[EL] Manchester United - AZ Alkmaar (12.12.2019 kl 21:00)

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Manchester United - AZ Alkmaar

Torsdag 12.12.2019 kl 21:00

Premier League
Old Trafford, Manchester


Pressekonferanse:
// Kommer //

Dårlig kamptråd pga lite tid og litt uviktig kamp(?).

Kjør diskusjon :blush:
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Fint med kamptråd [mention]RaoulDuke[/mention].
Bra at vi vet den kommer.

————————

Det er trolig en fordel å vinner gruppa.
Håper allikevel ikke Solskjær topper laget - med tanke på Everton matchen søndag kl 15.

Et poeng er - hvor sterkt lag stiller Arne Slot på Old Trafford?
72 timer etter matchen mot United møter de Ajax til toppoppgjør i Æresdivise.

Tipper AZ Alkmaar treneren hviler noen av sine viktigste spillere til Ajax matchen.

Tror Solskjær gjør det samme.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Viktig nok, gruppeseier er ok å ta. Om United skal satse på å vinne EL da, jeg tar heller en topp 4-plassering tror jeg. Litt kinkig det der.

Sånn sett er det greit om United stiller med en del reserver mot AZ for min del, ikke så viktig med gruppeseier, selv om man ønsker å vinne kampen

Men PL ble veldig trist når JM gikk all-in for EL-tittel, for å få oss inn i CL...

Laget kunne jo være:

Romero
Laird
Tuanzebe
Maguire
Williams
Levitt
Matic
Mata
Pereira
Chong
Greenwood

Benk: Grant, Garner, Ramazani, Bernard, Shaw, Gomes

Ser at United.no skriver at mange av disse spilte U-23 mandag, så laget blir kanskje annerledes, men disse gutta tåler en match på torsdag.

Om vi blir seedet eller ei i EL er ikke så nøye for min del, vil i grunn ha sterkest mulig motstand hele veien til finaleseier :strong: :champion:
LUHG!

Cola



Skjermbilde 2019-12-10 kl. 22.50.01.png
Skjermbilde 2019-12-10 kl. 22.50.01.png (62.58 KiB) Viewed 3483 times

TV2 SPORT 1
Kampstart 21:00
[/b]
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Pressekonferanse med Ole Gunnar og Romero. Verdt en titt.

User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 12 Dec 2019, 00:10 Pressekonferanse med Ole Gunnar og Romero
Romero ikke så glad i å snakke engelsk, men litt av en tale han kom med :thumb_up:

Min klare favoritt-spiller i United, kuleste argentiner noensinne, lojal og en meget god keeper. Det han sier om treneren, De Gea og United, det kan ikke bli mer sympatisk og flott enn det.

Det er mer behagelig å holde PK med to seiere i ryggen, OGS hadde kontroll, det mener jeg han ikke har hatt i de dårlige perioder resultatmessig. Naturlig nok, men det er resultatorienterte folk på alle bauger og kanter rundt en manager. Stort press, måten å løse det på er å vinne kamper....

"Roy Keane was here last week, what did he sat to the guys?"-- "He wasn`t here last week" :hah:
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Romero

Young - Maguire - Tuanzebe - Williams

Matic - Garner

Mata - Pereira - Martial

Greenwood


Eventuelt Greenwood på kant og Martial på topp. Kanskje greit at Maguire starter i midtforsvaret og holder orden på unggutta (og Young). Håper Matic og Garner fungerer bra på midten sammen.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Hvorfor har United ikke for lang tid siden forlænget med Chong og Gomes? Ok, Chong bliver nok aldrig god nok, men Gomes er den af de helt unge, der har vist mest (altså set bort fra Rashford, Tuanzebe og McT).

Gomes bliver helt sikkert en spiller i den absolutte top. Forstår bare ikke, at han står i den situation nu hvor han kan vente i mindre end tre uger hvorefter han kan frit forhandle kontrakt andet sted.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Kyndilfan1 wrote: 12 Dec 2019, 20:29 Hvorfor har United ikke for lang tid siden forlænget med Chong og Gomes? Ok, Chong bliver nok aldrig god nok, men Gomes er den af de helt unge, der har vist mest (altså set bort fra Rashford, Tuanzebe og McT).

Gomes bliver helt sikkert en spiller i den absolutte top. Forstår bare ikke, at han står i den situation nu hvor han kan vente i mindre end tre uger hvorefter han kan frit forhandle kontrakt andet sted.
Tror nok at både Gomes og Chong signerer nye kontrakter før året er omme. Begge to burde i alle fall signere nye kontrakter og godta et utlån for at de skal ta neste steg. Begge to er per dags dato langt fra gode nok. Hvor vidt mange av talentene i United kommer til å lykkes eller falle igjennom er fortsatt usikkert. Eneste som er virkelig etablerte er McT og Rashford. Tuanzebe banker på døren, men er ikke etablert. Greenwood tar steg for hver kamp virker det som. Garner, Levitt, Gomes, Chong, Williams tilhører gruppen bak. Håper virkelig at vi får utlånt en del spillere i januar/sommeren for disse gutta trenger matching på et høyere nivå enn U21 og mer regelmessig enn cupene.

