[PL] Watford - Manchester United (22.12.2019 kl 15:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Watford - Manchester United

Søndag 22.12.2019 kl 15:00

Premier League
Vicarage Road, Watford



Head to Head:

Kamper spilt: 12
Man Utd seire: 11
Uavgjort: 0
United Tap: 1


Forrige møte:




Pressekonferanse:
// Kommer //

User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Denne kamper skal vinnes.
PL’s svakeste lag med 9 poeng - svakeste hjemmelag med 0-4-4 og nest svakeste bortelag med 5 poeng.

Å være PL’s svakeste lag er ikke nødvendigvis det samme som å være et svakt lag - om dere skjønner.
De har kvalitet i laget sitt, og spilte bl.a bra på Anfield mot Liverpool nylig.
United møtte Aston Villa, ligaens svakeste bortelag poengmessig.
De har allikevel kvalitet i laget på mange plasser - Jack Grealish herjet på Old Trafford.
Noe av det dummeste jeg leser er når supportere omtaler klubber som ‘jallalag’.

Watford har en bra midtbane med kraft nok til å gjøre det vanskelig for United å dominere på midten.
Doucouré er en habil spiller.

Troy Deeney får ikke så mange kamper lenger men, om de spiller med ham ser jeg for meg trøbbel.
United spiller soneforsvar - såkalt idiotsikkert - hver spiller har sitt område å dekke.
Ulempen er selvsagt at motstander vil utnytte dette.
Troy Deeney er fysisk i stilen, og han vil derfor oppsøke sonen til Lindelöf.
Watford vil spille opp på den siden, om Deeney spiller da.
Ellers har de Gerard Deulofeu.
En høyreving/spiss som også kan skape trøbbel.

Håper United får et tidlig mål, slik at Watford må frem - og det blir mer rom.

Tror på United seier.

Watford har btw 4 ex reds - Ben Foster, Craig Cathcart, Tom Cleverley og Danny Welbeck.
Last edited by Pink Final on 20 Dec 2019, 11:08, edited 1 time in total.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Skjermbilde 2019-12-20 kl. 11.06.42.png
Skjermbilde 2019-12-20 kl. 11.06.42.png (101.2 KiB) Viewed 3866 times
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Et tidlig mål ville absolutt løst opp litt, frykter en ny U jeg altså...Vi får håpe spillet sitter godt fra start.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Nå må vi nødt til å vise oss fra en bedre side mot disse "dårligere" lagene. Er jo heller ingen kamp som er enkel i ligaen nå. Og stallen våres er heller ikke i verdensklasse ennå til og si at med det laget vi har,kan vi gruse alle. Vi er ikke riktig der ennå. Så da velger jeg heller å være ydmyk jeg og si at dette blir en tøff bortekamp og at Watford sin svake form bør vi passe oss for. De er sultne etter resultater og det kan fort gå utover oss. Mange lag får en ekstra energi når de møter en gammel storhet. Vi er fortsatt Machester United. Laget alle elsker og vil slå. Jeg håper som Blodfink her sier. At vi får et tidlig mål slik at det åpner opp masse rom for de raske angrepsspillerne våres. Da kan det fort komme flere mål :)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Bare for å presisere hva jeg mente med ‘jallalag’
Det må være lov å omtale andre klubber som dårlige lag, svake prestasjoner, elendige resultater osv.

For å presisere - det jeg mener er å vise mangel på respekt for andre klubber -.
Men, jeg har jo ikke noe med hva andre skriver.
:love:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Pink Final wrote: 21 Dec 2019, 11:10 Bare for å presisere hva jeg mente med ‘jallalag’
Det må være lov å omtale andre klubber som dårlige lag, svake prestasjoner, elendige resultater osv.

For å presisere - det jeg mener er å vise mangel på respekt for andre klubber -.
Men, jeg har jo ikke noe med hva andre skriver.
:love:
Den var så absolutt ikke rettet til deg Pink Final. Så ikke at du skrev `jallalag :D Nå var det kun noe jeg personlig uttrykte meg over og ikke noe som svar til noe
hva noen andre har skrevet. Men jeg er enig med deg. Lov og si antatt svakere lag i ligaen. Skulle bare mangle :) Jeg mener også at vi burde vinne over flere lag som ligger under oss på tabellen når vi spiller så bra mot City og spurs. Vi har jo ikke så dårlig lag heller. De Gea er verdens beste keeper etter min mening. Rashford og Martial i storform er jo verdensklasse. AWB ikke minst på høyrebacken der som jeg mener er verdens beste i sin posisjon. Maguire,Lindeløf og Shaw er heller ikke dårlige. Fred og Scott McTominay begynner å komme seg. Selv om vi er litt tynne på midten så hjelper det med Pogba tilbake. Skjønner hva du mener nå jeg leser nå Pink Final. Fikk ikke med meg hva du skrev lenger opp her før nå. Jeg pleier alltid og gjøre det. Så beklager vist du følte den var rettet til deg.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

[mention]Captain Marvel[/mention]

Hehe, heller motsatt.
‘Redd’ jeg hadde tråkket deg på tærne i førsteposten min :P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Watford er et farlig lag å undervurdere. De har flest uavgjorte kamper, kun Wolves har flere. Og de var uheldige mot Liverpool, hadde store sjanser som "bestemor" hadde scoret på. De er et lag av gode individualister som ikke fungerer som et lag...og vi har en historie mot de antatt svakere lagene som ikke akkurat gir meg tro på tre lette poeng!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Vidar Dale Fjeld wrote: 21 Dec 2019, 12:36 De har flest uavgjorte kamper
Manchester United (7), Arsenal (7), Wolves (9) og Sheffield United (7) har flere U enn Watford (6), så et tips på U er nok ikke så dumt i denne kampen dessverre.
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

For en gang skyld så synes jeg vi bør ha en skikkelig storseier. Nå rett før Jula trer inn og alle greier. Synes fotballgudene bør være litt mer generøse med oss :| :hah: Jeg ønsker selvsagt en 5-0 seier til oss :) ALLTID :)
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Får Watford mål først så blir det vanskelig, sånn er det blitt med MU, men det er vel på tide med en seier mot et svakt lag, får håpe det løsner for gutta nu.

Vidar Dale Fjeld

Blodfink wrote: 21 Dec 2019, 12:59
Vidar Dale Fjeld wrote: 21 Dec 2019, 12:36 De har flest uavgjorte kamper
Manchester United (7), Arsenal (7), Wolves (9) og Sheffield United (7) har flere U enn Watford (6), så et tips på U er nok ikke så dumt i denne kampen dessverre.
Fantastisk å se at jeg tok feil...helgen er ødelagt :hah: ;)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Etter U mot Everton tidligere i dag er boring Arsenal faktisk oppe i 8 U.

Frykter United også står med 8 i morgen...Håper på en fest-forestilling, men ser for meg pasninger på tvers, lavt tempo og mange touch på ball...Måtte man ta feil.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser Pogba er med i troppen, spenende om han får spille tid.
Post Reply