poeng, 5 plass og et cupgull.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 22 Jul 2020, 22:19Wan-Bisaka
Jeg bytter ham mot Trent Alexander-Arnold, eller i alle fall at han lærer å crosse av Trent. Det er ikke så vanskelig å bue ballen forbi backen. Slå med innerskru og kraft! Wan-B har klart det i små glimt skal sies. Shaw kan gå i lære hos Robertson...

Men seriøst, vi bør utvikle innleggsføttene til backene våre...Sånn, det er egentlig spillertråd-materiale dette da...Beklager.
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Dessverre det kommer til å bli en tøff bortekamp i siste runde.

Men til syndene og sist du får det du fortjener sånn egentlig da.

Skuffet ja, men jeg så det komme. Ser Liverpool scorer 5 mål mot Chelsea på hjemmebane selv da de ikke har noe å spille for.

Så ja vi er et par mil bak. Vedder på at vi kommer til å møte et hel tent Leicester lag i siste runde.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 22 Jul 2020, 22:19 Hvem av oss hadde trodd at OSG kunne klare en 3de plass denne sesongen, utenom hvis jeg ikke husker feil @Pink Final & meg selv.
Du husker feil, jeg tippet 3.plass, håper det blir slik :D
LUHG!

Cola

Blodfink wrote: 22 Jul 2020, 23:39 Du husker feil, jeg tippet 3.plass, håper det blir slik
Her kopi av dine tabell tips før sesongen.
Blodfink wrote: 30 Jul 2019, 15:15 1. City
2.United
3.Liverpool
4.Tottenham
5-Arsenal
6.Chelsea
7.Wolves
8.Everton
9.Leicester
10.West H
11.Watford
12.Aston V
13.B`mouth
14.Burnley
15.Southampton
16 Palace
17.Newcastle
18.Sheffield U
19.Brighton
20.Norwich
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Haha, du har nok rett, jeg så på tipp 1-8 i PL-tråden. Mulig det var året før, eller så har jeg gardert meg, eller så har jeg blingsa, har ikke drukket heller :hah:
LUHG!

Cola

Det positive er jo at du var mere positiv enn meg som tippet en 3de plass og [mention]Pink Final[/mention] som jeg trudde hadde tippet en 3de men innrømmet at han hadde tippet 5 plass

Kun flisespikkeri av oss som vil det beste for MUFC

La oss alle tenke positivt til og med matchen på søndag.
Vi kan ta 3de plassen!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Cola wrote: 22 Jul 2020, 23:54 La oss alle tenke positivt til og med matchen på søndag.
Vi kan ta 3de plassen!
Trur vi klarer den, men jeg bør egentlig si at vi ikke klarer den, sjelden kost at jeg tipper rett når det kommer til MUFC!
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Det er vel første gang bortsett fra første serierunde at United er topp 4.
Det er faktisk smått utrolig, når man ser hvor langt bak vi var, spesielt Leicester.
Det blir spennende, men jeg tror at United klarer det. Men etter å sett på kommentarene rundt forbi, så er det ikke mange som tror det.
Vi har karret oss opp til 3 plass, og de fleste er negative. United har satt seg selv i en god posisjon, jeg hadde ikke trodd dette ved juletider. Det er like mye press på Chelsea og Leicester som har inviter United inn i kampen om topp 4.
Nå kan jo topp 4 ryke for det, men håper det går bra.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Skulle ønske jeg var like positiv som det [mention]Buchan[/mention] , men når både Leicester og Chelsea skal spille hjemme, så føler jeg at United allerde har tapt. Leicester spilte veldig godt mot Tottenham og Blournmouth, selv om de tapte begge kampene, så vet at dette blir en kjempestor test for United. Hvis Chelsea drog fordel av en hviledag mer enn United i Fa cupen, så må man spørre seg hvor stor fordel ikke Leicester har med 1 uke hvile før denne superfinalen. Oddsen er mot United føler jeg, men... fotball er fotball... noe Leicester har fått kjenne de siste ukene...
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Det blir ikke enkelt @Elkey, og ja jeg er nervøs.
Men satser på at United beholder den «gode» borteformen 😊
Post Reply