[PL] Manchester United - Burnley (22.01.2020 kl 21:15)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Manchester United - Burnley

Onsdag 22.01.2020 kl 21:15

Premier League
Old Trafford, Manchester



Cola

Burnley_2020-01-20 kl. 00.59.10.png
Burnley_2020-01-20 kl. 00.59.10.png (130.28 KiB) Viewed 3719 times

TV2 Sport Premium 1
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Nå gjelder det å slå knallhardt tilbake med seier her. Vil se både Mata og Greenwood fra start i denne fremfor Pereira og James. Cmon United!

Vidar Dale Fjeld

Jeg vil faktisk se konstellasjonen vi hadde i startfasen mot Liverpool. Så vil jeg ha Mata inn i 10'er rollen og Lingard på høyre kant. James må hvile og Williams tar venstre kant. Burnley passer ikke Greenwood da han er altfor dårlig i sitt basisspill. Han kan puttes inn på slutten om vi må jage. Luksusspilleren Martial starter nok på topp. Mot Burnley blir det krig og ikke fotball. Ønsker de rett ned igjen.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Potensielt bananskall. Gutta med utladning etter forrige match. Må revansjere seg for å snu det til noe positivt.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Tja tror Greenwood starter, vi har vel ikke så mye annet å kaste frempå der. Det er hjemmebane mot Burnley. Tror det blir Matrial, Greenwood og Mata bak de igjen. Ellers blir det nok samme lag med 4 bak denne gangen. Spørsmålet er vel om Shaw eller Williams stater på vensteback? Shaw klarte seg bra mot Liverpool.

Bør uansett bli en seier dette. Vi trenger det sårt og Solskjær trenger det sårt.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 21 Jan 2020, 11:56 Tja tror Greenwood starter
Enig. Burnley borte på Turf Moor og Burnley hjemme på Old Trafford er to helt forskjellige kamper, men det er lenge siden Lingard har spilt, så man skal ikke se bort ifra at han får sjansen fra start i denne, men igjen så har vi ligacup til helgen. Kanskje Greenwood i denne og Lingard i cupen - kanskje omvendt.

Jeg er forresten positiv til å bruke Lingard litt på høyrekanten da han har vært veldig svak i mellomrommet i en lang periode nå. Lingard opererte jo ofte ute på høyrekanten under Mourinho, men under Solskjær har han så og si bare spilt bak spissen. Mata ute til høyre og Lingard i midten er også et alternativ. Gleder meg til å se hvem som får sjansen fra start i alle fall.

Duellen mellom Shaw og Williams blir også interessant å følge.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

United gjorde en god kamp på Turf Moor for 3 uker siden.
Klarte å komme seg inn bak Burnley forsvaret flere ganger.
Det blir en viktig nøkkel her også.
At det ikke blir ‘håndballangrep’ fra side til side, slik at Burnley forsvaret får stå rettvendt.

Fysisk motstander.
Sist meide de ned James gang på gang.
Williams fikk også gjennomgå.
Den gutten er det tæl i, ga igjen med renter.

Midtbanen med Matic, Fred og Pereira var god på Turf Moor.

Rashford blir savnet, scoret et ‘nydelig mål’ med rumpa mot dem sist - sklitakla inn 2-0 :hah: :perf:

Det største spørsmålet ang lagoppstillingen blir vel Shaw eller Williams?

STATS

United 62 seiere
23 uavgjort
Burnley 44 seiere

KUN PL

United 6 seiere
4 uavgjort
Burnley 1 seier
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 21 Jan 2020, 12:43 Det største spørsmålet ang lagoppstillingen blir vel Shaw eller Williams?
Og Jones eller Bailly...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Vi er bare nødt for å skaffe oss 3 poeng her.

Burnley skal ikke være i nærheten av å true United. Men som vanlig er det no safe bet...

Kan fort bli noen skader siden Sean Dyche og gjengen stort sett grisetakler seg gjennom kampene...

Chelsea slår nok Arsenal etter at Luiz ble utvist og Jorginho setter inn 1-0 på straffe...Så viktig å holde avstanden opp til 4.plass.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Arsenal mål på en super kontring, herlig.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Deilig da, Arsenal kom tilbake for andre gang med en mann mindre, sterkt av Arsenal. Det er faktisk det som gir meg håp på at vi kan klare topp 4. Chelsea er også veldig ustabile, de har klare svakheter. Jeg husker jeg så de spille mot Ajax. Ajax var 2 mann mindre, og likevel så presset de Chelsea. Var utrolig svakt av Chelsea, samme igjen her de spiller med en mann mer på hjemmebane, leder to ganger og gir vekk ledelsen to ganger.

Men det forutsetter jo at vi gjør jobben mot Burnley i morgen. Hvis man i det hele tatt har lyst til å være med å spille om en topp fire plassering så er oppgaven enkel, score mer mål enn Burnley enkelt å greit.

Husk Chelsea skal møte Leicester borte, oss hjemme, Tottenham hjemme før de skal møte Bournemouth borte. Bournemouth slo Chelsea på broa.

Her har vi gode muligheter, selvfølgelig synd at vi mistet vår toppscorer. Med litt flaks så kan vi klare 4 plassen. Kommer Bruno inn, samt en spiss til så kan det være muligheter.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Med seier i morgen kan vi få en luke på 7 poeng ned til Arsenal. De har vært dårlige denne sesongen, men jeg tror de kommer til å avslutte sterkt. Wolverhampton taper mest sannsynlig mot Liverpool og da kan vi få en luke på 3 poeng ned til dem og til slutt må vi selvfølgelig vinne for å tette luken til Chelsea. De skal selvsagt ikke være 6 poeng foran oss.

Jeg håper Martial gjør en bra match.. for han hadde en tung og dårlig dag på jobben sist.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jepp, det var bra med en U i London. Så er det å utnytte det i kveld.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ikke lett å se hvem som skal lage mål for MU i kveld, får håpe Mata får 1 målsjangse.
Post Reply