[PL] Arsenal - Manchester United (1.1.2020 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Arsenal - Manchester United

Onsdag 1.1.2020

Premier League
Emirates, London



Pressekonferanse:
// Kommer //

Bedre seint enn aldri. Kjør diskusjon!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Det sure tapet mot Chelsea kom ikke akkurat på beste tidspunkt for våres del. Nå er de veldig revansjesugne. Men det passer jo oss ganske bra da at de er et lag som ønsker å ha ballen og angripe hele tiden. Skaffe rom for lynvingen våres James :) Magefølelsen min sier 2-2. Jeg håper på en 2-1 seier til oss :)

Cola

Skjermbilde 2019-12-31 kl. 18.43.00.png
Skjermbilde 2019-12-31 kl. 18.43.00.png (63.79 KiB) Viewed 3648 times
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Muligheten for seier bør være stor. Arsenal bør passe stilen til MUFC godt.

Det var kjedelig å ikke vinne over de i september, etter å ha ledet 1-0 til pause...Nå må vi ta den tredje seieren på rad, på tide med ei seiersrekke!
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Som vanelig så har jeg ikke trua på 3 poeng, men blir superglad vist jeg tar feil. Så ønsker jeg alle her på forumet et riktig god nytt år.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Denne kommer vel til å gå i borteseksjonen i morgen.



Matt Busby hadde aldri hørt om North Bank, Highbury ;) :hah:

Satser på at United stilner North Bank, Emirates også - og at United vinner :celebrate:

Det blir i såfall United’s 100’rede seier mot Arsenal.

stats
United 99
Uavgjort 49
Arsenal 83

Sånn ellers, hva skjer med Pogba?
Spiller han i morgen?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Heia Manchester United...Go!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

United er umulig å bli kloke på, den ene uken spiller vi glitrende den andre uken spiller vi grusomt. Vanskelig å si, har vi dagen kan vi vinne, har vi ikke dagen går vi på et tap.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Arsenal er jo svake i forsvar på generell basis, og i tillegg har de 6 forsvarere på skadelista.

Når forsvarssjefen heter David Luiz så er det lov å tro på nettsus bak Bernd Leno idag.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Satser på at det blir seier nummer 100 mot Arsenal i dag, men det krever at alle spillere er skikkelig på hugget. Mot et lag som Arsenal så regner jeg med at det ikke skal være vanskelig å finne tenning for guttene, og da pleier det å gå veien. Håper de tre der fremme evner å treffe litt bedre på forsøkene sine, og at samspillet fortsetter å forbedres. Sist fikk vi innlegg fra kant, håper at det samme skjer også i dag. I tillegg kunne det ha smakt godt med mål på hjørnespark, det er en statistikk som bør forbedres kraftig.

Mye fram og tilbake med Pogba, vet ikke hva jeg skal tro lengre. Hvis han blir fram til sommeren, så håper jeg virkelig at det er skaden eller sykdom som holder ham vekke fra kamp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Frykter kun 1 spiller. Aubameyang...Få pakka inn han så er bordet dekket for 3 poeng.

En spiller som sjeldent briljerer lenger, men han er i stand til hva som helst på en fotballbane.

Aubameyang har 2 mål på de 2 siste kampene mot oss....
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Siden både Spurs og Chelsea avga poeng i dag så blir det vel tap på MU ligger liksom i lufta. Veldig negativ nu men men.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Samuel Luckhurst i Menmedia:

United will have chances tonight
Brighton at home last year was the last time United recorded three straight league wins, and that marked six out of six for caretaker manager Ole Gunnar Solskjaer.

Tonight’s game was big enough before Chelsea and Tottenham squandered more points on the south coast. All three teams keep tripping over each other to get fourth spot and you could see the consistently inconsistent United maintaining continuing the trend.

Arsenal showed some promise against Chelsea, despite collapsing at the death, and are a more intense team now. Their dubious defence is always a giver of chances and even when United lost 2-0 here in January they created three or four clear-cut opportunities.

Og ang. Pogba:

As soon as United set off for London without Paul Pogba yesterday it was inevitable that the subtext to the game would be his unexpected absence. Solskjaer will be grilled on it during his pre-match media duties and it will be touched upon again post-match.

Solskjaer will hope United can claim a third successive win to take the spotlight off Pogba, but no matter how this team do it is Pogba who will dominate the headlines.

That must be a frustration for Solskjaer but the reality is Pogba is the story at the moment and the only way that changes is if he returns to action or is sold.

United won’t be commenting on Pogba’s (probable) absence until the team news is announced at 7pm. Solskjaer will do his pre-match chats with the rights holders and MUTV and will almost certainly provide an explanation then.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

pixma wrote: 01 Jan 2020, 18:49 Siden både Spurs og Chelsea avga poeng i dag så blir det vel tap på MU ligger liksom i lufta. Veldig negativ nu men men.
Ofte slik du skisserer her, (det oppleves i alle fall slik, spesielt fra mars til mai i fjor...)

Men i kveld må vi håpe på en god forestilling og 3 poeng, Arsenal er svake fra før, og de har 9 spillere på skadelista, 6 av dem er forsvarsspillere, det bør være muligheter for et heltent United.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Ja,det skulle jo ikke forundre meg om vi tapte mot Arsenal nå som lagene under oss og en over har avgitt poeng i tur og orden. Har jo skjedd hver eneste gang vi har hatt snusen på den forbanna 4.plassen så går vi på en skrell. Men vi må jo alltid ha trua da. Jeg håper så inderlig Pogba er med i dag ettersom Scott er ute i lang tid nå. Matic blir for treig mot Arsenal. Ville gjerne hatt Fred og Pogba mot Arsenal.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Fred,Matic og Lingard og Rashford og Martial på topp. Back rekka den samme :)
Post Reply