[PL] Manchester United - Burnley (22.01.2020 kl 21:15)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

quote=Buchan post_id=10720 time=1579730583 user_id=105]
Ja det kan virke som at det er elendig mentalitet , der er ingen som evner å ta tak når det butter i mot. Det er jo bare å se hvordan Burnley spillerne ofrer seg.
[/quote]

Enig, det er kollaps...Og veldig usikker på om Solskjær og teamet har mottrekk...Dette begynner å ligne på april og mai i fjor...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Det er ikke bra nok på avslutningene. Burnley scoret vel på sine to sjanser.
Nå e eg deppa 😟
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg syntes United var veldig gode fram til 30 min. Derfra hadde Burnley stålkontroll defensivt. Målene er Burnley "heldige" med, men smultringen var vel fortjent. Solid forsvar - rett og slett.
Blodfink wrote: 22 Jan 2020, 22:59 Elendig mentalitet?
Ja - uten tvil. Ingen gode ledere i spillergruppen. Det har ikke vært noe godt lederskap siden Ferdinand (med flere?) gav seg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Buchan wrote: 22 Jan 2020, 23:09 Det er ikke bra nok på avslutningene
Det er i alle fall ett av problemene, helt klart.
LUHG!

Deleted User 367

Tipper OGS sier at vi må glømme denne kampen og se videre. Joda greit nok det. Men har hørt det såpass mange ganger. Så når Mai kommer og skal telle opp hvor mye man skal glømme denne sessongen. 2019/20 sessongen varte toppen 720 minutter.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16747

Wan-Bissaka begynte bra.
Jones United’s beste, minus for det frisparket han ga før 0-1.
Williams kjempet bra.

Skuffa over Maguire.
På tide med en tur på benken nå.
Lindelöf er United’s beste stopper, og har vært det fra og med Brighton matchen.

Martial må bare stille inn skuddfoten, og skyte på første berøring.

Pereira bruker for lang tid.

Dette er vondt.

Bare å stålsette seg for all hets av Solskjær og spillerne som vil komme i dagene framover.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 367

Tap og vinn med samma sinn og lønna kommer alltid inn...


Flaut flaut flaut
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Elkey wrote: 22 Jan 2020, 23:11 Jeg syntes United var veldig gode fram til 30 min. Derfra hadde Burnley stålkontroll defensivt.
Ja, med litt kvalitet på angriperne ville det fort stått 3-0...I 2.omg var det tilbake til start, klarer ikke skape en dritt.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 22 Jan 2020, 23:14 Jones United’s beste, minus for det frisparket han ga før 0-1.
Minus for å gi frispark på Burnley sin banehalvdel? Ærlig talt!

Men ja, Jones var best i dag.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16747

Elkey wrote: 22 Jan 2020, 23:24 Minus for å gi frispark på Burnley sin banehalvdel? Ærlig talt!

Men ja, Jones var best i dag.
Jones er favorittspiller’n min.
I kveld var han bestemann.
Ville komme kritikken i forkjøpet.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Pink Final wrote: 22 Jan 2020, 23:30 Jones er favorittspiller’n min.
I kveld var han bestemann.
Ville komme kritikken i forkjøpet.
Jones er en spiller med riktig mentalitet i hvert fall. Best i dag, på tross av buing... og knekt skulder (eller hva han enn nå klarte å gjøre igjen)…
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Wayne Rooney kunne fort vært bestemann i dag om han hadde spilt.

Men Jones spilte bra han. For all del.

Bare usikker på hva det sier om stallen...

Alsaker sier noe bra for en gangs skyld: Klopp ble kalt klovn i januar for 4 år siden.

OGS kan ikke henges til tørk, jeg håper Prinsen fra den arabiske halvøy kjøper i morgen :O :D
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Grusomt å tape hjemme mot Burnley, det var lavmål. Vi slipper inn 2 billige mål. Men igjen problemet til United er at vi ikke klarer å spille ut lag som ligger lavt. Burnley parkerte bussen, vi mangler bevegelse, fart og kreativitet. Savnet av Rashford merkes uten tvil. Hjelpes tenker jeg, om han er ute resten av sesongen. Hva skal jeg si, vi er ikke bedre rett og slett. Stallen og materielle er ikke bedre.

Jeg vet det er store forventninger til United, men nå har United solgt unna alle bud de har fått inn. Du kan ikke invitere kongen og dronigen til gormemat med first-price produkter. :-)


Image
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Rett og slett elendig, hva mer kan man si? Skjønner lite av at vi igjen starter med Pereira og James som bidrar med null og niks. Skal sies at vi har en syltynn tropp men det blir bare unnskyldninger, vi skal fortsatt slå "selveste" Burnley hjemme på OT!! Kjenner jeg bare er lei nå rett og slett, men ikke overrasket over et vi taper. Sjokkerende å se hvor svake vi har blitt. Faen meg helt håpløst at klubben skal være gjærrige med penga når vi DESPERAT trenger nytt blod, da helst spillere med kvalitet som f.eks Bruno. Han trenger mer backing om han skal ha sjans til å beholde jobben lenger enn ut denne sesongen. Blir ikke overrasket om vi bytter han ut med Poch(hvis han fortsatt er arbeidsledig da) før eller siden. Solskjær er på dypt vann nå og det spørs om han har det som skal til for å få dette laget på rett kjøl.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Elkey wrote: 22 Jan 2020, 23:11 Jeg syntes United var veldig gode fram til 30 min. Derfra hadde Burnley stålkontroll defensivt. Målene er Burnley "heldige" med, men smultringen var vel fortjent. Solid forsvar - rett og slett.
Enig her. Ikke at vi var veldig gode den første halvtimen, men vi hadde god kontroll og skapte et par meget gode sjanser. Martial burde scoret og det samme burde Mata. I hvert fall én av de! :sad: Håpløst.

Litt unødvendig av Jones (som forøvrig spilte en god kamp) å lage frispark på den måten, men sånt skjer og det var midt på banen.. så det skal ikke være veldig farlig, men baklengs ble det.

Pereira ut --> Greenwood inn. Greit bytte da jeg ikke helt skjønner hvorfor Pereira fikk fornyet tillit etter den dårlige matchen mot Liverpool. Da kunne selv Lingard fått sjansen istedenfor, men jeg trodde Mata skulle spille bak spissen og Greenwood på høyre. Uansett så hjalp dette byttet lite.. og det gjorde ikke byttene etter 70 min heller. Man vet stallen er tynn og for dårlig når vi bytter inn en back som ikke er bedre enn den backen vi byttet ut og en spiller som ikke har scoret eller assistert i ligaen på lang stund.

Utrolig skuffende at vi ikke makter å skape sjanser etter pause. Det ble noen avslutninger, men Pope hadde full kontroll på alle sammen.. og her snakker vi om en keeper som har vært veldig dårlig i en lengre periode nå, så han skulle vi så absolutt satt på større prøver.

Skal sies at målene imot er ordentlige dritmål, det ene på dødball (normalt for oss) og det andre er et drømmetreff med galfoten fra skrå vinkel.

Selv om vi slipper inn to baklengsmål så er det de offensive spillerne som svikter oss i denne matchen. Den første halvtimen spilte vi oss ut bakfra flere ganger og tredde ballen fint gjennom til Pereira og co, men de maktet ikke å gjøre noe med den. Burnley presset oss høyt i hele første omgang, men vi klarte å holde ballen i laget nesten hele tiden.. så her kan man se litt av hva Maguire bidrar med. Ikke fanden om forsvaret vårt er like rolige når han ikke spiller.
Post Reply