[PL] Tottenham Hotspur - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Manchester United

Fredag 19.06.2020 kl 21:15

Premier League
Tottenham Hotspur Stadium, London (Ifølge hjemmesiden til Tottenham)


Head to head:
Kamper spilt: 192
Man Utd seire: 92
Uavgjort: 48
United Tap: 52

(Rettet, fikk nye kilder av [mention]Pink Final[/mention] )

Pressekonferanse:


:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Endelig sparkes PL i gang igjen, det har vært mye uvisshet rundt hva som kommer til å skje. Men myndighetene har gitt klarsignal for å fullføre sesongen. Det blir riktig nok uten tilskuere. Men samtidig er det mye som står på spill, United kjemper for å komme på en fjerdeplass. Blir spennende og møte gamlesjefen Mourihno, og tradisjon tro har han allerede begynt med mindgames. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å legge seg lavt mot oss. Det er et vrient lag å slå borte og Tottenham er en motstander som de senere år har gitt oss en del problemer.

Før coronakrisen var vi på god vei, mye spillerglede og fotballen vi viste var strålende. La oss håpe at vi klarer å forsette i samme spor, nå har vi fått tilbake Pogba og Rashford noe som gir laget en stor styrke. Vi har en skadefri tropp å velge fra, så det blir spennende å se hvem Solskjær velger ut. Blir det 4-3-3 eller blir det 5-3-2? Uansett hva vi velger så mener jeg at vi bør ha en god sjanse til å ta Tottenham borte. Jeg følger ikke Mourinho har hat så stor innvirkning på laget. Men jeg har en følelse av at han vil parkere bussen. Blir uansett gøy med kamp igjen.
Last edited by offside on 18 Jun 2020, 13:40, edited 2 times in total.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Flott kamptråd [mention]offside[/mention] :clap: , selv om jeg mener 11v11 com er en mer pålitelig kilde for stats.

https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q= ... EIO5T9r8rO

De skriver 192 matcher med hele 92 United seiere 48 uavgjort og 52 Spurs gevinster.

Det blir som du skriver moro med kamp igjen, nesten som en ny sesong.

United var i god flyt før avbruddet, og det blir spennende å se hvilken form lagene er i nå.

Pogba og Rashford tilbake er godt nytt.
Det ryktes om at Pogba starter på benken.
Med 5 bytter, er det stor sannsynlighet for å se Pogba.

Sist United spilte borte mot Spurs, så var det «Solskjær’s første test» ifølge media.
På Wembley slo Pogba en forløsende pasning med sukker på, som Rashford satte nydelig i buret.
United vant 1-0 den gang.

Dette blir første møte på Tottenham’s nye storstue - Tottenham Hotspur Stadium eller The New White Hart Lane.
Navnerettighetene er planlagt solgt.

Rashford scoret btw 2 mot dem på Old Trafford i desember.
Scorer han mot de liljehvite for tredje kamp på rad?

Blir spennende å forhåpentlig få se Fernandes, Pogba, Rashford og Martial spille sammen.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Skjermbilde 2020-06-15 kl. 20.09.21.png
Skjermbilde 2020-06-15 kl. 20.09.21.png (63.49 KiB) Viewed 3276 times
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 15 Jun 2020, 19:00 De skriver 192 matcher med hele 92 United seiere 48 uavgjort og 52 Spurs gevinster.
Jeg hadde faktisk tenkt å skrive, at du måtte komme med de rette tallene. Jeg skal ta til meg de nye tallene. Takk for info og retting [mention]Pink Final[/mention] .
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

[mention]offside[/mention]
Var litt i tvil om jeg skulle skrive den linja med stats.
Føler meg litt kjip, så takk for fin reaksjon fra deg :thumb_up: :thumb_up:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Pink Final wrote: 15 Jun 2020, 20:59 Føler meg litt kjip, så takk for fin reaksjon fra deg
Ingen av oss tar dette som kjipt, her er vi alle behjelpelig med info.
Og det er kun en historie "mester", behøver ikke si noe navn, som kan opplyse oss om mye rundt laget vårt
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Godt å se en kamptråd igjen [mention]offside[/mention].

Holder oss som store favoritter, siden OGS har et greit tak på Spurs/Mourinho. Alltid artig å gå skyhøyt ut før kamp, men modererer litt under her.

Et Spurs som har dagen er en utfordring. Klarer United å kjøre i samme stil som feb/mars blir det seier.

Spent på laguttaket, ser også at Pogba ryktes å ikke starte. Det er fornuftig nok det. Ingen savnet ham før avbruddet, men han kommer jo til å starte kamper før sesongen er over.

Med plass til 3 av 5 «førstevalg» på sentral MB blir det 2 gode spillere på benken. Blir spennende å se hvem som får offensiv midt.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Regner United som knappe favoritter, selv om det er på (amputert) bortebane.

Men veldig vanskelig å si hvordan pausen har påvirket Tottenham. De har jo egentlig ikke vært gode siden februar 2019, de har virket slitne og leie. Kanskje har pausen gjort underverker for overskuddet og spillegleden, endelig har de fått pausen de trenger? Har Mourinho fått satt sitt preg på dem - og er det nødvendigvis positivt? Mange flere spørsmål rundt dem enn rundt United, føler jeg. Good vibes fra vår leir, men det kan fort stoppe om det ikke blir seier her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser de fleste er veldig opptemistisk angående kampen i dag, ja da går det vel til helvete med MU mot Spurs. Har jo nesten vært sånn når man trur på en opptur så kommer det som regel en nedtur, så jeg er spent men gled guer meg til kampen, så får man håpe at ikke den store ned turen kommer. :strong: :thumb_up: :|

Cola

pixma wrote: 19 Jun 2020, 16:41 Ser de fleste er veldig opptemistisk angående kampen i dag, ja da går det vel til helvete med MU mot Spurs. Har jo nesten vært sånn når man trur på en opptur så kommer det som regel en nedtur, så jeg er spent men gleder gruer meg til kampen, så får man håpe at ikke den store ned turen kommer. :strong: :thumb_up: :|
Har samme tankene [mention]pixma[/mention], vi avsluttet veldig bra, og alle tror at vi skal fortsette der vi var.
Men tror også at Murino vil ha revansje.
Men jeg satser på MU seier, men den kan bli knapp.
Sorry at jeg er litt pessimist....
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Solskjær velger 4-2-3-1

Offisielt: DDG, AWB, Maguire, Lindelöf, Shaw, McTominay, Fred, Fernandes, James, Martial, Rashford

Trygg ellever, synes jeg.. selv om jeg trodde han kom til å gå for tre midtstoppere i kveld. Ser frem til litt show fra Pogba etter pause! 8-)
User avatar

Topic author
offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 19 Jun 2020, 20:18 Offisielt: DDG, AWB, Maguire, Lindelöf, Shaw, McTominay, Fred, Fernandes, James, Martial, Rashford
Ikke mange store overraskelser, gøy å være i gang igjen snart! Er virkelig spent.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Linjemenn tar feil ofte nok Tjærnås, ellers har du mye godt å si.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Herlig med kamp som betyr noe.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Skulle akkurat skrive at United har hatt 62% ball, og ligger på Spurs 1/3 del, men fare for kontring i mot.
Og, der satt’n på kontring :tear:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply