[FA] Manchester United - Wolverhampton (01.02.2020 kl 18:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Topic author
Deleted User 367

Veldig enig med mye oppover her.

Ikke lett å slå Wolves med 10 mann i 72 min.
Syns det er en helt ok debut av Bruno. Han kom jo så og si fra flytrappa til gressmatta. Og i tillegg til litt mer fart i Pl enn hva han er vant til. Ser jo helt klart at han besitter mye som vi ikke har.
AWB er topptopp defensivt men helt kørka framover.
Shaw ok idag.
James forklarte idag ,hvor han spilte ifjor.
Syns han blir lilleputt i mine øyne.
Ellers gjentar historien seg synes jeg.

Kanskje det bare er meg, men blir bare så frustrert hver gang vi ikke klarer å ta innpå Chelsea, hvor mange sjanser skal vi egentlig få?
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 01 Feb 2020, 20:40 Thorstvedt har litt rett, Jimenez er bedre enn Martial...i hvert fall som nr. 9 aleine på topp..

Martial må ha Rashford ved siden, da går det bedre. Men en fin 1.omg i grunn.
Ja, Martial trenger Rashford.. eller hvertfall en spiss ved siden av seg. (Diamant-formasjon f. eks.) Han fungerer ikke bra nok som nr 9. Skal sies at Jimenez er en meget god spiller og at Wolves er et bra lag, men likevel skuffende med 0-0, spesielt siden vi nesten ikke skaper sjanser.

Godkjent debut av Bruno. Maguire og Shaw veldig god. Lindelöf også bra, men hadde vel et par misser. Wan-Bissaka bra defensivt, men ikke bra nok offensivt selv om han nesten fikk seg en målgivende på slutten.

Martial var friskere i dag enn hva han har vært den siste tiden, spesielt i starten av kampen, men totalt sett var ikke dette godt nok. James og spesielt Pereira har jeg nesten ikke lyst til å nevne en gang. Pereira skal se langt etter spilletid når McTominay og Pogba er tilbake fra skade. De begge prøver, men det blir dessverre ikke bra nok.

Mata prøver så godt han kan, men det vil seg ikke. Det ble kanskje litt for mange kokker i dag med Mata, Fernandes og Pereira?

---------------------------

Jeg synes Solskjær kunne gjort noen endringer litt tidligere. Pereira --> Greenwood var greit nok, men det kunne kommet et til. Nå krysser jeg fingrene for at McTominay er klar til neste match mot Chelsea. Med et tap der kan vi se langt etter topp 4, tror jeg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Ja, seier mot Chelsea blir viktig mtp på 4 plass.

Solskjær trodde ikke noen av de skadede er tilbake da dessverre, men Ighalo er vel klar for debut, måtte han score med samme frekvens som i Lyn for 12-13 år siden :hah:

Scora vel ca 1 pr. 180 minutter der, ikke verst for en 18-åring.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg tolket det slik at Bruno begynte i 10'er rollen, men ble flyttet dypt tidlig i kampen fordi Pereira hadde en svak kamp.

Må si at Bruno imponerer meg. Han avslører prestasjonsnivået til Lingard, Martial og Pereira noe voldsomt Det er tre spillere som må ta seg sammen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Jepp, det ble omrokkeringer får å få Bruno mer involvert. Mata gikk inn sentralt, Pereira ut til venstre. Bruno dypere.

Uten at det hjalp noe særlig for Pereira i alle fall. Spiller som en junior med for høy selvtillit i forhold til evnene...

Mata hadde ingen stor kamp han heller. Bruno viste frem litt, kommer til å bli bra utover. men vi trenger bedre spillere rundt ham...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 01 Feb 2020, 21:20 Ja, seier mot Chelsea blir viktig mtp på 4 plass.
Det er vel der 4 plassen avgjøres. Vinner så har vi fremdeles en meget god sjanse, taper vi så tror jeg nok at vi er ute av det. Da må vi håpe på EL.

Chelsea er ustabile akkurat som oss, fult mulig å slå men det samme kan vel de si om oss. Skuffet at vi ikke klarer å sette den i dag. Vi skriker etter en spiss som kan score litt mål.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

ja - enig med det angående Chelsea-kampen. Det er vinn eller forsvinn mtp 4. plassen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Lingard wrote: 01 Feb 2020, 21:03 Martial var friskere i dag enn hva han har vært den siste tiden
Syntes Martial var helt grusom. Jeg klarer rett og slett ikke se hva han bidrar med. United kunne like godt startet med 10 mann. Og sånn har det vært hele sesongen.

Men det er vel med han som med landsmannen, at det er pga dårlige medspillere...
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Grattis med full pott [mention]Captain Marvel[/mention] Herlig :D
[/quote]



Tusen takk :)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Hvor finner man samlet poengsum på konkurransen ?? Og antall rette ?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Captain Marvel wrote: 02 Feb 2020, 19:25 Hvor finner man samlet poengsum på konkurransen ?? Og antall rette ?
viewforum.php?f=21
LUHG!
Post Reply