[FA] Wolverhampton - Manchester United (4.1.2020 kl 18:30)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nå har jeg fått sett straffesituasjonen igjen, og når har jeg skiftet mening. Dette skulle ha vært straffe. Årsaken er at forsvarsspiller aktivt hiver seg foran, og mer eller mindre tar kråkefot på Williams.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18061

Tamme greier, men strålende redning av Romero var det så absolutt.

Jeg mener det kan forsvares å blåse straffe for Williams, han er på ballen først, så kommer beinet til forsvareren rett i Williams.

Lindelöf med en nedskalling rett og slett.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Langt oppspill i lufta på Mata, hva i alle dager er vitsen? Han er 150 cm høy, og har spenst som en søkkvåt svamp.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
5 sekunder var Rashford på banen før ballen satt i tverrligger. 10 cm lavere så kanskje.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Etter sjansen til Rashford så har Wolverhampton tatt over. Fikk korrekt annullert målet til Doherty, men der var vi heldige..

Og den klinka Jimenez ballen i stolpen. Hjelpes.

Dalot inn, Chong ut. Ingen Gomes i dag heller,
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er jo artig å følge med både her på United.no og VG sine live sider, man er mye roligere når man ikke ser kampen.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

pixma wrote: 04 Jan 2020, 20:13 Er jo artig å følge med både her på United.no og VG sine live sider, man er mye roligere når man ikke ser kampen.

Det er rimelig rolig her også selv om jeg ser kampen. Dønn kjedelig kamp med lavt tempo, mye feil, en mulighet til hvert lag. Kan hende at det skjer noe i løpet av de 6 mi som er lagt til. Men ikke mye som tyder på det akkurat.
Last edited by Torquemada on 04 Jan 2020, 20:18, edited 1 time in total.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

6 min tillegg. Hjelp
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel en lite seier å klare 0-0 borte i dag, man må ta med seg det som er av oppturer for MU.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26224
Liker mottatt: 16750

Jevnspilt match, få sjanser.
Da blir det omkamp - enda en kamp på den tynne troppen.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ja enda en kamp på den tynne troppen... Blir fort mye kamper på oss nå. Sjansefattig kamp, lite som skapes, det tyder på at vi mangler kreativitet fremover i banen. Den stallen trenger ihvertfall en forsterking og jeg tror en signering kunne vært kjærkomment nå i Januar. Vi slipper jo ihvertfall ikke inn i dag, det må jo være noe å ta med seg, hvis vi da i tillegg klarer å score så kan det jo bli litt poeng på oss også.

Men det merkes stallen er tynn. Nå kommer det mange kamper.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det var ikke mye å rope hurra for i dagens match. Greit med 0-0 og omkamp, selv om vår tynne tropp ikke trenger flere kamper i tiden fremover.
Vi skulle muligens hatt straffe? Ved første øyekast synes jeg dommeren gjorde en grei avgjørelse - og det samme syntes jeg etter å ha sett situasjonen 2-3 ganger.. men nå er jeg ikke like sikker.
Frisparket til Mata hadde fortjent en bedre skjebne. Ruddy tok en råsjanse og var heldig som så den ballen gå utenfor.
Og til slutt sjansen til Rashford. Han brukte litt for lang tid der..

Wolves var også farlig frempå ved noen anledninger, men jeg synes forsvaret vårt gjorde en bra prestasjon i dag, kanskje spesielt Maguire og Williams. Sistnevnte hadde full kontroll på Traore. Imponerende.

Pereira hadde en av sine bedre matcher sentralt på midten for oss, vil jeg påstå. Men han forsvant litt etter timen da han måtte spille i den offensive midtbanerollen. Matic gjorde seg egentlig heller ikke bort. Bruker litt lang tid med ballen av og til, men ikke fullstendig krise, heldigvis. Spørs om det går like bra mot City på tirsdag.. :oops:

Offensivt var det ikke mye futt i dag. James fikk (igjen) ganske lite til. Greenwood viste glimt av klasse, men egentlig ganske anonym.. og Mata er Mata. Løper og prøver så godt han kan, men som vi har sett de siste årene så er det ikke lett å spille 10'er på dette laget.

Chong er jeg ingen stor fan av, men i dag hadde han muligens en av sine beste kamper for førstelaget? Det sier kanskje litt om hvor håpløs han har vært tidligere.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18061

Kjedelig med omkamp...Forestillingen i dag var middels, stopperne spilte bedre enn sist.

Rashford skulle bare ha vært litt kjappere på der...
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg er bare så skuffet over å se at laget/troppen ikke har mer kvalitet til å utføre spillestilen som er "fastlagt". Hva er det som skjer på treningsfeltet i så henseende? Det er urovekkende at det ikke vises mer i kamper. Jeg bare lurer på om ønskene og intensjonen til vårt trenerteam er høyere enn kompetansen til å sette dette sammen ute på banen. Spilletyper som behersker ønsket spillestil er fraværende per dags dato. Og veien synes lengre enn et sommervindu eller to.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18061

0 avslutninger på mål, første gang siden 2015 det har skjedd i en engelsk turnering...En annen ting som er et stort vedvarende problem er aggressivitet og løp inn i boksen.

Det var noen fine crossere i går...Men ingen til å ekspedere disse i mål, eller i det minste få en avslutning.

Ellers gikk avslutningene i hytt og pine, 8 stykker av dem. Der Rashford og Mata var nærmest.

Så denne nå:

LUHG!
Post Reply