Over til dagens kamp som tror jeg kommer til å bli sørgende kjedelig. Spent på å se om Garner/Matic klarer å vinne midtbanen. Hvorvidt Martial, Mata, Pereira og Greenwood klarer å skape noe offensivt. Defensivt burde vi kunne klare å ha grei kontroll, men så er det vel dette med at vi sliter med clean sheets om dagen.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Kyndilfan1 wrote: 12 Dec 2019, 20:29 Hvorfor har United ikke for lang tid siden forlænget med Chong og Gomes? Ok, Chong bliver nok aldrig god nok, men Gomes er den af de helt unge, der har vist mest (altså set bort fra Rashford, Tuanzebe og McT)
Nå er vi straks halvveis i sesongen og du mener fortsatt at Gomes er den som har vist mest? Jeg har ikke sett noe av han på reservelaget, men for a-laget har han ikke imponert meg.. det samme gjelder egentlig Garner, men han får tillit i cupene stadig vekk.. så noe bra har han sikkert med seg. Til nå er det utvilsomt Williams og Greenwood som har imponert meg mest.

Når det gjelder Chong så har han ikke imponert meg 1 eneste gang denne sesongen, så for meg gjør det ingenting om han ikke får ny kontrakt.

------------------------------------

Over til kampen. Dørgende kjedelig førsteomgang så langt. AZ har dominert så langt, kanskje spesielt de første 20 minuttene.. men etter det så har vi vært litt mer med.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Tuanzebe imponerer heller ikke spesielt. Fortsatt et stykke igjen til nivået til Lindelöf..

0-0 til pause. Noe vi kan være fornøyde med etter en dårlig førsteomgang.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Lite å skryte av i 1 omgang.
Greenwood har vist fram et par detaljer med ballen og Maguire har vært ok.

Matic er dessverre ferdig som toppspiller.
Mata er for puslete.
Pereira er for treg.
Garner har talent, men virker lett.
Synes Levitt virket mer klar for nivået i forrige match.

Enig ang Tuanzebe og Lindelöf [mention]Lingard[/mention].
Tuanzebe virker dessverre uinteressert i å vise seg fram her.
Last edited by Pink Final on 12 Dec 2019, 21:52, edited 1 time in total.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette var tamme greier. Det er lite som tyder på at United har en benk som er brukbar. Når de beste er ute på banen er mye bra som skjer, men denne kampen viser med tydelighet at vi ikke har noen å sette inn ved skader. OGS vil måtte bruke 2 år til på å bygge opp en solid stall. Tuanzebe, Garner og Matic har vært veldig svake. Matic er helt klart ikke noe mer å samle på.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Sumo leverer som TV2 gjør i stort sett alle produksjoner. Langt under pari, det samme gjør United. Føler det er fryktelig urettferdig mot Garner at han spiller med rullestolbrukerne Mata og Matic på midtbanen. Å spille med begge to samtidig kan nærmest kvalifisere til selvskading i min bok.

Føler egentlig at problemet her er midtbanen. Blir overløpt rett og slett. Mata og Matic har null tempo igjen i kroppen og burde så definitivt finne frem en hylle å legge skoene på. Som jeg ser det så må vi få inn enten McTominay eller Fred sentralt. Eventuelt flytte Pereira inn sentralt, legge igjen Mata i garderoben og sette inn Chong/Rashford.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Sjokkerende dårlig, eller egentlig ikke, Mata, Matic, Pereira og Garner holder ikke mål rett og slett, men vi ligger ikke under i alle fall. Selv om som det nevnes her at Garner ikke får det lett med de rundt seg stakkars.

Young overvurderer seg selv NOK en gang...Han driver å skal leke seg ut av egen boks liksom, livsfarlig type :yikes:

Tuanzebe er ikke varm i trøya nei, det kommer inn ny stopper i løpet av kontraktstiden til OGS, det er nå sikkert. Håper på Demiral jeg.
Pink Final wrote: 12 Dec 2019, 21:51 Synes Levitt virket mer klar for nivået i forrige match.
Helt enig, har virkelig trua på waliseren. Synd han ikke kunne være med i dag.

Har tatt enorme steg siste 18 mnd. i følge folk på akademiet.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Lindelöf er soleklart foran Tuanzebe, sånn ser OGS og teamet hans på det også.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Wow. Pereira-Matic-Mata-Young. Wow
Post Reply